Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het was zeker tof. Vond het een te gekke show vooral met dat licht erbij:<

[spoiler= éen van de foto's die ik heb]

ziogef.jpg

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst

In concert! #2

Wederom kaartje van Editors binnen huhu, was eerst niet van plan maar vrienden vroegen me mee. Nog niet 100% zeker of ik kan, maar kan hem altijd nog verkopen.

Geplaatst

Ik ga ook naar Editors zien. Wordt op korte tijd een paar keer reizen naar Amsterdam.

Geplaatst

Hehe ja voor mij ook. Zo ga ik nooit naar een concert en zo zie ik Editors ineens 3x in een jaar. :cab: (Incl. Lowlands)

Geplaatst
Hehe ja voor mij ook. Zo ga ik nooit naar een concert en zo zie ik Editors ineens 3x in een jaar. :cab: (Incl. Lowlands)

Laat me mee.

Geplaatst
Heb je een kaartje dan. ;c

Nog niet nee. Maar als ik met je meemag, dan koop ik wel een. ;c

Geplaatst
Nog niet nee. Maar als ik met je meemag, dan koop ik wel een. ;c

Ga al met vrienden. :m:

Geplaatst

Express geen kaartjes gekocht. Is volgens mij dezelfde show als in de Ziggo Dome, en ik ben bang dat die niet te overtreffen is in de ArenA.

Geplaatst

Nee, ik heb al gelezen dat ze nu ook vuur gaan gebruiken oa. Maar goed uiteindelijk zou ik toch gaan voor de muziek, show maakt me dan iets minder uit.

Geplaatst
Fuck Coldplay, fuck The National, fuck Broes Springsteen of fuck Sigor Ros. Muse is de beste liveband die er is. 5 keer eerder geweest en ik blijf lekker gaan elke keer dat ze er zijn. Luister het thuis amper maar wat zijn die live goed en wat is Matthew Bellamy een gitaarkoning
:-D:-D:-D
Geplaatst

Muse is iig één van de beste live acts. Spelen strak, en grootse show (al hou ik eigenlijk niet van bombasme).

Opeth is ook retegoed.

Geplaatst
Verwacht ook niet van iemand die 1000+ euro per jaar uitgeeft aan iemand dat die een objectieve kijk heeft dan. Geeft niet

En Bruce is ook niet eens zo heel goed live, althans dat is mijn mening.

Geplaatst
Verwacht ook niet van iemand die 1000+ euro per jaar uitgeeft aan iemand dat die een objectieve kijk heeft dan. Geeft niet
Ik beweer ook nergens dat Springsteen de beste liveband is die er is, voor mij wel 1 van de. Maar jij zegt dat Muse de beste liveband is die er bestaat, ik denk het niet knul. Verwacht ook niet van iemand die 5 keer heen geweest is dat die een objectieve kijk heeft dan.