Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik ben er ook. Doen we meeting of wat?

Anders doet iemand ff groeps wa aanmaken. Men nummer; 0631974541

Misschien dat het dit keer wel gaat lukken haha!

Op mij hoef je niet te rekenen kwa meeting. Ik ben aan het werk en weet niet hoe laat ik pauze heb ;).

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Bijna aanwezig!

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Geplaatst

Veel plezier, teveel spijt dat ik geen kaart heb...ook chil dat me ouders op vakantie zijn dus had het echt goed kunnen doen met mooie after bij mij..

Geplaatst

Re: Hardstyle & Hardcore #3

En tering tyfus wat een feest! Geniaal, wel ziek druk, dat was minder. Alleen bij team green waren al heel veel afgehaakt, het mooiste team

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Geplaatst

Thera kunnen ze niet handelen, daarom loopt iedereen erbij weg, zeker omdat het gehalte dagjesmens op feesten als Hardbass enorm toenemen, die kennen geen gebeuk en kennen alleen maar zeiktracks als Lose My Mind en Year of Summer...

Geplaatst

Zo ik leef ook nog hoor, heb me weer meeeer dan prma vermaakt op Hard Bass, onze groep wordt ook met het feest groter. :mrgy:

oEmmd9yeFgw

Geile vocal hoor.

bewerkt door Chris.tiaan

Geplaatst

[MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Stond jij toen het afgelopen was 5 euro's terug te geven als borg bij in(uit)gang E?

Geplaatst
Thera kunnen ze niet handelen, daarom loopt iedereen erbij weg, zeker omdat het gehalte dagjesmens op feesten als Hardbass enorm toenemen, die kennen geen gebeuk en kennen alleen maar zeiktracks als Lose My Mind en Year of Summer...

Ik kon het nog wel handelen, maar mijn kuiten kunnen dat op dit moment niet meer, jezus wat ging dat hard. B-Freqz :<

Geplaatst
[MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; Stond jij toen het afgelopen was 5 euro's terug te geven als borg bij in(uit)gang E?

Nope, uiteindelijk is het toch niet door gegaan voor mij.

Geplaatst
Ik kon het nog wel handelen, maar mijn kuiten kunnen dat op dit moment niet meer, jezus wat ging dat hard. B-Freqz :<

Dan heb je iets niet goed gedaan, want de eerste 3 teams was hartjes maken en handjes klappen, zou je niet zo'n last van je kuiten moeten hebben gehad :D

Geplaatst

Redelijk veel wel ja, maar zaten aardig harde stukken tussen hoor. En tijdens team green gewoon 2 uur achter elkaar alleen maar stampen, dat ga je ook voelen :D

Geplaatst
Dan heb je iets niet goed gedaan, want de eerste 3 teams was hartjes maken en handjes klappen, zou je niet zo'n last van je kuiten moeten hebben gehad :D

Dus jij betaald 60€ voor 2u plezier? Kan je net zo goed naar de hoeren gaan. :cab:

Geplaatst

Hmm ja maar aangezien je bij elk feest loopt te zeiken dat het niet jou hardstyle is en overal commentaar op loopt te geven dat het handjes klap is en te commercieel is (wat vrij logisch is aangezien hardstyle steeds groter worden). Wat ik een beetje vrij irritant vind worden, want je kan hier niks meer posten van een feest zonder dat jij weer wat te zeiken hebt.

Geplaatst

Er kwam anders aardig wat oldschool hardstyle voorbij, kon daar erg van genieten :D. (Vooral bij NC, die dubstep was wel :moop:)

Geplaatst
Ja, ben een beetje besmet met het haattraxx virus, sorry, zal er op letten ;c

Kut hater!

Geplaatst

Eerste uurtje was vette shit! Ik was zelf ook helemaal kapot, moest 7u 's ochtends werken, daarna zware voetbal wedstrijd gehad.. Voor het eerst zware benen tijdens een feest, en had gewoon de zondag meer energie dan op zaterdag :P