Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ja leuk en aardig altijd dat Nickelback-haten maar als Rockstar of How You Remind Me langskomt op de radio staan we allemaal mee te gillen als een meisje dat Thousand Miles hoort.

Ik zing ook wel eens Nederlandstalige muziek mee, maar dan vind ik het nog wel vreselijke muziek. Ik ben het wel eens dat het vaak goedkoop haten is.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst

Zo. Gister een paar keer kippenvel en natte oogjes bij The National hoor.

Geplaatst

Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan.

Geplaatst
Beetje zonde dat 2/3 van de setlist bestond uit materiaal van de laatste twee platen, dat voor mij wel wat af aan een verder goed concert. Mr. November werkt ook niet echt lekker in een zaal als de HMH, kan Matt voortaan beter op het podium blijven staan.

Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert.

Geplaatst

Mr. November zag ik van achterin de zaal maar dat vond ik toch prima. Maar pff, die man, als ie loopt te schreeuwen. Rillingen dan he. Vooral bij Available.

Geplaatst
Oneens. Ik heb hem aangeraakt :mrgy: Wat een ultieme held! Echt een heerlijk concert.

Mja, is nu niet veel verder dan de bar gekomen toch? Tijdens High Violet ging hij nog de hele zaal door, maar dat wordt nogal lastig met zalen als de HMH.

Geplaatst
Mja, is nu niet veel verder dan de bar gekomen toch? Tijdens High Violet ging hij nog de hele zaal door, maar dat wordt nogal lastig met zalen als de HMH.

Nee, precies, naar de bar, even een rondje en weer terug. Maar was prima voor mij!

Geplaatst

[video=youtube;l98nADS5u-I]

Natte oogjes. Available (nog) niet op YT.

Geplaatst

Mooi man, heb ze twee keer live gezien: 1x op Lowlands en 1x in Paradiso (daarna NL-URU op groot scherm, mooi was dat) en beide keren echt genieten. Matt Berninger is een icoon.

Geplaatst

Net naar Boudewijn de Groot geweest, afscheidstournee. Moeder had een kaartje over.

Prima mee vermaakt lol

Geplaatst

Ook weer terug van Foals met [MENTION=16229]Juca[/MENTION];

Heerlijke show zeg, in het begin ging het nog rustig, maar vanaf My Number was het een grote moshpit. Als hoogtepunt een zieke wall of death tijdens Inhaler. Topconcertje :<

Geplaatst

Hard-Copy kaartjes voor Drake - Would You like a Tour met The Weeknd zijn binnen! Zitplaatsen, perfecte plekken! _O_ Zoveel zin in, 5 maart.

Gaan er nog mensen hier van MU, of zijn jullie geen Drake fanboys? ;c

Geplaatst
gaat ie ook?

Weet ik niet, maar die tweet toch altijd Drake quotes? :P

Geplaatst

Zondag dus naar het concert van The Reflektors geweest, tof om daar bij te zijn geweest!

Optreden was gewoon goed, niet legendarisch. Bijna het complete album gespeeld, plus Power Out als afsluiter (dat was wel vrij episch).

Blijft echt een van m'n favoriete bands :love: Het kostuum effect was ook tof, denk dat wel 90% verkleed was. Geeft toch een bijzonder sfeertje.

Geplaatst

24 mei Neutral Milk Hotel in Utrecht op Le Guess Who May Day.

Geplaatst

Queens of the Stone Age, wat een show, wat een show. Hoogtepunten waren Burn the Witch die superopzwepend was, 11 minuten riffen met Beter Living Through Chemistry en de afsluiter A Song for the Dead. Band of Skulls was ook leuk. 2e nummer dat ze speelden opgezocht, ragde lekker: You Aren't Pretty But You Got it Goin' On ofzo.

Setlistje:

You Think I Ain't Worth a Dollar, but I Feel Like a Millionaire

No One Knows

My God Is the Sun

Burn the Witch

Smooth Sailing

Monsters in the Parasol

…Like Clockwork

I Never Came

Fairweather Friends

Kalopsia

Little Sister

I Sat by the Ocean

Make It Wit Chu

The Lost Art of Keeping a Secret

If I Had a Tail

Better Living Through Chemistry

Sick, Sick, Sick

Go With the Flow

Encore:

The Vampyre of Time and Memory

Feel Good Hit of the Summer

First It Giveth

A Song for the Dead

Geplaatst
24 mei Neutral Milk Hotel in Utrecht op Le Guess Who May Day.

Wat is dat voor festival :cab: Nog nooit van gehoord maar de lineup is heerlijk.