Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

"Ontslag Koeman feit"

Rob Westerhof op een belegde persconferentie zojuist laten weten dat PSV en Ronald Koeman hebben besloten niet met elkaar verder te gaan. Het contract van Ronald Koeman zal met directe ingang worden afgekocht. "Het uitblijven van aansprekende resultaten, nauwelijks progessie voor zowel het team als het individu, enkele uitzondering daar gelaten.Daarom heeft het bestuur van PSV in onderling overleg met Ronald Koemand besloten de verhouding te beindigen" Aldus Westerhof. Naar verluid zou PSV de koers drastisch willen wijzigen, daarin zal de aanstelling van de nieuwe coach een grote rol moeten verzorgen.

Meer informatie volgt later

http://www.vi.nl

Een week later zit ik aan de tafel waar Westerhof het ontslag van Koeman bekend maakte, alleen zit ik hier nou als de nieuwe coach. "Hij is de aangewezen persoon om PSV te leiden" Hoor ik Westerhof naast mij zeggen.

Geplaatst
  • Auteur

"Ontslag Koeman feit"

Rob Westerhof op een belegde persconferentie zojuist laten weten dat PSV en Ronald Koeman hebben besloten niet met elkaar verder te gaan. Het contract van Ronald Koeman zal met directe ingang worden afgekocht. "Het uitblijven van aansprekende resultaten, nauwelijks progessie voor zowel het team als het individu, enkele uitzondering daar gelaten.Daarom heeft het bestuur van PSV in onderling overleg met Ronald Koemand besloten de verhouding te beindigen" Aldus Westerhof. Naar verluid zou PSV de koers drastisch willen wijzigen, daarin zal de aanstelling van de nieuwe coach een grote rol moeten verzorgen.

Meer informatie volgt later

Een week later zit ik aan de tafel waar Westerhof het ontslag van Koeman bekend maakte, alleen zit ik hier nou als de nieuwe coach. "Hij is de aangewezen persoon om PSV te leiden" Hoor ik Westerhof naast mij zeggen.

Geplaatst
  • Auteur

Re: PSV Eindhoven

Doelstellingen

• Landskampioen
  • Overleven Poule Champions League
  • Winnen Nationale Beker
  • Meer Nederlanders in de selectie
  • Verdubbelen Balans (+25 Miljoen)

Transfers

Inkomende Transfers

InkomendeTransfers.jpg

De Cler: Moet de nieuwe linksback van het team worden, een degelijke Nederlandse back.

Landzaad: De man die Cocu zal moeten gaan opvolgen, heeft als voordeel dat hij op verschillende posities uit de voeten kan.

Hofland: Werd binnen gehaald als vervanger voor Alex omdat deze leek te vertrekken, omdat alle clubs toch struikelde over de vraagprijs van Alex gaat hij naar alle waarschijnlijkheid het centrum duo met Alex vormen en zal Ooijer naar de rechtsback positie gaan.

Doedee: Jonge talentvolle Nederlandse keeper die over een paar Gomes moet gaan vervangen.

Uitgaande Transfers

UitgaandeTransfers.jpg

Smit: Niet goed genoeg bevonden.

Ten Rouwelaar: Niet goed genoeg bevonden.

Feher: Niet nodig.

Beasley: Kon niet rekenen op een basisplaats en kon voor een leuk bedrag worden verkocht.

Culina: Al genoeg spelers zijn positie, en stond de ontwikkeling talenten in de weg.

Wilson: Niet goed genoeg bevonden.

Addo: Was door de komst van Hofland en talenten als Marcellis niet meer nodig.

Sibon: Niet goed genoeg bevonden.

Taktiek

Afhankelijk van tegenstander en uit/thuis zal er worden gekozen tussen een 4-3-3 met punt naar achter en opkomende backs, een 4-4-2 diamant met opkomende backs.

Geplaatst

Suc6, leuk dat je begint met "mijn clubbie" daarom zal ik het ook zeker blijven volgen ;)

Geplaatst

Goede club gekozen :thumb:

Ik ga hem ook volgen, ik hoop dat je het goed gaat doen en al je doelstellingen gaat behalen.

Geplaatst

Hehe nog best veel geld voor Sibon kunnen vangen,vet :D !

Geweldige club ook.

Ik verkocht hem eens voor 6, aan het begin. Dus het valt wel mee ;)

Geplaatst

6 voor hem vangen ? :| ik krijg er altijd maar max. 4 voor..

Geplaatst

6 voor hem vangen ? :| ik krijg er altijd maar max. 4 voor..

Klik hier maar, dan zul je het zien :)

Maar om bij de novelle te blijven. Succes bij PSV :thumb:

Geplaatst

Doe je goed 6 voor die boerenlul vangen_O_

Geplaatst
  • Auteur

De start van het seizoen

Johan Cruijff Schaal

Ajax - PSV: 1-3

De eerste prijs van het seizoen was binnen, geen grote prijs maar toch leuk meegenomen.

Compitie

PSV - Sparta: 2-1

Ajax - PSV 1-3

PSV - Excelsior 3-0

Een goede start van het seizoen waarin het team voor uitblinkt in degelijkheid, na 3 wedstrijden is de koppositie al ingenomen en is er al een voorsprongen van 5 punten op Feyenoord en 6 op Ajax. Het team geeft achterin weinig weg en de combinaties binnen en steeds beter in te komen.

Champions League

• Barcelona
  • PSV
  • Anderlecht
  • Benfica

Een zware poule waarin het lastig zal worden om ons te plaatsen voor de 2e ronde. Barcelona zal waarschijnlijk makkelijk 1e worden en dan verwacht ik dat wij met Benfica zullen moeten strijden op de 2e plaats.

Geplaatst

Leuke realischtische transfers. Heel de novelle is wel realistisch( Op dat van Koeman na), ik blijf hem zeker volgen.

Geplaatst
  • Auteur

PSV pakt punt tegen Barcelona

PSV heeft in eigenhuis een punt weten te pakken tegen Barcelona, PSV is hierdoor op goede weg voor plaatsing voor de 2e ronde.Al in de 9e minuut bracht Eto'o de Catalanen op voorsprong, amper 7 minuten later schoot Koné de gelijkmaker binnen.

De wedstrijd bleef tot het einde spannend, beide teams kregen kans maar wisten ze niet te benutten. Zo schoot uitblinker Eto'o nog op de paal, en een schot van Simons trof de lat. Met dit gelijk spelen delen PSV en Barcelona de 2e plaats achter Anderlecht.

Andere Wedstrijden

Anderlecht - Benfica: 1-0

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]