Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
:huhu:

Totaal 60eu aan munten weg getikt, allejezus wat was ik lazerus zeg. Kon op een gegeven moment m'n telefoon niet eens meer lezen. (y)

Helemaal van het padje af dat jong :huhu: Mja was wel lang geleden dat ik je weer eens gezien heb :D

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Helemaal van het padje af dat jong :huhu: Mja was wel lang geleden dat ik je weer eens gezien heb :D

Donders lang geleden. Ik kreeg op een gegeven moment ook geen bier meer mee van de bardames... Bitches! Toen maar m'n maatje bier laten halen :D

Geplaatst
Donders lang geleden. Ik kreeg op een gegeven moment ook geen bier meer mee van de bardames... Bitches! Toen maar m'n maatje bier laten halen :D

Boefje :-D

Geplaatst
Zeer zeker gaan! Meesterlijke sets zet deze man neer.

Ben trouwens onze enige echte Helliemond Hooligan nog tegen gekomen :D

Haha klopt, maar ging toen net naar huis volgens mij en had haast haha!

Geplaatst
Haha klopt, maar ging toen net naar huis volgens mij en had haast haha!

Jij nog qlimax stefan? Wie gaan er hier verder allemaal eigenlijk?

Geplaatst
Nee, ben er één keer geweest en nooit meer. Niks voor mij.

Te soft? ;c

Geplaatst
Te soft? ;c

Dat niet alleen, maar gewoon kut sfeer, kut volk, alles kut enter. Wel leuk om die show een keer mee te maken, da's wel allemaal perfect geregeld.

Geplaatst

Ben er nog nooit geweest maar verwacht precies dat idd dus hoef er ook niet heen ;c

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst
Dat niet alleen, maar gewoon kut sfeer, kut volk, alles kut enter. Wel leuk om die show een keer mee te maken, da's wel allemaal perfect geregeld.

Ah ok, vond zelf op bijv een hardbass de sfeer dikke prima en ken sowieso een grote groep die gaat dus zal daar wel de hele tijd blijven hangen. :D

Geplaatst

Om half 3 lekker naar huis gegaan. Raw is zo m'n ding niet meer. Hahah! Heb me daar staan afvragen waarom ik het in vredesnaam ook alweer leuk vond. In december waarschijnlijk dan toch maar een Tijdmachine mee pakken :).

Geplaatst

Ja jezus, jij weet ook niet wat je wilt he. Ik heb het je nog gevraagd vorige week, maar toen was je zeker zo tam geworden, dat je het niet meer weet :D

Geplaatst

Reckless presents Art of War!

3 januari 2015 // 22:00 - 07:00

▪ Warface

▪ Radical Redemption

▪ Frequencerz

▪ Chain Reaction

▪ DJ Luna

▪ Degos & Re-Done

▪ Deetox

▪ Delete

▪ Triax

▪ DJ Predator

▪ Hardcraft

▪ Artifact

▪ MC Nolz

Ziet er ook wel hard uit

Geplaatst

Standaard line upje zoals allemaal toch? 3 dagen na freaqshow dus ga daar echt niet heen :)

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

Geplaatst
Ja jezus, jij weet ook niet wat je wilt he. Ik heb het je nog gevraagd vorige week, maar toen was je zeker zo tam geworden, dat je het niet meer weet :D

Heb je me toen mee gevraagd joh? Hahah! Kan me dr geen zak van herinneren :mrgy:

Geplaatst
Heb je me toen mee gevraagd joh? Hahah! Kan me dr geen zak van herinneren :mrgy:

Nee, want jij was echt totally wasted. Maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken ;c :D

Geplaatst
Nee, want jij was echt totally wasted. Maar ik ga er niet eens woorden aan vuil maken ;c :D

Goed m'n best gedaan dus :D

Geplaatst

Ik heb geen idee meer hoe je die youtube plugins doet hier dus dan maar zo :r vind dit wel zon lekkere plaat zeg.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb geen idee meer hoe je die youtube plugins doet hier dus dan maar zo :r vind dit wel zon lekkere plaat zeg.

[noparse]A0uNJKx1xYg [/noparse] ;)

Geplaatst

Eindige met Hardcore, dat zouden ze overal moeten doen. Toen ik vannacht om 6u thuis kwam van het uitgaan nog even de stream aangegooid en lag helemaal te stuiteren in mijn bed haha.