Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik ga 25 mei Melkweg naar Tyga met optredens van Chris Brown, Rick Ross, Nicki Minaj & Wiz Khalifa.. Dope. ;c

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst

Schrok me dood he. Googlede ff. 65 p.p + 15 service kosten. :-D maar die klopt dus helemaal niet. 12 april 10.00 begint de verkoop.

Geplaatst
The National in de HMH op 7 november, of was dat al bekend hier ;c

Niet bij mij in ieder geval, bedankt. Eens kijken of dat gaat lukken.

Geplaatst

Idd, heeeeel misschien dat ik daar ook wel bij wil zijn. Of ja bij wil zijn sowieso, maar weet niet of ik dat financieel gezien ga trekken ;c

Geplaatst

Dat moet ik inderdaad ook nog maar zien. En ik dacht dat er hier ook wel een paar liefhebbers waren: Ane Brun 12 oktober in Paradiso. Hopelijk kan ik ze allebei zien.

Geplaatst

Beetje jammer van de locatie alleen, maar vrees dat de tijd voorbij is dat ze in de clubs staan.

Geplaatst
Dat moet ik inderdaad ook nog maar zien. En ik dacht dat er hier ook wel een paar liefhebbers waren: Ane Brun 12 oktober in Paradiso. Hopelijk kan ik ze allebei zien.

Ja, klopt. Ik moet nog even iemand fixen, want ik wil er wel graag heen (d)

Geplaatst
Ja, klopt. Ik moet nog even iemand fixen, want ik wil er wel graag heen (d)

Inderdaad moet ook nog even kijken. Hopelijk kan het nu gewoon doorgaan, want vorig jaar heeft ze een Nederlandse tour nog afgezegd vanwege haar ziekte.

Geplaatst

Vanavond bij Peace in Paradiso geweest, even wennen dat ik om half negen alweer buiten stond :cab:

Geplaatst

Over 8 minuten gaat op ticketmaster/livenation de verkoop voor The National in November in HMH. Ik ga er in ieder geval wel kaartjes voor halen :)

Geplaatst

Ik ook! Voel me altijd een beetje stom als ik heel enthousiast zit te refreshen, terwijl het concert waarschijnlijk nog lang niet uitverkoopt. Maar voor de zekerheid toch maar doen :)

Geplaatst

:-D Ja hier ook hoor. Om 09:59 al want 'misschien staan hun instellingen niet helemaal goed' :D Bij Editors was ik ook te laat voor de 'normale' tickets dus betaalde ik ff 6.50 p.p teveel. Had ik nu geen zin in.

Maargoed, dit is HMH. The xx is ook nog niet uitverkocht volgens mij, is toch al een paar maanden in de verkoop.

Geplaatst

Kan je nagaan. HMH is opzich maar plek voor 8.00 man. Ziggo Dome 17.000,die krijgen de grootste als Madonna en Bruce Springsteen nog niet eens vol :P

Geplaatst

Volgens mij is de HMH iets van een man of 5000, maar Springsteen verkoopt de Ziggodome zo uit hoor. Staat niet voor niets van de zomer in het Goffertpark.

Geplaatst

Moet je voor de gein eens naar de prijzen kijken wat ze daarvoor vroegen, maar dat komt ook gewoon door de exclusiviteit van die concerten.

Geplaatst

Hoeveel waren eigenlijk de kaarten voor The Killers in de Ziggo? Ik las dat ze die niet eens uitverkocht kregen, klopt dat?

Geplaatst
Moet je voor de gein eens naar de prijzen kijken wat ze daarvoor vroegen, maar dat komt ook gewoon door de exclusiviteit van die concerten.

Goedkoopste voor een euro of 95 hoorde ik. Echt ziek ja.

Geplaatst
Hoeveel waren eigenlijk de kaarten voor The Killers in de Ziggo? Ik las dat ze die niet eens uitverkocht kregen, klopt dat?

Killers was uitverkocht hoor

Geplaatst
Goedkoopste voor een euro of 95 hoorde ik. Echt ziek ja.

Belachelijk. Dan ben je al halverwege qua prijs voor een lowlands of pukkelpop/werchter combi ticket:cab: