Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2013 19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 520
  • Weergaven 11,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Al een paar kandidaten bekend volgens widm.nl waaronder Tim Haars, Zarayda Groenhart en Joep van Deudekom. Rest ken ik niet of boeit me totaal niet

Komende dagen zouden ze in tv-reclames bekend gemaakt wordne ofzo. Een paar per dag ofzo. En de laatste twee tijdens de uitzending van de televisierring. Vraag me af op basis waarvan de volgorde gekozen is.

Ken tot nu toe geen enkele deelnemer.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb ieder jaar geluk als ik er 1 of 2 ken, dus het verbaasd mij totaal niets. Het zijn niet voor niets ieder jaar allemaal van de B/C-klasse BN-ers.

Geplaatst
  • Auteur

Nu ik hem zie zeg ik bij die o ja. Ik dacht bij een van de eerste foto's dat hij nogal erg op Jan Smit leek. Nu heb ik zo het idee dat ik gewoon een foto van Jan Smit zelf zag. Gezien de connectie tussen beiden geen eens zo vreemd ;)

Geplaatst

Kees Tol is geniaal, die staatsmongol van een Ewout moeten ze er direct uithalen wat een achterbakse kwal is dat.

Geplaatst
  • Auteur

Nu ik hem trouwens even gegoogled heb, zag een foto van hem. Die herken ik wel. Alleen weet ik veel dat hij Ewout heet... Dan zou ik er dus al 2 'kennen'.

Geplaatst

Weinig mooie vrouwen jammer genoeg, alleen Carolien ziet er redelijk goed uit :)

Ik ben er zeker weer klaar voor het nieuwe seizoen! :D

Geplaatst

Er zit weer weinig vrouwelijk schoon in. Maar persoonlijk ben ik wel weg van Carolien Borgers. Vind ik wel een aantrekkelijke vrouw

Geplaatst

Gelukkig deze keer toch drie mensen aanwezig die ik ken, dat is meer dan gemiddeld.

Geplaatst

:D

Ik vond het leuk totdat dat wijf de hele tijd die Alwin in haar gedachte zag terwijl die er helemaal niet was... Toen werd het echt kut.

Geplaatst
Ik wil dit programma ook wel weer eens een kans gaan gaven. Vind het eigenlijk helemaal niets meer sinds Art het presenteert. Sowieso is seizoen 9 voor mij nooit meer overtroffen, die was zo tof, seizoen 8 ook.

Wel vet dat Tim Haars en Zarayda meedoen.

Ik keek het vroeger ook altijd, tot Art begon met presenteren inderdaad. Weet niet waarom, maar ik kan me soms echt kapot aan hem ergeren, en heeft sowieso geen leuke uitstraling. Seizoen 8 was leuk ja, met Dennis, heb me achteraf kapot gelachen om zijn commentaar op zijn mol acties haha. Dennis is sowieso leuk. Seizoen 9 was echt tof indd, maar ik vond Jon echt té overduidelijk, maar Dennis Storm maakte veel goed.