Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
  • Auteur

Het was zo fucking vet! :< Die pauze bij Little Black Submarines, dat riffje van Your Touch. :

bewerkt door Richarð.

Geplaatst

Hoe ziek vet was het gisteren zeg :< Stonden ook echt perfect, midden in de gekte. Little Black Submarines :< Lonely Boy :<

697025214.jpg?key=32641952&Expires=1354626370&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=JONWVufVilk3GsFZaw9P7oedlVJzZkr-yf41j9L3CfRjV~s8en~w8XFxLKze3bv7jgQWzIuhRlusy-HWHkXM67DFh1lyFOm3JIOm8kF7S14WbMAd9fNZtTKzX7mJvRWkFZ6JhFeyQ9vVs25MWbuHmMIhGB7nsVKJp1jIQOG3cGc_

Geplaatst
Het was zo fucking vet! :< Die pauze bij Little Black Submarines, dat riffje van Your Touch. :<

Sowieso al mijn favoriete nummer van ze, maar hoe ze Little Black Submarines live uitvoerden was echt pure genialiteit:<:<:<

Geplaatst
Ik heb hier en daar al wat gelezen over de Friends Arena, ik duim alvast.

:<

3 mei dus, dat regelen we wel.

Geplaatst

Hmm, ik zie dat er nog steeds kaartjes beschikbaar zijn voor Sigur Rós in februari in HMH. Ik heb ze net in augustus gezien, maar ik zit nog enorm te twijfelen of ik deze ook nog ga meepikken. Dilemma's:@

Geplaatst
Hmm, ik zie dat er nog steeds kaartjes beschikbaar zijn voor Sigur Rós in februari in HMH. Ik heb ze net in augustus gezien, maar ik zit nog enorm te twijfelen of ik deze ook nog ga meepikken. Dilemma's:@

Dan zou ik zeker gaan, daar kan je nooit spijt van krijgen.

Geplaatst

Ticket voor 2de concert van Springsteen in Stockholm is binnen, nu nog op zoek naar een kaartje voor het eerste concert, was weer razendsnel uitverkocht :cab:

Dure grap wel :oops:

Geplaatst

Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig.

Geplaatst
Uiteindelijk nog twee eerste rang zitplaatsen kunnen scoren voor het concert van Mumford & Sons, beter dan niets iig.

Waar vandaan? Ik heb het van de week ook nog geprobeerd voor 28 maart in Antwerpen, maar daar kwam ik natuurlijk alleen op de wachtlijst terecht. Denk er toch maar over om de tweedehandsmarkt op te gaan, hoewel ik daar niet voor de volle 100% op vertrouw.

Geplaatst
Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten.

Op tien meter is vrij makkelijk te doen: koop FOS-kaarten en je staat op tien meter. Als de poorten opengaan even wachten tot de rij met die-hard fans weggewerkt is en dan rustig op je gemak de pit in lopen en een mooi plekje opzoeken. Dan even 2 uurtjes wachten op het concert onder het genot van een pilsje, en prima.

Geplaatst

[MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION] via via ja, heb uiteindelijk 85 euro voor twee kaartjes moeten betalen dus dat was nog goed te doen.

[MENTION=10166]Markuss[/MENTION] ja dan is het makkelijk, maar nu met het concert in het Goffertpark hadden ze maar een 'soort' kaartje.

Geplaatst

Chris Brown is donderdag tijdens zijn concert in de Ziggo Dome opgepakt. :mrgy: Schijnt een minder-jarige mishandeld te hebben.

Geplaatst
Chris Brown is donderdag tijdens zijn concert in de Ziggo Dome opgepakt. :mrgy: Schijnt een minder-jarige mishandeld te hebben.

bron?

Geplaatst
bron?

Vriendin van me was erheen, en heel Twitter staat er mee vol.

Geplaatst

Gers Pardoel in voorprogramma van Groots met een zachte G. Heb er steeds meer zin in :agree:

Geplaatst

Kaartje van 6 februari Kendrick Lamar verkocht aan een klasgenoot voor 35 eur. Hij wilde zo graag op 6 februari gaan, morgen met heel wat maatjes voor 7 februari bestellen. Kaartje voor 15 euro. :mrg:

Geplaatst
Wil naar Lana del Rey op 29 mei :) Maar geen vrienden die daar naar luisteren, misschien maar een vriendin zoeken die 't leuk lijkt :p

Is al uitverkocht meen ik. Als je de HMH bedoelt, althans. Verder heb ik hetzelfde probleem idd.