Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Line up van Xxlerator outdoor is nu al zo ziek. Delete vs Warface, Minus Militia, Titan vs High Voltage en Degos& Re-Done :<

Loudness in klokgebouw wordt ook weer gruwelijk, Delete vs Vazard :<:<

B-FREQZ :<:<:<

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
De Tijdmachine brengt je terug naar de goeie ouwe tijd. Hardstyle uit de periode 2005-2010.

Ga naar de Tijdmachine Sjeff :D Niet dat domme "house" hardstylefeestje de week erna ;c

Geplaatst
Ga naar de Tijdmachine Sjeff :D Niet dat domme "house" hardstylefeestje de week erna ;c

Haha... Nee. Lekker Frenchcore doen dat weekend :).

Geplaatst

Doodzonde, ik weet dat ik je niet kan overhalen ;c Maar die line-up van de Tijdmachine is toch zo bazig dat je dit toch niet zou willen missen als je logisch nadenkt ;c Een feest uit de periode dat de hardstyle echt nog mega vet was. En het feit dat feesten bezoeken waar jij ook was veel te lang geleden is, Loudness vorig jaar in Klokgebouw.

Geplaatst
Haha... Nee. Lekker Frenchcore doen dat weekend :).

Kan ik je ook niet omlullen Sjef? :o

Maar uiteindelijk gekozen voor Tijdmachine!

Geplaatst

Freaqshow aftermovie is er :)

10:40-10:42 mijn kop :P
Geplaatst
Doodzonde, ik weet dat ik je niet kan overhalen ;c Maar die line-up van de Tijdmachine is toch zo bazig dat je dit toch niet zou willen missen als je logisch nadenkt ;c Een feest uit de periode dat de hardstyle echt nog mega vet was. En het feit dat feesten bezoeken waar jij ook was veel te lang geleden is, Loudness vorig jaar in Klokgebouw.

Klopt, de periode toen was wel geweldig. Dat moet ik je toegeven. Maar mijn interesse gaat nu uit naar wat andere, hardere feestjes. Ook zullen er een aantal mensen naar de Tijdmachine gaan, waar ik gewoon compleet GEEN zin in heb. Je weet vast wel wie.

De kans is zelfs groot dat ik dat weekend helemaal geen feestje pak, en lekker de week daar op naar de Central Studios ga. Er gaat namelijk een flinke groep van hier.

De tijd dat ik altijd maar wil feesten is voorbij.

Kan ik je ook niet omlullen Sjef? :o

Maar uiteindelijk gekozen voor Tijdmachine!

Helaas, helaas.

Geplaatst
Klopt, de periode toen was wel geweldig. Dat moet ik je toegeven. Maar mijn interesse gaat nu uit naar wat andere, hardere feestjes. Ook zullen er een aantal mensen naar de Tijdmachine gaan, waar ik gewoon compleet GEEN zin in heb. Je weet vast wel wie.

De kans is zelfs groot dat ik dat weekend helemaal geen feestje pak, en lekker de week daar op naar de Central Studios ga. Er gaat namelijk een flinke groep van hier.

Helaas, helaas.

Wil je echt keer meeten hahaha :P

Geplaatst
Wil je echt keer meeten hahaha :P

Komt vast wel goed. Ik neem aan dat je PF hebt? Add me even : Sjefferd.

Edit : Deeeeeeeeerp! Daar heb je me al :xd:

Geplaatst

Uhu :P Heb nu ook XXlerator Outdoor kaartjes binnen. Masters, Hardshock en Tijdmachine :D Fuck he zin in :D

Geplaatst
Uhu :P Heb nu ook XXlerator Outdoor kaartjes binnen. Masters, Hardshock en Tijdmachine :D Fuck he zin in :D

Masters staat ook op de misschien lijst. Afhankelijk van de lineup.

Geplaatst
Masters staat ook op de misschien lijst. Afhankelijk van de lineup.

Ben benieuwd :) Maar ik moet het een keer meegemaakt hebben :)

Geplaatst

Helaas, helaas.

Ik weet exact wie, maar ik heb dan zoiets van, ga je zou nou echt uit de weg, terwijl dit echt een bazenfeest is? En ik snap goed dat je de tijd wel een beetje gehad hebt, om elke week maar te feesten, maar voor zo'n concept blijf je toch niet thuis ;) Tenminste dat heb ik. Toen ik naar Awakenings ging waren er ook een aantal personen, die ik liever niet tegen zou komen, maar dan kies ik toch echt voor het feesten en is het pech als ik die lui tegen kom. Ik laat mijn feestje niet verpesten door dat soort lui ;)

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het bovenstaande de reden is dat je niet gaat hoor, maar ben wel benieuwd hiernaar of dit toch een klein beetje jouw beslissing om niet te gaan is :)

Geplaatst
Ik weet exact wie, maar ik heb dan zoiets van, ga je zou nou echt uit de weg, terwijl dit echt een bazenfeest is? En ik snap goed dat je de tijd wel een beetje gehad hebt, om elke week maar te feesten, maar voor zo'n concept blijf je toch niet thuis ;) Tenminste dat heb ik. Toen ik naar Awakenings ging waren er ook een aantal personen, die ik liever niet tegen zou komen, maar dan kies ik toch echt voor het feesten en is het pech als ik die lui tegen kom. Ik laat mijn feestje niet verpesten door dat soort lui ;)

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het bovenstaande de reden is dat je niet gaat hoor, maar ben wel benieuwd hiernaar of dit toch een klein beetje jouw beslissing om niet te gaan is :)

Ik ken mezelf, ik ga mn bek niet kunnen houden. Vooral niet na wat er dus als laatst is voorgevallen. Het is een optelsom van dingen. Ik zal eens kijken of ik mensen van hier mee kan krijgen, die nog enige rust op mij uitoefenen zeg maar. Dan wil ik best wel gaan. Ik ga er over nadenken.

Geplaatst

Ja doe dat maar :) Zou het erg tof vinden als je je niet laat leiden door je emoties, al snap ik uiteraard heel goed dat je er niet op zit te wachten. Ik ken het verhaal niet goed en ik hoef ook niet per se te weten wat er precies is voorgevallen en anders weet je me op de app te vinden ;)

Geplaatst

Hier ook tijdmachine ,zeker met 25 man van Ajax, lekker. Nacht voor Feyenoord uit hehe.

Geplaatst
Hier ook tijdmachine ,zeker met 25 man van Ajax, lekker. Nacht voor Feyenoord uit hehe.

Zeker even meeten dus :P

Geplaatst

Jarno, jij ook al dus. Mhmmm... Toch maar even overwegen dan. Lang geleden dat ik jou gezien heb.

8 februari misschien naar Mindcontroller. Early :love:. En is maar 15 euro :D.

Geplaatst
Jarno, jij ook al dus. Mhmmm... Toch maar even overwegen dan. Lang geleden dat ik jou gezien heb.

8 februari misschien naar Mindcontroller. Early :love:. En is maar 15 euro :D.

Was laatste keer niet een JCS op het vak? volgens mij daarna geen meeting/feestje geweest.

en cb92, geen idee hoe je heet, vind het allemaal best hehe.

Geplaatst

Dennis haha :P En fuck heb er nu al veel zin in :love:

Geplaatst

Hardstyle & Hardcore #3

Was laatste keer niet een JCS op het vak? volgens mij daarna geen meeting/feestje geweest.

en cb92, geen idee hoe je heet, vind het allemaal best hehe.

Johan Cruijff schaal idd. Tegen PSV geloof ik. Alweer een behoorlijke tijd terug.

Ben aan t kijken of er mensen van hier uit mee willen. Dan kom ik denk ik wel even aangewaaid :D