Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,9k
  • Weergaven 63,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Laatste 2 zijn wel heerlijk ja.

[soundcloud]https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/andy-svge-the-in-between-dreamfields-2017-anthem[/soundcloud]

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

Vind het stukje vanaf 1:10 echt heerlijk :

[soundcloud]

[/soundcloud]

Deze man maakt echt heerlijke teringherrie :love:

Mijn lijstje qua feesten:

2 September Dream Village

9 september Q-Base

16 september Bass Events Outdoor

Qlimax misschien en nog een halloween feest denk ik. En dan 16 december Ace of Spades.

bewerkt door sennid

Geplaatst

FX30TEa_pzk

JAAAAAAAAAA :love::love::love::love: 2017 is echt een topjaar zeg (Y)

Geplaatst

[soundcloud]https://soundcloud.com/scantraxxrecordz/andy-svge-the-in-between-dreamfields-2017-anthem[/soundcloud]

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

[soundcloud]

[/soundcloud]

9 september Q-Base

Qlimax misschien en nog een halloween feest denk ik. En dan 16 december Ace of Spades.

Haha ace of spades benk vorig jaar geweest. Alleen maar mensen uit de omgeving, een van de gezelligste feesten die ik heb meegemaakt. Alleen ging het niet erg los verder.

Ik ga m'n Road to redemption kaartje maar ff boeken dit weekend, want vliegtickets zijn nog aardig cheap toen ik laatst keek. Verder die nrs die hier gepost worden :D Weet niet waarom ik ooit naar deze pauperherrie ben gaan luisteren, maar goh wat hou ik er toch van. Vooral dat stuk vanaf 1:40 bij One van E-force & Rebelion. Als je dan op zo'n feest staat :love:

Geplaatst

Haha ace of spades benk vorig jaar geweest. Alleen maar mensen uit de omgeving, een van de gezelligste feesten die ik heb meegemaakt. Alleen ging het niet erg los verder.

Ik ga m'n Road to redemption kaartje maar ff boeken dit weekend, want vliegtickets zijn nog aardig cheap toen ik laatst keek. Verder die nrs die hier gepost worden :D Weet niet waarom ik ooit naar deze pauperherrie ben gaan luisteren, maar goh wat hou ik er toch van. Vooral dat stuk vanaf 1:40 bij One van E-force & Rebelion. Als je dan op zo'n feest staat :love:

Dit :D Als ik tegen mensen zeg dat ik hier naar luister zie je aan hun kop van wtf? Jij? :-D

Ik ga even kijken of een maat meewil naar Radical, kunnen we misschien meeten als we nog helder zijn tenminste ;c

Geplaatst

2IqnucqExtA

4dB5jgd1hVk

[soundcloud]

[/soundcloud]

9 september Q-Base

Deze van deadly guns is ook ziek:

[soundcloud]

[/soundcloud]
Geplaatst

Dit :D Als ik tegen mensen zeg dat ik hier naar luister zie je aan hun kop van wtf? Jij? :-D

Ik ga even kijken of een maat meewil naar Radical, kunnen we misschien meeten als we nog helder zijn tenminste ;c

Haha, ik betwijfel of ik uberhaupt iets ga doen eigenlijk, qua prestatiebevorderende middelen dan :D Ook zonder gaat bij mij maximaal het

FX30TEa_pzk

bewerkt door RanDMC

Geplaatst

Maat wil helaas liever naar Qlimax. Ook goed :D Bij ons ook hoor, daar niet van maar je wordt sneller moe ;c

Geplaatst
Maat wil helaas liever naar Qlimax. Ook goed :D Bij ons ook hoor, daar niet van maar je wordt sneller moe ;c

Klopt huhu. Maar voor herstel zou ik dan meerdere dagen vrij moeten nemen, want moet bij m'n huidige werk m'n koppie erbij hebben. En na aan de prut te hebben gezeten voel ik me de dagen erna echt fucking dom altijd.

Geplaatst
Huhu heb me ook laten omlullen om naar Q-base te gaan, wordt helaasch wel kutweer zag ik

Hopen dat het overdag valt dan.

Geplaatst

Dreamvillage zondag nog geweest , was flink snoeien bij Mind Dimension vs Delete _O_

Geplaatst

Wat staat er op het programma wat betreft binnenfeestjes bij jullie? Hier het volgende tot nu toe:

- Supremacy

- Vroeger was alles beter

- Road to Redemption

- Delete The System

Hier tot nu toe kaartjes voor, even kijken wat ik nog meer mee ga pakken.

Geplaatst

Waar ik kaarten voor heb is Ace of Spades. Misschien Qlimax er nog bij maar dan houdt het ook op.

Geplaatst

Return of Headhunterz, Vroeger was alles beter, Loudness of Retaliate (alleen als er een spoon zaal is), Qlimax, Bass Protocol Vazard album release (hoop dat ik het goed heb) en Prspct XL

Geplaatst

Q-base timetable is bekend. Zo te zien valt het mee met de artiesten die ik wil zien die tegelijk moeten draaien :P