Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 152
  • Weergaven 6,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Waarom nou net de lijstjes eruit halen.

Ik had daar zo af en toe de neiging om iedereen in te maken en een heel lijstje op te noemen :P

Geplaatst

Nou ja dat had ik dan weer niet, maar het leuke daarvan was dat je best lang kon blijven nadenken over antwoorden. Afbeeldingen zijn ook een erg saaie vervanger.

Geplaatst

De manier waarop ook :mrg: Vind Maarten en Philip nog best chill moet ik zeggen, al kan het zijn dat er pas 2 afleveringen zijn geweest.

Geplaatst

Hopen dat die Baudet eruit valt, mag hem niet echt :P, dat heb ik echt zelden...

Geplaatst

Ja die snapte ook gewoon niks van het spelletje :cab: Blijf me erover verbazen dat daar verschillende mensen komen die het spel niet begrijpen, weten gewoon niet wanneer ze moeten stoppen of in welke richting ze moeten antwoorden.

Geplaatst

Vorig jaar gedaan, vrij snel mee gestopt omdat veel vragen dubbel kwamen. Nu andere vragen? Dan is het het proberen wel waard.

Geplaatst

Neem aan dat je bij die vraag van Derksen wel alle 4 de antwoorden had [MENTION=9298]Mvdv[/MENTION];? ;c

Geplaatst

Heb de uitzending van vandaag niet gezien, kijk ik morgen straks of morgen terug. Ga er goed voor zitten :huhu:

Allemaal goed hoor [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION];. Al waren Nijmegen, Goffert en Gedegradeerd voor iedereen wel inkoppertjes. Nijmegen Eendracht Combinatie zal voor veel voetballiefhebbers ook niet moeilijk zijn geweest.

bewerkt door Mvdv
/

Geplaatst

Hehe nee ik wist ze zelf ook allemaal wel, overigens was het ook wel een mooie finale vandaag. :D

Geplaatst

Inderdaad. Weten we in ieder geval dat ze goed met een stick en ballen overweg kunnen.