Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst

Vanavond naar Novastar geweest. Steengoede zanger en een dijk van een band erachter. Had bij meerdere nummers kippenvel. Durf wel te stellen dat dit een van de betere vocalisten van de lage landen is.

Geplaatst

Vorige week Jerry Harrison en Adrian Belew gezien in Muziekgebouw Eindhoven. Speelden vooral Talking Heads nummers. Echt genieten. Waren zitplekken. Tijdens het 2e nummer (Crosseyed and Painless) begonnen er al senioren naar de zijkant te gaan rennen om te gaan dansen. Na 5 nummers zat bijna niemand meer. Was echt genieten.

Vanavond naar The Flaming Lips in Utrecht. Gaan een dubbele show doen. Heb gehoord dat hun shows heel uniek zijn. Ben benieuwd.

Verder echt veel nog op de planning staan dit jaar. Vd week nog wat dingen bijgeboekt:

• Fleshwater

• The Roots

• Kylie Minogue

• The Beths

• Black Country, New Road

• Mass of the Fermenting Dregs

• Derya Yildirim & Grup Simsek

• The Congos

• Maruja

Geen idee of alles gaat lukken met vakanties, maar ik dacht ik boek al dit gewoon.

Geplaatst

Vorige week mijn conditie getest met twee concertavonden op rij. Test succesvol gefaald DG

Dinsdag was Whitechapel in 013 Next. Dat was warm en ging hard. Crowdsurfers die tot bijna aan de bar achterin kwamen, flink veel stagediven. Dat was toch een tijdje geleden dat ik dat zoveel had gezien. Phil Bozeman blijft een heftige stem hebben, goedemorgen!

Woensdag werd vervolgd als chaperonne voor een vriendin bij Paradise Lost en King Diamond. De leeftijd bij beide bands laat zich zien in de beweeglijkheid, maar muzikaal blijft het goed in elkaar zitten. Twee geslaagde avonden dus.

Geplaatst

Lachen man! Had King Diamond ook nog op het oog. Maar vond de prijs net wat te hoog voor iets waar ik niet heel vaak naar luister.

Geplaatst

Vorige week donderdag naar de The Maccabees in Paradiso geweest. Brits indiebandje waarvan ik de eerste twee albums eind jaren 00 redelijk grijsgedraaid heb en die nu na een jaar of 8 een comeback hebben gemaakt. Blijkbaar hebben ze in totaal vier albums uitgebracht, maar die laatste twee heb ik eerlijk gezegd gemist. Moet zeggen dat de nummers van die platen live goed overkwamen, in ieder geval een stuk steviger dan de studioversies. Sowieso een erg geslaagd optreden; band had er duidelijk zin in, publiek ook en nummers staan na ~15 jaar nog steeds als een huis. Mooi avondje.

Geplaatst
  • Auteur

Dubbelpost, maar voor Oasis mag het.

Wat. Een. Optreden. Echt geweldig. Hit na hit die voorbij kwam. Iedereen zong ook echt alles mee, want iedereen kende elk nummer. Nog nooit meegemaakt. Normaal heb je mensen die komen voor de eerste twee albums of de laatste twee. Of van alles een beetje. Nu was het elk nummer feest. Wow.

Blij het meegemaakt te mogen hebben. Vooraf waren we een beetje "bang" voor de vliegende pisbekers en de drukte, maar dat viel allemaal mee. Ze hadden blijkbaar de capaciteit wat naar beneden bijgesteld voor de doordeweekse Manchester optredens vanwege drukte op de wegen, dus het wa allemaal lekker te doen. Prima terrein ook dat Heaton Park en de sfeer in de pubs in Manchester de avond voorgaand waren ook prima. In iedergeval de pub waar we het einde van de avond belandde waar een zanger Oasis hitjes stond te zingen. Was ook weer een groot feest en een heerlijke manier om in de stemming te komen voor het optreden van gisteravond.

Geplaatst

oasis.jpg

Inmiddels een paar dagen geleden, maar nog steeds maximaal aan het nagenieten van Oasis. Ik mocht dus bij @Richarð. en zijn vriendengroep aansluiten nadat zij uiteindelijk nog een kaartje over hadden. Nogmaals dank daarvoor d

Oprecht drie fantastische dagen gehad in Manchester. Die hele stad staat letterlijk op zijn kop voor Oasis. Op bijna elke hoek van de straat zie je wel iets van Oasis terugkomen. Dinsdagavond kwamen we in een pub terecht met livemuziek waarbij het repertoire vrijwel volledig bestond uit Oasis (op een enkel nummer van The Verve, Gerry Cinnamon en Taylor Swift na dan). Op de dag zelf leek het bijna alsof er een WK-finale werd gespeeld, want overal liepen mensen met Oasis merch en buckethats op. Nu heb ik behoorlijk wat concerten gezien, maar zo'n extreme support is voor mij nieuw. Helpt natuurlijk ook wel mee dat ze in Manchester een thuiswedstrijd spelen.

Ook tijdens het concert hebben we alle gekkigheid wel zo'n beetje kunnen afvinken. Dronken Engelsen die na twee nummers al half strompelend afgevoerd worden, mensen die via parachutes het concert proberen te volgen, bijna elk nummer wel fakkels/rookpotten, iemand naast ons die letterlijk out ging tijdens Roll With It en de nodige hoeveelheid middelen die zonder schaamte werden geconsumeerd. Zoals Richard zei werd vrijwel elk nummer woord voor woord meegezongen en was het muzikaal echt in elk opzicht top.

Mochten ze in 2026 richting Nederland (of één van de andere landen) komen dan ga ik 100% opnieuw een poging doen om kaarten te halen. Al verwacht ik eerlijk gezegd niet dat het de sfeer van Manchester zal gaan evenaren. Ongekende gekte.