Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2013 19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Kees is de mol.

Je zag dat hij bij die vraag van hem ''als derde'' aanklikte, ging volgens mij over de volgorden van afvallen bij die helikopter opdracht. Hij viel zelf als derde af.

Daarnaast wou ie ook graag eerder in het spel die kokers openen, jatte ie er eentje uit de broek van Tim, zijn zn reacties gemaakt, blabla

De vraag ging over de volgorde waarin ze het veld ingingen.. dit klopt dus niet.

• Antwoorden 520
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
De vraag ging over de volgorde waarin ze het veld ingingen.. dit klopt dus niet.

Ah oke, kon het ook niet goed zien maar ik nam aan dat het over de volgorde van afvallen ging.

In dat geval zeg ik weer Carolien ;c wat zag ze er trouwens weer leuk uit vandaag

Geplaatst

Vind Daniel met afstand de tofste deelnemer van dit seizoen. Erg jammer dat hij er nu uit is.

Geplaatst
  • Auteur
Vind Daniel met afstand de tofste deelnemer de grootste toneelspeler van dit seizoen. Erg jammer dat hij er nu uit is.
Geplaatst

Vond Daniel ook een zeer toffe kandidaat, super fanatiek. Zo'n persoon voegt toch meer toe dan die Zarayda. Irriteer me echt elke aflevering kapot aan haar. Ze voert geen flikker uit, ze haalt geen geld binnen voor de pot en ze zit elke aflevering met die kokertjes te zeiken dat ze open gemaakt moesten worden.. Ik hoop toch niet dat zij de mol is. By far de meest irritante kandidaat ooit.

Geplaatst
Vond Daniel ook een zeer toffe kandidaat, super fanatiek. Zo'n persoon voegt toch meer toe dan die Zarayda. Irriteer me echt elke aflevering kapot aan haar. Ze voert geen flikker uit, ze haalt geen geld binnen voor de pot en ze zit elke aflevering met die kokertjes te zeiken dat ze open gemaakt moesten worden.. Ik hoop toch niet dat zij de mol is. By far de meest irritante kandidaat ooit.

Die dikke Marokkaanse van 2 jaar geleden vergeten?

Geplaatst
Daniël weet heus wel waar Carolien is, dat zie je wel uit zo'n vliegtuig. Hooguit is ze op een plaats dat ze niet geraakt kan worden...

Ik bedoel meer dat als hij zich heel makkelijk laat afschieten kan Daniel sneller door naar Carolien

Geplaatst
Vind Daniel met afstand de tofste deelnemer van dit seizoen. Erg jammer dat hij er nu uit is.

Eens, heel erg jammer dat ie weg is.

Wordt steeds lastiger nu. Mijn gevoel blijft Paulien zeggen. Kees en Zarayda niet, Carolien kan eventueel ook.

Geplaatst

Wat een baas was dat ja. Hopen dat Kees en Carolien iig de finale halen.

Geplaatst
We maken er een top3 van :p

1. Soundus

76. Tania

77. Zarayda

78. ...

Soundus is echt met afstand de meest dramatische deelnemer ooit.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb sowieso gisteren al aangegeven dat Zarayda komende aflevering naar mijn idee gaat afvallen.

Geplaatst
In dat geval zeg ik weer Carolien ;c wat zag ze er trouwens weer leuk uit vandaag

Wat een vrouw inderdaad! :love:

Geplaatst

Haha ik lachte me altijd kapot om die Daniel, die had echt het taalgebruik van een 15-jarige als die opgewonden was

Geplaatst

Inderdaad, die kerel gedroeg zich echt als een kind dat voor het eerst naar de Efteling gaat. Held, jammer dat hij eruit is...

Geplaatst

Als je de roadshow mag geloven gaat of kees, of zarayda er uit.

Meest voor de hand liggend is Zarayda trouwens.

Geplaatst
  • Auteur

Ik zei al dat Zarayda eruit zou gaan. Was al in afgelopen aflevering te zijn. Ik wist ook al redelijk snel dat Daniël sowieso zijn vrijstelling zou verliezen en eruit zou gaan.

Geplaatst

Vriend appte me laatst: Caroline droeg een John Deere pet. Hoofdkantoor John Deere staat in Moline, USA. Zou echt zo'n domme hint zijn. Sowieso raar dat een meisje met een John Deere petje zou lopen

Geplaatst

Die Roodshowhints zijn soms zo vergezocht dat je er niks van op aan kunt

Geplaatst
  • Auteur

Ik baseer me niet op de roodshow he. En ik ga ook voor afvaller Zarayda. Uitleg heb ik al gegegeven:

Net voor de ontwikkelopdracht zie je een flashback van de safariopdracht waar ook kokers te vinden zijn. Dat is half zwart/wit en half in kleur. Weet niet meer welke kandidaten het waren, maar zou me niets verbazen als die kandidaten de finalisten + Art waren. Weet niet meer wie het waren.

Degene die dus in kleur waren, zijn Tania, Daniël, Zarayda, Tim en Art. De rest was in zwart wit.

Waarom zouden ze dat doen als er geen hint in zat? Volgende week valt Zarayda af, durf ik nu te beweren.

Dus Zarayda speelt niet haar dommigheid, maar is dus echt zo dom. Weten we dat nu ook. Wanneer verft ze haar haar blond?

Kees, Carolien of Paulien is de mol. Die hint van C is the mole die vanaf het begin circuleerde is dus zeer goed, want die sloeg voornamelijk op drie personen:

- Kees, de C was van Case, qua uitspraak lijkt Case en Kees op elkaar.

- Carolien, voornaam begint met een C

- Paulien, achternaam begint met een C

Zelfs in de finale kun je nog niets met die hint.

Al ben ik het wel eens met je over de Roodshow, vaak wel erg ver gezocht enz.

Geplaatst

Wist het omdat hij liet weten zich te willen laten ontdopen na de uitspraken van de Paus over homo's.