Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kaartje voor Hardbass binnen sinds afgelopen zaterdag, wie kan ik daar allemaal verwachten? Verder alleen nog maar een kaartje voor Shockerz binnen.

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha ja klopt! Op Airforce ook nog toch?

Ja klopt :D Mooi man. VOnd dat feest wel minder dan ik had verwacht, maar alsnog wel tof.

17 dec naar Ace of Spades in Schijndel (:cab:). Vriendin van ons woont daar in de buurt en kwam daarmee, naja prima. Hard bass pakken we wss wel mee @ hierboven

Geplaatst

Ja klopt :D Mooi man. VOnd dat feest wel minder dan ik had verwacht, maar alsnog wel tof.

17 dec naar Ace of Spades in Schijndel (:cab:). Vriendin van ons woont daar in de buurt en kwam daarmee, naja prima. Hard bass pakken we wss wel mee @ hierboven

Ace of spades ga ik ook naar toe. Wel chill dat het best vroeg begint (15.00 tot 01.00). Kan ik een beetje normaal bijkomen haha.

Geplaatst

Hier voorlopig alleen Qlimax, evt Purge en Pandemonium, Spoontech feest en Prspct op de agenda.

Geplaatst

Penoze was weer aardig dik zeg; alleen half5 al naar huis want was kapo en met de auto. Kan beter volgende keer eerst pitten voor feest als ik niet ga zuipen.

Geplaatst
@RanDMC Nog naar Ace of Spades geweest? Geluid stond wel achterlijk hard zeg :cab: had gelukkig oordoppen mee. Prijs voor munten was ook aardig aan de dure kant. Was wel gezellig en warm.
Geplaatst

Gisteren prima editie van Prspct gehad , Nog een S/o naar Bass protocol vorige week kicks :

Geplaatst

Yo ik, hebben jullie iets van een bus gefixed?

Bedoel je voor Hardbass? Als het goed is fixen we wel een bus ja, nu nog niet geregeld volgens mij. We houden ff contact, stuur me nog maar een x berichtje.

Eergisteren naar We Are Hardstyle geweest in Oss. Tjezusss zeg Rebelion vs. Malice & Radical vs. Crypsis waren beiden echt sick.

Geplaatst

Bedoel je voor Hardbass? Als het goed is fixen we wel een bus ja, nu nog niet geregeld volgens mij. We houden ff contact, stuur me nog maar een x berichtje.

Eergisteren naar We Are Hardstyle geweest in Oss. Tjezusss zeg Rebelion vs. Malice & Radical vs. Crypsis waren beiden echt sick.

Top, doe ik!

Geplaatst

Nog mensen hier fan van early hardcore dan? Of alleen maar die slappe commerciele bende?

Geplaatst
Nog mensen hier fan van early hardcore dan? Of alleen maar die slappe commerciele bende?

Mi ma Mindcontroller! Ga er waarschijnlijk even een kijkje nemen, is toch op 10 min fietsen. Eens zien of early me nog bevalt.

Geplaatst

Deze set is zo bruut :

Afgelopen zaterdag naar 25 years of Panic geweest was een fijn feest en eindelijk Euromasters en Forze dj team live gezien.

Geplaatst

Ik ben na B-Front naar huis gegaan. De vermoeidheid kwam als een mokerslag. Dat laatste team scheen toch niet zo denderend te zijn als ik facebook mag geloven.

Die Wallet is echt ideaal als betaalmiddel. Makkelijk op te waarderen via je telefoon.

Geplaatst
Ik ben na B-Front naar huis gegaan. De vermoeidheid kwam als een mokerslag. Dat laatste team scheen toch niet zo denderend te zijn als ik facebook mag geloven.

Die Wallet is echt ideaal als betaalmiddel. Makkelijk op te waarderen via je telefoon.

Vond Team Red juist het beste, Minus wordt wel een beetje eentonig maar was wel rammen

Geplaatst

Vond Team Red juist het beste, Minus wordt wel een beetje eentonig maar was wel rammen

Tjuuuuuu, was een mooi feest inderdaad. ;)