Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
[quote name='sennid'] heuj (d)[/QUOTE] Wel ff een pilsje doen, @KN jij ook Gvd die vent had de kaarten al verkocht dus nog niks zeker.

bewerkt door lennard95

Geplaatst
[quote name='lennard95'] Wel ff een pilsje doen, @KN jij ook Gvd die vent had de kaarten al verkocht dus nog niks zeker.[/QUOTE] dan wel aan het begin van de avond want moet weer rijden :wall:
Geplaatst

Kutzooi dus niet naar Xq vanavond :moop: Mannen die wel gaan veel plezier, Wel kaart kunnen vinden voor Pussy lounge volgende week en voor Reckless over 2 weken :D

Geplaatst
Supremacy was enorm ziek en xQlusive was ook echt heel mooi, sfeer was zo enorm goed. Iemand ooit op Superbash geweest, aanrader?

Daar ben ik ook heel benieuwd naar eigenlijk. Verder op de planning staat Ace of Spades en voor volgend jaar Karnaval Festival met carnaval. Daarna proberen om bij de grote festivals en die wij leuk vonden aanwezig te zijn.

Geplaatst
Gisteren naar Pws in Rotterdam geweest met The Shade, Delete (Die tering veel spoontech draaide :< ) en ook nog Dj Cro ( @Sanders )
Geplaatst

Daar ben ik ook heel benieuwd naar eigenlijk. Verder op de planning staat Ace of Spades en voor volgend jaar Karnaval Festival met carnaval. Daarna proberen om bij de grote festivals en die wij leuk vonden aanwezig te zijn.

Waar kom je vandaan dan? Beide festivals zijn ook dicht bij mij in de buurt man. Ik zou persoonlijk niet naar Ace of Spades gaan, maar naar Shockerz.

Geplaatst

Waar kom je vandaan dan? Beide festivals zijn ook dicht bij mij in de buurt man. Ik zou persoonlijk niet naar Ace of Spades gaan, maar naar Shockerz.

Ace of Spades hebben we al kaarten voor.

Ik woon vlakbij Dordt (is wat makkelijker dan specifiek mijn woonplaats noemen). Voor ons is reistijd geen probleem :mrgy: Of het nou in België of Zwolle is.

Geplaatst

Ace of Spades hebben we al kaarten voor.

Ik woon vlakbij Dordt (is wat makkelijker dan specifiek mijn woonplaats noemen). Voor ons is reistijd geen probleem :mrgy: Of het nou in België of Zwolle is.

Aah oké, zonde man! Wij zouden eigenlijk ook naar Ace of Spades gaan, maar Shockerz die line-up is zo lekker. :*):*) Denk dat ik daarvoor nog maar weinig feestjes mee pak, weinig echt in de buurt of aantrekkelijk, zonde...

Geplaatst

3 dec PENOZE :d Dikke feestjes altijd.

Zou zaterdag ook reckless gaan maar is afgelast; achteraf wel prima eigenlijk.

heb ook kaart voor RADICAL de zaterdag maar ga hem denk maar verkopen want zondag moeder 60 en sochtends werken haha.

Geplaatst

Dat van reckless is jammer ja maar ik had weinig zin in die 2 uur set van Adaro en Rebelion, nu misschien nog naar Members of Hardstyle in Breda.

[video=youtube;otY-y0KnLRw]

:

bewerkt door lennard95

Geplaatst

Radical heeft weer een DJ contest voor zijn feest, en natuurlijk moet je daar aan meedoen:

https://soundcloud.com/demotionmusic/radical-redemption-militant-mayhem-dj-contest-mix-by-demotion

Tracklist:

01. Intractable One - Hypercontraction (Ecstatic Remix)

02. Frequencerz & Warface - Elevate

03. Alphaverb & The Machine - Smokemachine

04. Deetox & Delete - Alone

05. DJ Thera - Lightsaber

06. E-Force ft Nikkita - Illusion

07. Radiance - The Messenger

08. Radical Redemption & Digital Punk - Coitus

09. Enemy Contact - Guess Who's Back

10. Delete - Level (Phuture Noize Remix)

Geplaatst
Superbash is een go voor mij. Ik rij heen en een vriend van mij rijdt terug :mrgy: EDIT: @KN; Kijk eens wat ik gevonden heb :D de enige echte livesets. [URL]https://www.mixcloud.com/Q-dance/[/URL]

bewerkt door sennid

Geplaatst

Superbash ook weer overleefd.

Public Enemies was wel bruut :love:

bewerkt door sennid

Geplaatst
Gister spontaan (dankzij mn broertje) met 2 maten naar F-noize vs andy the core ofzo geweest. Vind t normaal maar herrie maar als je dr eenmaal staat is t toch wel lachen hoor. :r en iedereen gaat ook maar lekker door.

Kwam bovendien ons Stefan Helmond nog tegen :huhu:

Haha ja klopt! Op Airforce ook nog toch?