Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ooooh dit keer was Defqon echt heerlijk! Hele dag verdeeld over Blue, Black, Purple en alleen bij Crypsis Live bij de main.

Heerlijke weertje bij, wat wil je nog meer

Ben de helft van de tijd ziek geweest, alsnog wel vermaakt.

@sander: Ik ook waarschijnlijk ;)

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Ben de helft van de tijd ziek geweest, alsnog wel vermaakt.

@sander: Ik ook waarschijnlijk ;)

Mooi, maar meeten zal lastig zijn, ik weet namelijk niet in wat voor toestand ik dan verkeer :D

Geplaatst
Mooi, maar meeten zal lastig zijn, ik weet namelijk niet in wat voor toestand ik dan verkeer :D

Haha doen we 't toch zo vroeg mogelijk :D Ik zal ook niet geheel nuchter zijn hehe.

Geplaatst

Ik vind t maar een bagger anthem...

Zaterdag waarschijnlijk naar WiSH Outdoor. Heb 2 gastenlijstplekken gewonnen. Altijd leuk. Alleen nu nog t vervoer...

Dominatoooooooooooooooooooooooooooooooooooooor ben ik wel aanwazig..

Geplaatst

Moooooooooooooooooooooooi zo, heb je eindelijk weer eens een opdracht voor de medewerkers van hoveniersbedrijf Jeffrey (achternaam maar ff erbij denken ;c)

En jij gaat gvd ook naar Dreamfields jongeman :evil:

Geplaatst

Dreamfields timetable is goed! Had alleen adaro en titan omgedraaid.

Meeten? Dit keer fatsoenlijk, biertje drinken, stampen etc.

Geplaatst

Ja, zeker, wel ergens op het begin van het feest graag :P Ik heb jouw nr nog wel, ik app je wel ff.

Jeffrey, je gaat wat missen met laatste 2 uur Theracords Allstars, mja jij met je koppige kop gaat naar Free Fest :P

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Haha, geen probleem. Moet je ff je nummer sturen ofz.. Roggelen we wel wat jonge. En vroeg klinkt prima, maar later maakt mij ook niet uit hoor:p Maar dan ga ik lekker:D

18:15 - 19:00 Live: Frequencerz & E-Force

19:00 - 20:00 Adaro

20:00 - 20:30 Live: B-Front

20:30 - 22:00 Crypsis vs Radical Redemption

22:00 - 23:50 Theracords Allstars: Thera / Geck-o / Degos & Re-Done / Prefix & Density

Godnondeju:D Dat is echt gewoon knallen als een motherfocker.... Wel jammer dat Avio al zo vroeg is, heb hem nog nooit gezien en zal er waarschijnlijk dan nog niet zijn...

bewerkt door Petert

Geplaatst

Laatste tijd luister ik ook veel crypsis ja, erg lekker.

Nu even ran-d op defqon beluisteren, hoorde van gasten dat die wel oke was. Verder nog aanraders die ik zeker moet luisteren van defqon?

Geplaatst

Geen idee, die van Crypsis.

Ben trouwens ook al voor de 2e keer Statement of Intent aan het luisteren :D Toen Crypsis nog onbekend was, maar wel goed :P

Geplaatst
Geen idee, die van Crypsis.

Ben trouwens ook al voor de 2e keer Statement of Intent aan het luisteren :D Toen Crypsis nog onbekend was, maar wel goed :P

Ik heb al een van crypsis, 30min ofzo duurt die, bedoel je die ook?

Geplaatst
Godnondeju:D Dat is echt gewoon knallen als een motherfocker.... Wel jammer dat Avio al zo vroeg is, heb hem nog nooit gezien en zal er waarschijnlijk dan nog niet zijn...

Dude! AVIO is fokking vet, dat mag je gewoon niet missen!

Geplaatst

WiSH Outdoor...

Man man man.. Wat een feest! Ik kan er nog steeds niet bij met mn hoofd! Haha!

Heerlijk de hele dag bij The Magic Show area gestaan, en damn wat ging het los. Zelf ook eigenlijk non stop los staan gaan. Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik me zo super vermaakt heb op een hardstylefeestje.

De spierpijn is al aardig aanwezig, en ik heb voor het eerst gewoon blaren op mn voeten na een feestje!

Gewoon een dikke 10/10 gescoord bij mij.