Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Hoe was Ghost nog bevallen [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; ? En wat vond je van de zaal? ;c

O was helemaal vergeten te posten. :D Zouden in eerste instantie dus naar Amsterdam gaan, maar ik zei van wacht maar lekker het raakt toch niet uitverkocht, week later was het uitverkocht. :D Toen maar snel tickets in Antwerpen gekocht.

Antwerpen zelf maar chaotische stad, verkeer is niet te doen, wel bij fijne tent gegeten, Burgers heette die. Zaal was prima, lekker genoeg ruimte, publiek was niet helemaal mijn ding, maar was wel lekker fanatiek. Concert was ook leuk, helaas niet 100% kunnen ervaren omdat ik zwaar verkouden was, voelde me op momenten beroerd, maar goed genoeg om van de show te genieten. Frontman enorm charismatisch, stond meerdere keren hele verhalen te vertellen en dan niet van die standaard dingen, maar echt leuke grapjes, ook dingen waarvan je kon zien dat hij half stond te improviseren en niet elke avond hetzelfde zegt. Speelden alle bekende nummers, maat van me had nog de drumstick gevangen. Dus was zeker geslaagd.

Geplaatst
Hoe waren Palma Violets?

Ja, wel cool. Las overal dat het drie keer niks was, maar dat zijn dan vrouwen die rock al snel te hard vinden.

Geplaatst

Zaterdag naar Typhoon geweest in de HMH, wat was dit briljant zeg.(d) Erg veel gasten op het podium, weer helemaal losgegaan.

Geplaatst
Zaterdag naar Typhoon geweest in de HMH, wat was dit briljant zeg.(d) Erg veel gasten op het podium, weer helemaal losgegaan.

Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_

Geplaatst
Ik was er vrijdag. Echt een topshow. Hoogtepunten Hoedeplank en Bumbaye. En dat kleine ventje, weet niet of die er zaterdag ook was? Jaar of 8 en de hele zaal los krijgen _O_

Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D

XC70bGqbErM

Begint ongeveer op 4:10 met het nummer

[yts]5tH2jxfVgtQ[/yts]

En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek.

Geplaatst
Ja was er allemaal idd, heb zelf zo m'n favorieten van Lobi Da Basi, dus werd daar automatisch al mee tevreden gestemd. Wat ik daarnaast erg tof vond was 'Zo niet mij', een nummer die ik live steengoed vind, maar op het album minder. Lijkt er een beetje op alsof hij zijn style van Lobi da Basi (wat meer toegankelijke hiphop) live ook in zijn oude nummers verwerkt, wat mij goed bevalt. See for yourself als je het leuk vind:D

XC70bGqbErM

Begint ongeveer op 4:10 met het nummer

[yts]5tH2jxfVgtQ[/yts]

En verder inderdaad gewoon helemaal losgaan bij Bumaye en Zandloper, echt te gek.

Inderdaad ook een erg goed liedje, net als zandloper ja. Je hebt wel gelijk wat betreft het oude album dat ze live in het nieuwe jasje hebben gegoten. Ik vond echt dat de show alles had, van poëzie tot compleet losgaan. Wil er zeker nog een keer heen als ze weer in de buurt komen.

Geplaatst

Kaartjes gekocht voor David Duchovny in de Melkweg. Afwachten of het wat is maar zal sowieso een leuke avond worden:).

Geplaatst

Ik heb kaartjes gekocht voor Brian Fallon (van The Gaslight Anthem & The Horrible Crowes) in Paradiso en ook nog tickets voor Noel Gallagher (ex-Oasis) in de HMH.

Geplaatst

Dinsdag naar Lee Ranaldo in de Tolhuistuin, zag dat hij geen Sonic Youth werk speelt net als Thurston Moore bij zijn laatste tour, maar zijn soloplaat van 2012 voorspelt veel goeds. Net kaartjes gekocht om Bird on the Wire (Nederlands en vooral vergelijkbaar met Warpaint) en Car Seat Headrest de volgende maand te gaan zien.

Geplaatst

Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was.

Geplaatst
Ik ga nooit naar concerten, maar vrijdag Imagine Dragons geweest, wat een tof concert zeg. Wss wel te mainstream voor de meeste hier ;c twee minpuntjes: dat gezwam over Parijs en een van de nummers vond ik echt niks aan, alleen geen idee welke dat was.

Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien.

Geplaatst

Ja heerlijk nummer. Ging trouwens nog stuk tijdens het nr 'Demons'. Tijdens dat nr hield zo'n gast een spandoek voor de camera, waarvan het beeld door de zaal werd vertoond. Stond een afbeelding op van Matt Damon, 'thats where Matt Damon hides' :r

Geplaatst
Twee jaar terug naar Imagine Dragons geweest op Lowlands, ondanks ik veel van hun nummers niet best vind, werd ik totaal omver geblazen door Radioactive als afsluiter. Wat was dat gaaf. Jaar later waren ze er weer, heb toen het einde meegepakt, maar de glans was er toen al wel af omdat ik het al eens had gezien.

Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter.

Geplaatst
Die show ben ik toen ook geweest. Dat begin was echt verschrikkelijk saai, het werd pas beter toen ze hun bekende nummers gingen spelen met Radioactive inderdaad als knallende afsluiter.

Klopt volledig, en dan kijk je door zo'n afsluiter toch terug op een geweldig optreden

Geplaatst

Bruce Springsteen speelt 14 juni op het Malieveld in Den Haag, voor wie hem nog nooit gezien heeft: het is echt een aanrader om hem ooit een keer live te zien met z'n band. Datum kaartverkoop nog niet bekend.