Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Werd gister opgebeld of ik nog mee ging naar Hard Bass, toen even een kaartje bij Ticketswap gekocht en vannacht stond ik gewoon weer te beuken in het Gelderdome, 3e keer op rij alweer. Prima feestje hoor.

Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Idd, voor 't eerst ook dat ik onder invloed zo'n vette lichtshow zag enzo, stond paar keer echt in trance. :r Verder enorm toffe fissa weer, maar volgende keer pakken we toch wel iets waarbij je ook kan afwisselen naar zalen met andere muziekstijlen, house, techno enzo.

Als ik jou was zou ik eens naar Dreamfields kijken. Top feestje lekker in buitenlucht met zon erbij en verschillende stylen

Geplaatst

Hardstyle & Hardcore #3

Kak.. Mindcontroller uitverkocht en had nog geen kaartje :(

Geplaatst
Kak.. Mindcontroller uitverkocht en had nog geen kaartje :(

Ik snap dan ook niet waarom mensen altijd nog last-minute een kaartje kopen.. Ik ga zelf altijd voor de early birds :D

Geplaatst

Hardstyle & Hardcore #3

Ik snap dan ook niet waarom mensen altijd nog last-minute een kaartje kopen.. Ik ga zelf altijd voor de early birds :D

Wist niet helemaal wie er zouden gaan. Maar het kaartje is inmiddels bemachtigt. Zaterdag Mindcontroller :D

Mooie line up voor een prikkie :)

ja3amesa.jpg3amutyhy.jpg

bewerkt door iJefferd

Geplaatst

Hardstyle & Hardcore #3

Allemachtig wat een geniaal feestje was MindController. Prachtig :love:

Geplaatst

Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben.

Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine.

Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit:

[YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE]

Geplaatst

Ga jij ook? Beter ook even meeten samen met die rare fries

Geplaatst

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Het is een beetje stilletjes hier, maar als ik voor mezelf spreek komt dat eigenlijk omdat ik de laatste tijd zeer weinig hardstyle en hardcore luister, omdat ik er een beetje klaar mee ben.

Al heb ik wel ongelooflijk veel in zaterdag, vanwege de Tijdmachine.

Ik kijk vooral uit naar Donkey Rollers LIVE (helaas wordt dit een Defqon 2005 set) en AVIO LIVE. Ik hoop op iets als dit:

[YOUTUBE]YuaV4DN5X3g[/YOUTUBE]

Gaan ze dan precies hetzelfde draaien als op DQ 2005? :cab:

Avio is heerlijk inderdaad, ik had ook graag heen gewild maar vrienden van mij willen niet naar veel feesten..

In de zomer wel aardig wat bezoeken, defqon weekend staat zo goed als vast en decibel dag waarschijnlijk ook. Verder nog wat kleinere feesten, primaa

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst

Tijdmachine _O_ en was gezellig Jarno en Sander :D

Geplaatst

Ja was topfeesthe, veel geleerd ook van craft toen bar aan de andere kant was en de wc te vies werden.

Prima vermaakt:)

Geplaatst
Decibal dag is dus gepromoveerd naar een Decibel weekend :D, kaarten binnen!

Ik schijn ook een heel weekend aanwezig te zijn. :mrgy:.

Geplaatst

Re: Hardstyle & Hardcore #3

Ik schijn ook een heel weekend aanwezig te zijn. :mrgy:.

Ja toch wel? Nice! :mrgy: ik dacht me te herinneren dat jij het te grootschalig vond?

Geplaatst
Ja toch wel? Nice! :mrgy: ik dacht me te herinneren dat jij het te grootschalig vond?

Vind ik ook eigenlijk. Maar we gaan nu met zo'n toffe groep dat ik niet kon weigeren. We hebben totaal iets van 4 grote campeerplekken naast elkaar :mrgy:.

Geplaatst

Op knacht naar penoze op ndsm _O_ 15euro kaartje ook maar.

Geplaatst
Nog mensen die ook naar Xxlerator Outdoor gaan? Kreeg zojuist weer 4 gratis kaarten

Ik :)

Geplaatst

Qdance maakte net de line-up voor Defqon bekend, site gelijk niet meer bereikbaar :-D

Geplaatst

Zoo wat een line up :< :<, wij waren sowieso al van plan te gaan. Hopelijk dat het nu niet onmogelijk wordt om kaarten te regelen..

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Geplaatst

Defqon line-up is zeker dik, vooral die raw stages! Even kijken of ik ga... Zekerheidjes : Last World, Decibel en Q-Base.

Geplaatst

Nice Mitashi, weekend?

Mijn masters kaartje heb ik verkocht, kwam anders aan in de problemen met geld. En de line-up van Hardshock is ook veel baziger :P