Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Je bent bij twee concerten tegelijk geweest? :)

Nee, niet helemaal. Bon Iver was gewoon zo goed dat ik veronderstel dat ze beter waren ;)

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Je bent bij twee concerten tegelijk geweest? :)

Nee, niet helemaal. Bon Iver was gewoon zo goed dat ik veronderstel dat ze beter waren ;)

Geplaatst
25 maart naar een uitverkocht Paradiso voor Of monsters and men! Heb er zin in!

Twijfelde nog of ik ook zou gaan. Maar is dus uitverkocht? Jammer.

Geplaatst
Morgen Acda en de Munnik in Stadsschouwburg Haarlem _O_

Ik ga 2 maart in Heerlen _O_

Geplaatst

Echt tof die wachtrij van Livenation, nu al een halfuur bezig :cab:

Geplaatst

Ik zou blijven proberen, er vallen altijd nog kaartjes terug in de verkoop.

Geplaatst

Heb zelf nog niks, houdt het nog een halfuurtje vol en dan is het prima. Zal aankomende weken vast nog wel andere toffe dingen worden aangekondigt.

Geplaatst

Ik verwacht niet dat er nog staanplaatsen beschikbaar komen nu. Ga niet in mijn eentje op een zitplaats zitten.(ken al mensen die al staankaartjes hebben)

Geplaatst

Mwah je moet mazzel hebben want het zullen er niet veel zijn denk ik, maar er zullen altijd wel transacties om een of andere manier niet afgerond worden.

Geplaatst

Ik heb gewoon linkje op marktplaats gezet. Binnen no-time al 3 reacties. Wel ff beetje uittesten hoe betrouwbaar.

Geplaatst

Iemand ervaring met de 2e ring van het ziggodome? Kan daar nog kaarten voor krijgen namelijk

Geplaatst

Moet je bij een concert als Mumford and Sons niet willen denk ik, maar als je echt zo graag wilt zal het weinig uitmaken.

Geplaatst
Iemand ervaring met de 2e ring van het ziggodome? Kan daar nog kaarten voor krijgen namelijk

Moet je ff op het kaarrtje kijken.. 2e ring is niet zo erg, maar wel als je aan de overkant van het podium zit. Kan je beter niet gaan.

Geplaatst

Meh, ik kan via marktplaats 2 staanplaatsen bemachtingen voor 40 euro p.s.

Echter zijn het wel elektronische kaarten (via mail). Lijkt me over het algemeen niet echt betrouwbaar, he? Ook al stuurt ze me die kaarten op (per mail), kan het alsnog zo zijn dat ik daar in Amsterdam aankom en de kaarten al gebruikt zijn. Dan is het een kwestie van wie het eerst daar aan komt.. ;c

Geplaatst

Ik houd het voor gezien voor vandaag, hopen op een tweede concert of dat ik nog via LastFM een kaartje kan regelen.