Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; ik ben wel weer geweest. Weet er echter weinig van. Als ik een van jullie was tegengekomen had ik dat nu niet meer geweten haha.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
[MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; [MENTION=9182]stefan_helmond[/MENTION]; ik ben wel weer geweest. Weet er echter weinig van. Als ik een van jullie was tegengekomen had ik dat nu niet meer geweten haha.

Ohjee was het zo erg? :-D

Geplaatst

Zaterdag QBASE _O_ Man wat een zin. Busje met lekker veel gespuis.

Geplaatst
Zaterdag QBASE _O_ Man wat een zin. Busje met lekker veel gespuis.

Met een partybus? Of gewoon een zelf gehuurd busje?

Geplaatst

Nee gewoon zon 65 persoonsbus. Maar geen partybus

Geplaatst

Ah wel chill gewoon met de bus. Je weet t he, als die Duitsers de bus aan de kant zetten.. Gooi al je zooi over t middenpad heen :-D.

Geplaatst
Ah wel chill gewoon met de bus. Je weet t he, als die Duitsers de bus aan de kant zetten.. Gooi al je zooi over t middenpad heen :-D.

ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken.

Geplaatst
ja bus is prima zo. Lekker zuipen in die bus, was vorig jaar ook top. Haha ja of verstoppen achter digitale klokje in de bus bij die chauf. Al kan ik mij niet voorstellen dat ze zon bus eruit pikken.

Bij Defqon hadden ze ook een bus er uit gepakt. Hond door de bus heen. Alles word alsmaar strenger, dus ik zou wel goed opletten als ik jou was :)

Geplaatst

Gaan er ook nog mensen naar I Am Hardstyle in de Hmh ?

Kaart binnen wordt nog wat.

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Verslagje Jarno! Mn vriendin is de weekenden van Qbase altijd jarig dus met een beetje pech zal ik er nooit naartoe gaan :(

Geplaatst
Verslagje Jarno! Mn vriendin is de weekenden van Qbase altijd jarig dus met een beetje pech zal ik er nooit naartoe gaan :(

Ja verdomme Randy, dan neem je dr toch gewoon mee voor dr verjaardag (y)

Geplaatst

Hahaha, als er één muziekrichting is waaraan ze een hekel heeft, is het wel wat er op dergelijke feesten gedraaid wordt. Al heb je op Qbase vast ook wel wat alternatieve stijlen natuurlijk.

Geplaatst

Lees zo veel goede verhalen over Q-base dit jaar! Zit zelf in Finland dus kon niet gaan, vorig jaar kon ik ook al niet. Volgend jaar toch echt een nieuwe poging wagen..

Die Theracords bunker moet toch wel zo godsgruwelijk vet zijn geweest zeg :< :<

Geplaatst
Lees zo veel goede verhalen over Q-base dit jaar! Zit zelf in Finland dus kon niet gaan, vorig jaar kon ik ook al niet. Volgend jaar toch echt een nieuwe poging wagen..

Die Theracords bunker moet toch wel zo godsgruwelijk vet zijn geweest zeg :< :<

Man, van begin tot eind genoten! Alleen jammer genoeg van 3 tot 5 backstage ivm rug. Maar mooiste Q-base van de 3 edities dat ik geweest ben!

Geplaatst

5 dec, penozeeee. zeker aanwezig, dik feestje altijd. Sowieso de combi met pakjes avond :)

Geplaatst

Hier alleen Superbash op planning voorlopig. Wellicht komen daar Unity en misschien een feest aant eind van het jaar nog bij :)

Geplaatst

Vorig weekend op 't allerlaatste moment (21:30) besloten om naar Supremacy te gaan. Zeker geen spijt van gehad, was echt fucking ziek.

Geplaatst

XQlusive wat een feest _O_ zowat de hele tijd vooraan gestaan en bij Deepack en The Darkraver bij het hek, alleen jammer dat ik mijn bus niet meer kon vinden.

Geplaatst

Lol :r lekker len. Hoorde van maat dat t ziek feest moest zijn geweest huhu. Beetje rammen met wolter kroes enzo :cab: