Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 152
  • Weergaven 6,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Echt he. Ging helemaal nergens over. Wordt mede daardoor ook gewoon de slimste mens :r

Geplaatst
Wat was er dan? ;c

Hij kreeg allemaal plaatjes van dieren met een tekstballonetje erboven. Moest ie die geluiden nadoen :-D

Geplaatst

Dat lijstje van Timur :-D Hoe verzinnen ze het. En wat was Erik ongelooflijk dom in de finale.

Geplaatst

Erik was inderdaad dom in de finale. Ik dacht echt; Kerel wat ben je aan het doen?! Maurice die mocht nog een keer spelen, waarom zou je dan helemaal je secondes af laten lopen om onder hem uit te komen :r.

Geplaatst

Wat was Timur überhaupt aan het doen gisteravond? Had hij gewoon de teller op 24 seconden laten staan was er niks aan de hand geweest. Maargoed heb ook liever Erik door, nu tenminste alleen nog maar mensen in de finaleweek die dat ook met hun prestaties verdiend hebben. Timur had gewoon vette mazzel dat hij eind vorige week instroomde.

Ik verwacht eigenlijk een finale morgen met Art (die is al bekend), Diederik en Jan. Ook veruit de drie slimsten van het hele programma. Die Diederik weet sowieso wel idioot veel :-D.

Geplaatst

Dat was het weer voor dit seizoen, altijd wel lachen. Erik had slimmer kunnen spelen, maar was natuurlijk leuk geweest als die zo won.

Geplaatst

In de halve finale en in de finale gewoon grote fouten gemaakt in het eindspel, jammer. Maarten vandaag niet aan het woord geweest?

Geplaatst

Erik had dit kunnen winnen, waarom hij niet op 3 seconden stopte vind ik toch wel de grootste fout die er deze serie is gemaakt..

Geplaatst
Erik had dit kunnen winnen, waarom hij niet op 3 seconden stopte vind ik toch wel de grootste fout die er deze serie is gemaakt..

Ja en Jan gisteren was oko niet best. Echt jammer, had gehoopt dat een van hen zou winnen :cab: Art fkkn Rooijakkers.

Geplaatst

Haha, nee. Ze was wel prima overigens. Chris nog close voorbij Abdelkader.

Geplaatst

Ga deze keer ook maar eens volgen denk ik. Heb regelmatig stukjes van de Vlaamse versie gezien, lijkt me een stuk leuker maar vond dit ook wel vermakelijk.

Geplaatst

Bij de Belgen hebben ze ook twee 'juryleden' die steeds afwisselen. Onder andere Philippe Geubels. Die man is echt zo'n held hè.

Geplaatst
Bij de Belgen hebben ze ook twee 'juryleden' die steeds afwisselen. Onder andere Philippe Geubels. Die man is echt zo'n held hè.

Daar duurt de 1e ronde alleen al 20 minuten, gewoon puur door het geklooi van de jury en de presentator. De Nederlandse versie is, door de stijfheid, een stuk minder leuk om naar te kijken.

Geplaatst

Jack Spijkerman, voetbalkenner. "Klose? Die moet wel naar Engeland of Dortmund zijn gegaan." Noemde hem daarvoor ook niet als WK topscorer aller tijden. Ben je presentator van Koning Voetbal.