Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heads up nog even voor degene die het niet weten, vandaag om 10 uur kaartjes voor the xx in de verkoop.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Heads up nog even voor degene die het niet weten, vandaag om 10 uur kaartjes voor the xx in de verkoop.

Ohh. Waar?

Geplaatst

O heb ik ook, dan leer ik ze kennen. Wil bij elke artiest/band een beeld van de muziek hebben, ongeacht of ik het iets vind of niet.

Geplaatst

Ik zat om 10 uur net in een trein zonder wi-fi, helaas niet gelukt dus. Dan gaan we maar gewoon naar Marina.

Geplaatst

Gaan er nog mensen naar Saybia in Paradiso? Ze spelen het album The second you sleep integraal. Unieke kans!

Geplaatst
Zusje belde vanochtend nog dat ze kaarten muse heeft en of ik mee wil. Had het gesprek gemist en nu gaat ze dus met mijn vriendin ;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e;e bahbahbah

Opeisen die kaarten! De vrouw behoort zich in dergelijke situaties onderdanig aan de man op te stellen!

Geplaatst

Gok dat je naar volgende zomer nog voldoende kansen voor zult gaan krijgen

Geplaatst

Ik pas voor deze tour. Nieuwe album had ik na 7 nummers wel gehoord, viel me tegen. Wel afgeluisterd, maar ik vond het teleurstellend. Leuk dat ze iets nieuws proberen hoor (ofja nieuw, Queen is ook al wat jaartjes oud..) maar dit ligt mij dan weer niet. Resistance vond ik nog wel tof.

Geplaatst
Ik vond het vorige album eigenlijk meer weghebben van Queen dan de nieuwe.

Daar was alleen Eurasia Queenish, hier zeker 3 nummers. Maar mag je niet van Ekdom zeggen :P

Geplaatst

Ik ga die Springsteen fans de komende zomer maar achterna, toch een Blur tour volgend jaar met sowieso al een headline spot op Werchter.

Geplaatst

Vanavond naar Kensington, 2 weken geleden waren ze heel goed in Roermond, dus ik ben benieuwd.

Geplaatst
Vanavond naar Kensington, 2 weken geleden waren ze heel goed in Roermond, dus ik ben benieuwd.

Hoe was het in de ECI? Beetje mooie zaal? Moet er nog steeds naartoe namelijk.

Geplaatst

Oh ik ben daar niet geweest ik hoorde het van een collega en op 3 voor 12 stond goede recensie.

Geplaatst
Radiohead gister _O_ Ging los toen ik de eerste noot hoorde van A Wolf At The Door. Een van hun beste ooit en was eerste keer dat ze die in hun tour speelde :D Jammer geen Exit Music die ze dag ervoor wel speelde.. Dat is voor mij het mooiste nummer ooit maja. Paranoid Android gehad, Karma Police, Idioteque, Lucky etc. Lucky was al het tweede nummer en raakte toen echt betoverd leek het wel. Zat echt in een trance en voor mijn gevoel kwam Radiohead daar niet meer overheen maar blijft verder een goede avond natuurlijk.

Echt precies mijn beleving. Lucky gewoon echt hele nummer kippenvel. Later ook nog bij Paranoid Android en toen heel het publiek meezong bij Karma Police. Supercollider was ook vet.