Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Trackkennis, bij welke beat bv iets begint. Climax die 64 beats zijn, daarna 16 beats break en daarna de 2e climax weer 64 beats. Of een intro van 32 beats, een break van 64 beats, claps die na de break van 64e beat beginnen enzo.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Misschien ga ik nog wel naar Decibel :D Even tot vrijdagavond/zaterdag ochtend wachten en een goedkoop ticket op de kop slaan.

Geplaatst

Begonnen met het inpakken voor het weekendje Decibel! Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben aan alleen m'n backpack. Nou, niet dus :xd:.

Geplaatst

Decibel was weer mooi :<:< op naar mysteryland, de laatste van t seizoen voor mij...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst

heel misschien kom ik ook wel even, ligt vooral aan het weer. Als het oke is en ik zin heb, is er altijd wel een manier om hier binnen te komen hehe.

Geplaatst

Decibel was dik, heerlijk weekend gehad. Ben nog aan t bijkomen haha! Aankomend weekend Ouwe Stijl :D.

Geplaatst
[MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

Deze zaterdag nog gehoord? Ran-D draaide m :<:<:<

http://soundcloud.com/djnoizefactorhardstyle/muse-uprising-gunz-for-hire

Verder vanaf 6 u ofzo enkel bij qdance gestaan, optimaal genoten. Bij de wc's nog bijna gepakt door security maar ik had net t laatste op dus kon ik gaan :r:r

Haha ja zeker! Heb m al te vaak gehoord al joh, Hardbass 2013 was ie magisch :< Hele dag bij Q gestaan ;) laatste half uurtje Hardwell maar dat was saaaaiiii.

Was je ook nog bij Frequencerz live? Beste set die ik ooit heb gehoord :<

Slikken moet je ook on het publiek doen joh, valt veel minder op, lucky basterd! Ik zal die foto nog even sturen binnenkort ;)

Geplaatst

Voor de geïnteresseerden kun je kaarten winnen voor Ground Zero met de I'm In app (zoek maar in google play)

Ik verwacht overigens wel 1 van de gewonnen tickets voor mij ivm met de tip die ik geef ;)

Gelukt, zaterdag gratis Ground Zero :D

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Ik ga ook gratis Ground Zero.. Meer mensen die naast [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; en mij gaan? :P Misschien kleine MU-meeting om de verjaardag van ons te vieren? :P

Geplaatst
Ik ga ook gratis Ground Zero.. Meer mensen die naast [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; en mij gaan? :P Misschien kleine MU-meeting om de verjaardag van ons te vieren? :P

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Huhu ja dat mentionnen is echt een drama!

Had ook graag Ground Zero gewild en zag idd de gratis tickets, zit met voetbal op zondag dus wordt m niet.. Begin er nu al spijt van te krijgen dat ik ben blijven voetballen :huhu:. Gratis Ground Zero anders, en nu moet ik ook Q-base, Supremacy, Thrillogy, ga zo maar door missen :(

Geplaatst

Normaal gesproken was ik 100% gegaan. Keihard gaan altijd op gz, en voor een wappie meeting ben ik altijd in. Maar dit jaar lukte niet Door buitenland. Volgens jaar sowieso weer

Geplaatst
[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

Helaas, vierde me eigen verjaardag hehe.

Qbase _O_ Bussie vanuit Amers4th, lekker.

Geplaatst

Helaas ook niet aanwezig op qbase, heeel misschien dat ik alsnog ga maar die kans is klein..

Geplaatst

zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin zin, zin zin zin