Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Dr zullen vast genoeg babysitters op het feest aanwezig zijn denk ik zo xD.

Geplaatst

Zag dit vandaag op facebook en dit wou ik ook wel hier vragen :p

Hardstyle is de laatste tijd op erg hoog niveau. Overal zijn tegenwoordig Festivals en Indoor Party's. Veel mensen luisteren het, maar mijn vraag is aan jullie, wat was de eerste Hardstyle track voor jullie waardoor je nu nog steeds naar 'Hardstyle' luisterd?

HVXPFxYE3YQ

Geplaatst

Pfffffffff volgens mij was dat een track van Technoboy, alleen hoe die track heet, ik zou het niet weten, als ik hem hoor zeg ik meteen ja dat is hem.

aLN9ST5tTmw

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Lekker meezing plaatje ja. Heb vrijdag Wasted Penguinz nog zien draaien op Harder hadden wel een leuk setje. E-Force was pas echt een held, 2 uur lang een dikke set! _O_

Geplaatst

Mainstream hardcore vind ik echt geen reet meer aan, ik begon met mainstream te luisteren, maar na Masters en Dominator ben ik helemaal verkocht aan industrial <3

Geplaatst
Masters was EPIC :D

Komt dichtbij het beste feest ooit, maar dat was toch echt Hardcore Italia met Luuk, Chris en Marco :mrgy:

Geplaatst

Zaterdag Q-base, daarna zondagochtend gelijk om 11u werken.. lekkerr

Geplaatst

Ben wel wat gewend, ga wel eens opstap en drie uurtjes slapen en dan moeten werken. Tegenwoordig doe ik dat niet meer of ik moet niet drinken

Geplaatst

Kaartje voor Fuze Outdoor binnen, 30 euries. Wordt mn eerste hardstyle-feest. Zin in:)

Megabase Area:

E-Force

Ran-D

Noisecontrollers

Alpha2

B-front

Proto Bytez

Global Soundz

Frequencerz

Endymion

Hosted by MC Renegade

Geplaatst

Qbase. Laatste moment toch gegaan met een maatje van me. Topnacht gehad. Vooral omdat niemand verwachtte dat ik ging stond men vol verbazing als ik inene voor hun neus stond. Prachtige reacties! Frequencerz set was heerlijk en wat een sfeer ook. Uiteindelijk het feest doorgekomen door los te gaan en mn knie op de juiste momenten te sparen door te gaan zitten. Heb het vol weten te houden tot ongeveer 05:30 en toen weigerde mn knie dienst. Losgaan zat er niet meer in. Had nog pijnstiller weten te regelen eerder op de avond en die heeft goed geholpen. De laatste anderhalf uur lekker met verschillende personen wezen dwalen en een beetje mensen kijken.

Ik kijk terug op een zeer geslaagde afsluiter van het festival seizoen.

Geplaatst

Volgens mij heb ik jou ook gezien ja, maar dacht dat het iemand was die op jou leek