Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
[MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; en andere geïnteresseerden: de hele livestream van Hardbass is opgenomen en staat op de piratenbaai! ;c Wel 20 gig ofzo huhu

Jij dacht dat ik die nog niet binnen had? :huhu:

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Jij dacht dat ik die nog niet binnen had? :huhu:

Huhu, wat ik vorige week zondag zei over dat ik t wel een beetje gezien had neem ik overigens weer terug :r heb al weer maximaal zin om te stampen. Al is eerstvolgende waarschijnlijk pas Fantasy Island en daarna een Qbase ofzo.

Geplaatst
Huhu, wat ik vorige week zondag zei over dat ik t wel een beetje gezien had neem ik overigens weer terug :r heb al weer maximaal zin om te stampen. Al is eerstvolgende waarschijnlijk pas Fantasy Island en daarna een Qbase ofzo.

Huhu ik zei hetzelfde tegen jou ja, en voor mij geldt precies hetzelfe :mrgy: Moeilijk veel zin in fissa :banana:

Geplaatst

Nou als dit weer een trend gaat worden in de hardstyle. Dikke tracks waarin de melodieën doorlopen zou het mijn interesse in hardstyle wel weer eens iets terug kunnen komen.

ZY4P-3kJrxc

Geen anti-climax dus en een heerlijke melodie :D

Geplaatst

Zat zojuist even in m'n spotify hardstyle lijst te scrollen en kwam weer lekkere nummertjes tegen die ik eerder veel luisterde, ik dacht ik deel ze even :D :

CvKEGswVfd0

oyo8lV-CloY

3rkGcP2A-BY

GSVE8s5EgU4

byhcdCo1xeU

En dan nog meer hitjes zoals Afrika-Tatanka, Zany-Angel of the Sun, Music made addict etc (d) heerlijk

Geplaatst

Haha, kende toen nog niet erg veel hits, maar het was inderdaad een stuk bruter dan tegenwoordig. Maarja, tijden veranderen, blijf het vet vinden

Geplaatst
Haha, kende toen nog niet erg veel hits, maar het was inderdaad een stuk bruter dan tegenwoordig. Maarja, tijden veranderen, blijf het vet vinden

Nee man :(

Gewoon herrie zoals:

[YOUTUBE]oJFedQZ3P20[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]zWq0ySwpni0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cAeK3xitlC0[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]cuH8DcCPgDA[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]uS6DeOaI88E[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]VKf_G195Cyo[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]yge0z4DPizg[/YOUTUBE]

Luister en geniet en als je het niks vindt leer je het maar luisteren :evil:

Geplaatst
Ga jij nou maar weer lekker in je softe trancehoekje zitten.

Trance is liefde.

Geplaatst

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION]; [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION];

vHLlw-cIiIc

Vooral als jij [MENTION=1187]iJefferd[/MENTION];) dit niks vind dan blijf maar lekker weg uit dit topic ;c

Oude J&W stijl, zoals Autumn Green, Lipservice Radio enz enz.

Geplaatst

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Ze proberen een beetje de sound van vroegah te creeren. Op zich leuk, maar nee. Niet mijn cup of tea. En dit weet je snoes, waarom mention je me dan?

Geplaatst
[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Ze proberen een beetje de sound van vroegah te creeren. Op zich leuk, maar nee. Niet mijn cup of tea. En dit weet je snoes, waarom mention je me dan?

Ik kan het altijd proberen (h)

Geplaatst
Ik kan het altijd proberen (h)

Daar heb je gelijk in. Enige beetje fijne hardstyle vind ik het setje van Headie op xQ Legends. Heb voor de rest geen hardstyle oid meer op mn pc.

Geplaatst
Daar heb je gelijk in. Enige beetje fijne hardstyle vind ik het setje van Headie op xQ Legends. Heb voor de rest geen hardstyle oid meer op mn pc.

Ook niet het oude spul? Dat je die troep van nu niet op je PC hebt staan is natuurlijk heel erg logisch, maar de "millennium" hardstyle is toch nog steeds dezelfde als toen?

Geplaatst
Ook niet het oude spul? Dat je die troep van nu niet op je PC hebt staan is natuurlijk heel erg logisch, maar de "millennium" hardstyle is toch nog steeds dezelfde als toen?

Ik luister het gewoon helemaal niet meer. Als Sjuul draaien moet ga ik mee, support ik m, drink ik bier en maak ik lol. Maar dat is dan ook wel zo'n beetje de enige hardstyle die ik luister.