Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nog iets minder als een uur werken, auto in en op naar ons huisje op Center Parcs Heijderbos, Q-BASE! :D

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Jezus... Qbase, wat was het dik zeg! Opa Drokz en Partyraiser helden van het festival!

Geplaatst

Partyraiser draait hier binnenkort weer in de buurt, ben van plan sowieso keertje te gaan :D staat vaak in Zak en Lucky volgens mij.

Geplaatst

Zeer zeker gaan! Meesterlijke sets zet deze man neer.

Ben trouwens onze enige echte Helliemond Hooligan nog tegen gekomen :D

Geplaatst

Hele tijd hangar en afsluiter party raiser. Met afstand me beste feest ooit dit

Geplaatst
Hele tijd hangar en afsluiter party raiser. Met afstand me beste feest ooit dit

De set van Drokz ging ook ongelofelijk hard. Man man man... Daarna snel naar Partyraiser gegaan, mooi plekje aan de zijkant weten te bemachtigen met ruimte om nog het laatste uurtje alles te geven. Heerlijk.

Alleen was het iets minder dat men onze bus had omgewisseld voor een andere. Ineens hadden we een rode bus ipv een gele. Flink zoeken dus en hij bleek ook nog eens helemaal achteraan te staan. Dus dat stuk terug lopen was wel wat minder. Gelukkig daarna wel heel snel in ons huisje en het feestje nog even flink laten doorgaan :mrgy:

Geplaatst

Ja ik kon laatste uur echt amper weer wat, heb altijd zieke spierpijn al aan de zijkant van me heupen op feestjes. Naja dan weet je in elk geval dat je daarvoor goed los bent gegaan.

was ook weer een paradijs qua mooie vrouwen trouwens (Y)

Geplaatst
Ja ik kon laatste uur echt amper weer wat, heb altijd zieke spierpijn al aan de zijkant van me heupen op feestjes. Naja dan weet je in elk geval dat je daarvoor goed los bent gegaan.

was ook weer een paradijs qua mooie vrouwen trouwens (Y)

T was inderdaad een waar paradijs. Man man man, heerlijk :mrgy:

Geplaatst

10468142_713772585357997_5389035258758005716_o.jpg

[MENTION=3278]jj1[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Ja kom die dag terug van wintersport. Als er vrinden gaan wil ik sowieso!

Geplaatst

Geen idee of ik ga. Eerst maar eens Fucking Bastards of Army of Hardcore overleven :0

Geplaatst

Ik ga hoogstwaarschijnlijk Qlimax en heb niet veel te besteden dus ik kijk het nog even aan :huhu: Zo'n Freakshow bij nieuwjaars lijkt me ook wel bruut.

Geplaatst

Kaartjes XXlerator Raw gekocht voor 11 oktober :) Xq toch maar verkocht ivm werk dus dit beetje vervangend feestje. Ben benieuwd/

Geplaatst
Ik ga hoogstwaarschijnlijk Qlimax en heb niet veel te besteden dus ik kijk het nog even aan :huhu: Zo'n Freakshow bij nieuwjaars lijkt me ook wel bruut.

Sowieso Tijdmachine altijd maar dan ook ALTIJD voor Qlimax laten gaan, echt altijd zonder twijfel ;c

Geplaatst
Sowieso Tijdmachine altijd maar dan ook ALTIJD voor Qlimax laten gaan, echt altijd zonder twijfel ;c

Haha hoezo? :D lijkt me namelijk wel bruut en hadden al lang geleden afgesproken te gaan haha.

Geplaatst
Haha hoezo? :D lijkt me namelijk wel bruut en hadden al lang geleden afgesproken te gaan haha.

Omdat ik de huidige hardstyle boycot tegenwoordig, oude pareltjes horen is zoveel gaver ;)

Geplaatst

Sans Souci had een speciale avond met hem als hoofdrol en die avond is geannuleerd omdat Partyraiser een andere boeking erbij heeft gekregen. Q eist van haar dj's dat ze geen andere boekingen op die avond hebben. Qlimax en die avond vallen tegelijk. 1+1=2.

Ik zou het zelf ENORM zonde vinden als Partyraiser op Qlimax staat. Q wil de afsluiter vaak toegangelijk houden... En laat de stijl van Partyraiser dat nou net niet zijn. Als hij echt z'n eigen gang mag gaan draait ie die zaal binnen 2 minuten leeg. Dus ik vrees dat Q hem een hele hoop restricties zal opleggen.

Promo heeft ooit Q-Dance eens geweigerd toen hij gevraagd werd door Q om Qlimax af te sluiten, dit ivm opgelegde regels betreft zn set. Tevens zou hij toen ook maar 30 minuten krijgen.

bewerkt door iJefferd