Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gisteren naar WIES geweest in De Kleine Komedie. Erg genoten! Norah Hendriks kwam nog even langs voor een gastoptreden, net als Kasper van Kooten. Die laatste was leuk om eens te zien, maar had muzikaal niet echt wat toe te voegen.

Erg divers publiek. Van kinderen tot vriendengroepen, tot tienermeisjes en boomerstellen. Vond ik ook wel mooi om te zien.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Is dat een aanrader?

Ja ik vind het top! Met name de wat onbekendere artiesten op de second stage. Het is meer een indoor festivalletje

Geplaatst
8 minuten geleden zei nasje92:

Ja ik vind het top! Met name de wat onbekendere artiesten op de second stage. Het is meer een indoor festivalletje

Beetje jammer dat het helemaal in Rotterdam is. Maar geloof je direct als je zegt dat de wat onbekendere artiesten vooral leuk zijn. De grote namen die komen vind ik nog niet direct zo heel interessant eigenlijk.

Geplaatst
56 minuten geleden zei bas huijsmans:

Beetje jammer dat het helemaal in Rotterdam is. Maar geloof je direct als je zegt dat de wat onbekendere artiesten vooral leuk zijn. De grote namen die komen vind ik nog niet direct zo heel interessant eigenlijk.

Nee ik ook niet per se, al is Nate Smith wel top! Het is voor mij ook een jaarlijks uitje met mijn pa, dus gaan we sowieso ongeacht de artiesten 

Geplaatst

The Roots naar Afas Live. Daar ga ik vrijdag eens proberen een ticket voor te scoren. Nog niet eerder gezien.

Heb eerder ook al tickets gefixed voor Black Country New Road en Flaming Lips (spelen Yoshimi Battles the Pink Robots integraal). Seu Jorge helaas moeten verkopen wegens voetbalteamweekend.

bewerkt door Sick Blik

Geplaatst

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit geweest ben. Zelfs de nummers van het nieuwe album die ik op plaat matig vond, kwamen er live ontzettend goed uit.

Geplaatst

Nou, dinsdag dus bij James Blunt geweest. De zelfspot en continue ironische grijns bij sommige nummers maken het een aimabele artiest. Zijn stem is wat ruwer (ouder) geworden, wat niet verkeerd is. Haalt het zeikerige er toch wat af bij bepaalde nummers. Back to Bedlam, mijn guilty pleasure als tiener die met name in de rock- en punkhoek zat, werd integraal gespeeld, waarna er nog een uur aan hits achteraan werd gezet. Monsters, zo'n mooi klein nummer, werd iets te overdreven emotioneel aangepakt door iedereen te vragen de flashlight aan te zetten. Maar ach, het is ook vrouwenpubliek :D. Hoogtepunt voor mij was No Bravery. Geen interactie met het publiek zoeken, gewoon aan de piano en het nummer leveren. 

Geplaatst

Hier is de concertagenda weer aardig volgestroomd. Afgelopen maand al redelijk spontaan naar Circa Waves en Dubioza Kolektiv geweest. Vanavond naar The Vices, dinsdag naar Sam Fender en rond de zomer ook weer een reeks aan concerten. Rond Hemelvaart zit ik een lang weekend in Dublin en hebben we tickets voor Inhaler (met Blossoms als voorprogramma). In juni stond Linkin Park al op de planning en daar zijn The Maccabees bijgekomen. Blijkbaar doen ze weer een reünie tour en persoonlijk vind ik het echt een heerlijke band. Alleen was de pech dat ze uitgerekend op dezelfde datum als Linkin Park in Nederland zijn (26 juni, Paradiso). Gelukkig spelen ze een paar dagen daarvoor in Keulen wat nog redelijk behapbaar is qua reisafstand. Daarom toch maar besloten om tickets te halen voor de show in Keulen. 

En dan vergeet ik bijna nog het hoogtepunt. Oasis in Manchester :D 

Geplaatst

Vanavond naar Steel Pulse in Tivoli. 50 jarig jubileum! Gisteren besloten dat ik zin had en een ticket gekocht. Al paar keer de kans gehad om erheen te gaan, maar vond het toen duur, nu maar 35 euro. En was toch al in Amsterdam dus Utrecht is op de weg terug.

Geplaatst

Gister naar Jack Parow Fest geweest. Dacht dat ik gewoon naar Jack Parow ging, maar was blijkbaar een minifestival met 4 optredens. Daar zat ook Elmer tussen, dat was lekker freaky vet. 

Geplaatst

Vanavond naar de oud zanger van Kensington geweest. Hij treedt nu op met een orkest. Schitterende avond. Stiekem is dit toch echt voor hem beter dan die shows in het ziggo Dome. Mooie nieuwe muziek, open verhalen van hem. 

Hadden kaarten voor The Vices in Zwolle maar helaas bracht ziekte dat in de war. 

Geplaatst

Net vrij spontaan 2 kaartjes gekocht voor Rock Werchter voor zaterdag 5 juli. Kings of Leon, Sam Fender, Matt Hansen. 

Gaan er meer mensen? 

Geplaatst

Wederom naar S10 vanavond, nu in Paradiso. Gaat ook weer door na een reeks gecancelde optredens laatste weken.

Geplaatst

Blijf me verbazen wat jij toch met dat soort muziek heb, ook jouw Last.fm profiel kijkende.

Ieder z'n ding verder hoor. ;c 

Geplaatst
8 uur geleden zei 007mark:

Wederom naar S10 vanavond, nu in Paradiso. Gaat ook weer door na een reeks gecancelde optredens laatste weken.

7 uur geleden zei Justin:

Blijf me verbazen wat jij toch met dat soort muziek heb, ook jouw Last.fm profiel kijkende.

Ieder z'n ding verder hoor. ;c 

Vorig jaar zomer in Zuiderpark ging ik enigszins teleurgesteld naar huis en vond ik het niet top. Dacht dat ik er misschien overheen was gegroeid en het 'fan zijn' een beetje over was. Maar vanavond was echt weer heel erg goed. Haar songs van nieuwe album kwamen live erg goed uit de verf en heb het publiek ook niet eerder zo uitzinnig meegemaakt.

Geplaatst

Ik was afgelopen zondag in Tivoli bij Blood Incantation, het was steengoed. Het voorbij trouwens wel een van de leukste voorprogramma's die ik ooit gezien heb: Minami Deutsch. Ken je dat @Sick Blik? Krautrock uit Japan.

Geplaatst

Ken ik niet. Had dat concert nog wel op het oog met een maat, maar hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat het samen viel met 4-5 mei. Achteraf had dat gewoon gekund, maarja.

Ga die band nog wel eens proberen. Fijn dat Blood Incantation ook goed was!