Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

van mijn hoofdmacht zijn op dit moment 5 spelers geblesseerd waarvan 2 langer dan een maand. ik heb een goede fysio en ik laat ze niet te zwaar trainen.. kan er een andere oorzaak zijn?

ik heb een aantal reserves en jonge talenten die willen vertrekken omdat ze niet genoeg in mijn eerste elftal spelen. Al rouleer ik aardig met de spelers toch willen deze nog meer spelen. hoe kan ik ze het best tevreden houden en ze bij mij laten blijven?

Geplaatst
  • Auteur

van mijn hoofdmacht zijn op dit moment 5 spelers geblesseerd waarvan 2 langer dan een maand. ik heb een goede fysio en ik laat ze niet te zwaar trainen.. kan er een andere oorzaak zijn?

ik heb een aantal reserves en jonge talenten die willen vertrekken omdat ze niet genoeg in mijn eerste elftal spelen. Al rouleer ik aardig met de spelers toch willen deze nog meer spelen. hoe kan ik ze het best tevreden houden en ze bij mij laten blijven?

Geplaatst

Re: blessures en spelers die willen vertrekken

Spelers raken nu eenmaal geblesseerd, ook al heb je een goede fysio. Dat hoort er bij. Vijf is niet opvallend veel.

Zorg er voor dat spelers de rol hebben die je ze ook geeft. Dus spelers die weinig spelen back-up/talent, spelers die regelmatig spelen maar niet basis "rotatiesysteem" en spelers die veel spelen belangrijk of onmisbaar. Als dat goed past bij zijn werkelijke rol zal een speler minder snel ongelukkig worden. Als een speler tóch meer speeltijd wil vind ie zichzelf blijkbaar beter dan jij hem vind.

Geplaatst

Je kan ze een te zwaar trainingsschema hebben gegeven.

Geplaatst

Als je 't leest staat er dat ie dat niet heeft gedaan ;)

Geplaatst

Ja, maar misschien hebben zijn spelers allemaal weinig weerstand en is de training, die niet te zwaar lijkt, toch te zwaar. Heb je al eens geprobeerd om je spelers een echt lichte training te geven?

Geplaatst

Vijf geblesseerden is niet opvallend veel, dus dan zegt het ook weinig over de training lijkt me?

Geplaatst

Wat ik vooral irritant vind is dat spelers die een langere tijd gebleseerd zijn ongelukkig worden omdat ze nooit speelde.

Kan ik er wat aan doen dat ik je niet op kan stellen als je gebleseerd bent :cab:

On-topic: 5 is inderdaad niet opvallend veel, wel als je dat iedere keer hebt

Geplaatst
  • Auteur

ik vind het ook vreemd dat er zo veel geblesseerd zijn omdat er vorig jaar gemiddeld 1 geblesseerd was en ik dit jaar precies hetzelfde doe als vorig jaar

Geplaatst

Kwestie van geluk, pech in jouw geval :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]