Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Op 1 mei eindelijk naar Godspeed :love: 2 uur durende show in het Paard met visuals op het Rewire festival. Overigens maar meteen dagkaarten gekocht, was maar 3 euro meer dan het losse concert, benieuwd wat ze nog meer aankondigen.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Hop hop. Naar North Sea Jazz. D'Angelo :<

_O_ Ik schaf een dagkaart aan hoor. Boeit me niks of niemand mee gaat.

Geplaatst
Dan ben ik niet in Nicaragua :love:

Dit is heeeeeeeel erg het overwegen waard...

Was de vorige keer toen we op pinkpop waren meer dan goed.

Geplaatst
_O_ Ik schaf een dagkaart aan hoor. Boeit me niks of niemand mee gaat.

Zit er ook serieus aan te denken. Sowieso North Sea Jazz wil ik een keer gaan.

Geplaatst
[MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; gewoon doen. Ik ga ook. Kaartjes zijn relatief gezien goedkoop. Als je ziet dat je voor een solo concert van D'Angelo 65 euro kost. Voordeel van zo een festival tov een concert is dat hij misschien wel wat artiesten van daar laat meedoen ipv zn std bandje

DWDD vandaag ging trouwens over hem. Gisteren Paradiso plat gespeeld

Zag het net op FB voorbijkomen idd. Mooi stukje hoor, waar ze bij DWDD vaak onzin uitkramen, toen QOTSA er was was het grotendeels onzin. Krijg dan ook wel enorm spijt dat ik niet bij zn concert geweest ben hoor. Ben bang dat die anders nooit meer in NL komt. Mja luister vrijwel niks anders dan D'Angelo op het moment, dus wil hem wel echt graag zien. Zonde is alleen dat er voor de rest weinig boeiends bij zit op NSJ. Herbie Hancock maar daar moet je weer extra voor betalen.

Geplaatst

Gisteren naar Steven Wilson geweest en een heerlijke avond gehad. Had opzettelijk het nieuwe album nog niet geluisterd om live de nummers te ontdekken en die vielen niet tegen zeg. Alle nummers werden ook begeleid met prachtige filmpjes op de achtergrond, duidelijk gemaakt door mensen die er verstand van hebben. Kon het wel waarderen als liefhebber. Verder had Wilson een hele goeie band mee waarvan vooral gitarist Guthrie Govan zich enkele keren liet opmerken met gave solo's, en blijft het een enorm charismatische man. Grapjes, interactie met het publiek, veel uitleg bij de nummers en de man zat helemaal in zijn muziek: met wijde gebaren dirigeerde hij elk lid van de band naar een heerlijke cocktail van geluid. Naast de nieuwe nummers was er ook plaats voor oud werk. Het postpunky 'Harmony Korine' (dat alleen door de titel al gaaf is, kenners weten ;) ) en, persoonlijke favoriet, het wondermooie Porcupine Tree-nummer Lazarus.

Heel erg genoten. Wat een muzikant.

Geplaatst

Klinkt goed. Ik ben nog aan het kijken of ik eventueel naar Bospop ga, waar hij als afsluiter staat

Geplaatst

OEH Black Milk komt naar Amsterdam en Groningen _O_ 4 en 3 mei respectievelijk. [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION];

Geplaatst
OEH Black Milk komt naar Amsterdam en Groningen _O_ 4 en 3 mei respectievelijk. [MENTION=6131]Joep[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=7785]Yitushita[/MENTION];

€15 maar, not bad

even overwegen

Geplaatst
  • Auteur

7gUKBy2.png

Even een leuk schema gemaakt met de artiesten (gesorteerd op Top 60 van mijn LastFM) die ik live heb gezien. Arctic Monkeys, mijn favoriete band aller tijden, in dit schema het vaakst gezien, maar er is één band die ik vaker heb gezien; Go Back to the Zoo. ;c

Geplaatst
Even een leuk schema gemaakt met de artiesten (gesorteerd op Top 60 van mijn LastFM) die ik live heb gezien. Arctic Monkeys, mijn favoriete band aller tijden, in dit schema het vaakst gezien, maar er is één band die ik vaker heb gezien; Go Back to the Zoo. ;c

Toffe lijst (y) #37 en #43 komen me bekend voor ;c

Geplaatst
7gUKBy2.png

Wat betekenen die rode vakjes? Hoe vaak je ze nog wilt zien ofzo?

Je bent goed bezig trouwens.

Geplaatst

Waardeloze kwaliteit, maar wilde het toch ff delen. Typhoon in Oosterpoort te Groningen. Halverwege lekker los.

[YOUTUBE]_iOux5fBgzs[/YOUTUBE]

Geplaatst

Sufjan Stevens 23 en 24 september in Carre, niet te missen.

Geplaatst

Nou dat is mooi fucked up. 4 kaarten voor Sufjan Stevens gereserveerd, wil naar de betaling, krijg ik een foutmelding en nu is het niet meer mogelijk. Baal echt enorm hiervan.