Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met wat vrienden kaarten gekocht voor Guus Meeuwis volgende zomer. Niet mijn eerste keus qua muziek, maar gezellig zal het wel worden

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Heel dik concert van de Editors gisteren, bijna 2 uur lang genoten. En No Sound But The Wind :<

Maar wat een tam publiek, he. Alleen bij A Ton Of Love en Papillon kwam er beweging in ;e

Geplaatst
Maar wat een tam publiek, he. Alleen bij A Ton Of Love en Papillon kwam er beweging in ;e

Ja, Thijs en ik stonden behoorlijk vooraan, maar het merendeel was daar 35+ hoor, zat geen beweging in. ;e

Geplaatst

Krijg je met die stadionrock van de laatste plaat, dat wordt ook gewaardeerd door fans van U2.

Geplaatst

Was in de Gashouder ook zo. Buiten dat het een kutlocatie is dan. Ook alleen Papillon wat beweging, maar dat was dan ook gelijk het beste stuk van het optreden. Heel sobertjes verder.

Geplaatst

Was in de Gashouder ook zo. Buiten dat het een kutlocatie is dan. Ook alleen Papillon wat beweging, maar dat was dan ook gelijk het beste stuk van het optreden. Heel sobertjes verder.

Geplaatst

Dinsdag naar Jay Z in Ziggo Dome, kijk er enorm naar uit. Watch the Throne was in ieder geval geweldig in Antwerpen.

Geplaatst

Morgen Half Moon Run bezichtigen in de Melkweg. Lowlands reunion voor ons:)

Geplaatst

Ik ben donderdagavond naar Mozes and the Firstborn geweest. Ze waren weer erg goed! Veel charisma heeft de zanger al op die leeftijd zeg.

Geplaatst
Die solo vanaf 3.40 :< Hij had nog heerlijke. Nog een Little Wing solo in een nummer gegooid

Ook Neon gespeeld, wou die alleen maar horen omdat die riff zo heerlijk en lastig te spelen is. 10 weken in eht gips gelegen toen ik die probeerde.

MAar wel leuk concert. Jammer van die nieuwe nummers, zakte bij mij dan wat in. Maar zodra ie ging gitaarspelen was ik wakker, heerlijk. 2.5 gespeeld.

Zieke solo idd :< :cab: Had er ook graag heen gegaan, al zijn de nieuwe nummers van hem echt poep ja.

Geplaatst

Gisteren naar Radkey geweest en morgen naar Bleached, zeker van de eerste verwacht ik veel voor volgend jaar.

Geplaatst

Prutsers daar bij 3voor12, weinig Brits aan die jongens.

Geplaatst

Half Moon Run was wel nice:) Op het einde nog een nummer 100% akoestisch. Geen versterkers, geen microfoon, enkel een simpel gitaartje en met z'n vieren zingen:p

Geplaatst
18 november me opgeofferd om mee te gaan naar Nickelback. Ben erg benieuwd...

Dan vermoed ik dat je met een wel heel speciaal meisje gaat..?

Geplaatst
Dan vermoed ik dat je met een wel heel speciaal meisje gaat..?

Nee, het is best een grappig verhaal. De vriendin van een vriend van mij, die wilde graag met die vriend naar Nickelback. Echter wist ze niet zeker of ze zelf kon de 18e. Nu vroeg ze dus of ik het leuk zou vinden om een keer naar NB te gaan, samen met nog 1 maatje. Totaal dus met zijn 4en. Nu heeft NB geen prioriteit, maar lijkt me best leuk ze eens te zien. Dus daarmee ingestemd. Kaartjes worden door haar betaald, dus dat scheelt ook nog eens ;)

Geplaatst

Ja leuk en aardig altijd dat Nickelback-haten maar als Rockstar of How You Remind Me langskomt op de radio staan we allemaal mee te gillen als een meisje dat Thousand Miles hoort.

Geplaatst

Uitkijken naar de samenwerking tussen Chad Kroeger en Avril Lavigne, dat moet alles wel in perspectief gaan zitten lijkt mij.