Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Over een paar dagen naar Muse :D

²

Hopen dat ik me wel beter voel dan nu dan. Beetje ziekjes en ook nog eens tentamenweek nu.

Geplaatst

Weet iemand of je kunt zien hoeveel kaartjes er nog te koop zijn voor een concert op 7 februari, Melkweg Amsterdam?

Geplaatst

Ben eigenlijk aan het overwegen om naar Anne Soldaat te gaan in Den Haag ergens in februari, maar ken niemand die mee wil denk ik :cab:

Geplaatst

Method man & Redman wisten de zaal gister wel weer aardig op te pompen!

Geplaatst

Vanavond Muse:<:< Wel jammer dat ze waarschijnlijk voor het grootste deel het nieuwste album gaan spelen, maargoed, dat zal live ook vast wel spectaculair zijn.

Geplaatst
Vanavond Muse:<:< Wel jammer dat ze waarschijnlijk voor het grootste deel het nieuwste album gaan spelen, maargoed, dat zal live ook vast wel spectaculair zijn.

Holy shit en dat is gebleken. Ben echt totaal geen fan van het nieuwste album, maar allemachtig wat waren die nummers leip uitgevoerd. Echt in Muse-style, geweldige show!

Geplaatst

[MENTION=916]Yannick[/MENTION]

Welke concerten in Stockholm ga je naar Bruce, de 3de, 4de en 10de? Ben zelf ook nog even aan het twijfelen of ik heenga (i.v.m. school)

Geplaatst

3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten!

bewerkt door Yannick

Geplaatst
Ben eigenlijk aan het overwegen om naar Anne Soldaat te gaan in Den Haag ergens in februari, maar ken niemand die mee wil denk ik :cab:

Ik ben er 2 weken terug ofzo geweest, in het Burgerweeshuis. Was nice, leuk concert. Alleen vage gast. Pas na 10 liedjes ofzo stelde hij zich voor, toen speelden ze er nog 3 en toen zei hij: Tot ziens en liep van het podium af :cab:

Kwam later wel weer terug voor nog 2 liedjes maar toen was het ook afgelopen.

Ik ga zaterdag naar Goose in de melkweg! :) Echt verrekte veel zin in haha.

Geplaatst
3 en 4 mei, 2 keer staanplaatsen. Misschien probeer ik dat voor het eerste concert nog te wisselen voor een goede zitplaats, want ik vertrek 's morgens pas dus zal de pit niet halen. En Stockholm is zo'n mooie stad dat het zonde zou zijn om alleen Solna te zien. Wel jammer (en vreemd) dat er een week tussen het 2de en 3de concert is. Maar het worden sowieso heerlijke concerten!

Tof, ik heb zelf vorige week nog veldkaarten voor beide concerten gekocht en een vlucht geboekt + overnachting. Vlieg op dinsdagochtend heen dus zal wel vrij dicht bij het podium staan, dan kijk ik even of ik die avond gelijk weer in de rij ga liggen (ivm het weer) óf dat ik de dag erna rustig aan op een metertje of 20 ga staan.

Geplaatst

20 mei weer The xx :< wat was dat lekker zeg, vorige maand, goh

Geplaatst

Nee die sla ik over. Wil nog iig naar een festival dit jaar. +dat ik nog wat grote aankopen heb gedaan/ga doen laatste tijd dus ik doe ff iets rustiger met geld.

Geplaatst

Ik misschien wel, maar ga die zaterdag ook al naar Mumford and Sons dus moet nog even kijken.

Geplaatst

Heb besloten om in dat weekend nu ook al een dag naar Paaspop te gaan, dus dit laat ik maar even schieten. Anders wordt het allemaal wel erg druk.

Geplaatst

En nu ook een kaartje gekocht voor Traumahelikoper in het Klokgebouw (:cab:)