Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zag het ook net voorbij komen. Even kaarten regelen, afgelopen jaar in Keulen geweest en op Pinkpop en het smaakt naar meer. Maar Mönchengladbach is ook te overwegen is niet zo ver.

• Antwoorden 1,8k
  • Weergaven 65,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ergens vorig jaar had ik een poging gewaagd om een perskaart voor Metallica en Nightwish op Pinkpop te krijgen. Kans van slagen is echt nul voor een metalmagazine als Zware Metalen, waar ik voor schri

• Sick Blik
    Sick Blik

Franz Ferdinand gisteren gezien in Paradiso. Wat een show man, echt genieten met volle teugen. Een en al vrolijkheid en energie. Publiek zat er ook heerlijk in. Een van de leukste shows waar ik ooit g

• over 6 weken Guns n roses in Groningen  heb er ontiegelijk veel zin in  

Geplaatst
Hij zou ook op 10/6 naar Eindhoven komen en dat wordt ook lastig: Guus Meeuwis treed volgens mij 7,8 en 9 juni op in het Philips stadion. Dus áls Bruce naar Nederland zou komen, waarop de kans dus al klein is, dan gok ik dat het het Geldredome of het Ziggo Dome zal worden.

Sowieso kan die alleen maar tegenvallen dan als die gelijk na Guus Meeuwis komt

Geplaatst

Ja ik ga Gladbach ook doen (+ Goffert, Parijs, en wacht even de data van Scandinavië af). Stade de France in Parijs lijkt me geweldig met 80.000 plekken, als het hierbij blijft dan doe ik denk ik nog even Londen en Napels aan.

Geplaatst

Denk ook wel dat ik ga, volgende maand jarig dus weet nu een prima cadeau ;sm; maar dat die voorverkoop op een dinsdag start, dafuq :cab:

Geplaatst

Voorverkoop is veranderd naar een zaterdag, 1 december. Aanstaand dus, € 75,00 euro voor een kaart. Ik weet niet of er FOS kaarten (Front on Stage) worden verkocht.

bewerkt door Markuss

Geplaatst

Zou dat opzich wel tof vinden, is toch ook maar een paar tientjes duurder toch in principe?

Geplaatst

Vorig jaar in Frankfurt en Köln waren de veldkaarten iets van € 81 euro en de FOS tickets € 86 euro. Dus het scheelt niet heel veel, de tickets zijn in het algemeen wel verhoogd dus het verschil zal iets groter zijn.

Geplaatst

Tof! Even kijken hoe ik het met de kaartjes ga doen, want ik word zaterdag ochtend verwacht de Mourinho uit te hangen bij mijn team.

Geplaatst
Vorig jaar in Frankfurt en Köln waren de veldkaarten iets van € 81 euro en de FOS tickets € 86 euro. Dus het scheelt niet heel veel, de tickets zijn in het algemeen wel verhoogd dus het verschil zal iets groter zijn.

Dat zou ik er best voor over hebben, maar volgens de Ticketmaster site gaan ze alleen maar 'gewone' kaartjes verkopen jammer genoeg :(

Geplaatst

Kaartje Bruce Springsteen is als het goed is binnen. :) We kregen wel een interne fout, maar het is van de rekening afgeschreven en het staat bij de transacties.

Geplaatst

Ik heb ze ook binnen, inderdaad een fout bij Rabobank, maar wel van de rekening af en de kaarten op de mail staan. Dus ben er bij in Nijmegen

Geplaatst

[MENTION=677]Dennis.[/MENTION]

Koop anders een keer de Live '75-/85 Live 3CD, dát zijn eigenlijk dé cd's waarbij je Bruce het beste leert kennen. Niet zoals op nummers van Born In the USA, Glory Days, Dancing In The Dark enz. Luister op die cd's eens naar Backstreets, Independence Day, Darkness On The Edge of Town, Racing In the Street enz. En ga een keer naar een los concert van hem en zorg dat je op een meter of 10 staat, misschien vind je het dan wat.

Kaartje voor Goffertpark is binnen, nu Parijs nog. Ik heb daar wel al een hotel geboekt voor 4 personen. Dan nog Werchter Classic en wachten op de Scandinavische data.

Geplaatst

Ik vind Springsteen sowieso zijn live materiaal beter, dan zijn studiemateriaal. Maar tien meter van 'em afstaan is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als je niet zo'n hele grote fan bent ga je geen x uur wachten.

Geplaatst
Je gaat al vroeg.

Moet veel langer reizen dan jij, plus een pitstop bij de mac. ;)