Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
November wordt het hier weer tijd voor de derde keer Kasabian samen met [MENTION=15369]Christian.[/MENTION];

Terechtheden (d)

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst

2 oktober staan the Libertines in de HMH voor het eerst sinds ooit in Nederland, hoe vet is dat.

Geplaatst

Tien jaar geleden in ieder geval voor het laatst en dat was zonder Pete.

Geplaatst

Ben allang blij dat ze überhaupt naar Nederland komen, dat is voor een aantal Britse bands al teveel gevraagd bij een reünie. Sowieso ook stukken goedkoper dan de trip moeten maken naar London voor hun show in Hyde Park, ga er dus gewoon bij zijn.

Geplaatst
Voor de geïnteresseerden ( [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ea): Je kunt al kaartjes bestellen voor de Le Guess Who? May Day in Utrecht op zaterdag 24 mei. Daar treedt oa Neutral Milk Hotel op...

11 augustus komen ze terug naar Nederland voor een optreden in Paradiso, kaartje kost 17,50 plus de bijkomende schade. Als het de show van Le Guess Who ook maar enigszins kan benaderen ben ik een gelukkig man, nog steeds jammer dat ik die avond half dood was voordat NMH begon.

Geplaatst

Wauw wat awesome. Al ben ik dan helaas waarschijnlijk op vakantie of een herkansing aan het maken :(

Geplaatst

Hoppakkee, zojuist tickets gekocht voor het tweede extra concert van Fink in Paradiso, november. Had achter het net gevist voor het eerste en extra concert, wist niet dat er nog een tweede extra concert aan toe zou worden gevoegd :huhu:

Geplaatst
Én naar Tivoli Vredenburg en Maassilo, Rotterdam. [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; ;)

Misschien maar eens eentje meepakken dan, wou hem eerst spotten bij de beschaving afgelopen zaterdag maar dat kwam er niet meer van.

Geplaatst

In november ergens naar Chet Faker btw. Ben geen enorme fan ofzo maar twee vrienden wilden gaan en vind het best relaxte muziek.

Geplaatst

George Clinton plus live band was echt geniaal. Wát een show, gebeurde 2.5 uur lang echt van alles. Hebben wel 20 muzikanten op het podium gestaan. Iedereen speelde ook goed strak en scherp, behalve Michael Hampton,die zat maar wat aan te kloten de hele tijd en verneukte Maggot Brain ook behoorlijk, maar buiten dat was het echt heerlijk.

Geplaatst

8 oktober London Grammar in de HMH

nog mensen die gaan? Ik heb net kaartjes besteld _O_

Geplaatst
  • Auteur

Gister bij traumahelikopter geweest. Speelde hier in een klein zaaltje. Waren ook niet veel mensen, dus besloot traumahelikopter vóór het podium te gaan staan. Recht voor het publiek. :< Op een gegeven moment natuurlijk een "moshpit". Gaan ze zelf meedoen. Met gitaar en al. :-D

Geplaatst

Kom net bij Beck vandaan en wat was dat een partij gruwelijk zeg.