Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2013 19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 520
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik verstond ook 'in het kruger-park was vooral het begin en het einde voor mij spannend', dan moet ik denken aan WvW, wie werd er aan het begin verdacht, Paulien en aan het eind, Paulien? Wie spreekt Zulu? Paulien

Geplaatst
  • Auteur

Haha, net voor de uitzending gekozen voor Paulien als mol. Werd in deze editie alsmaar duidelijker. Voorspelling dat Zarayda eruit zou vliegen, is trouwens ook uitgekomen.

Zarayda moet trouwens wel hulp zoeken, met al haar angsten :P

Geplaatst

Heerlijke aflevering, eindelijk Zarayda eruit. Het is nu wel denk ik wel duidelijk wie de Mol is. Het is duidelijk Paulien, aangezien zij de enige is die nu vloeiend Zullu spreekt. Carolien gaat de pot pakken volgende week denk ik.

Geplaatst

Inderdaad iets met het getal 7. En ook iets met aflevering 10. Je moet gewoon ff een keer goed terugluisteren.

Geplaatst

Het wordt wel heel makkelijk weggegeven als je afgaat op wat de mol zegt in dat filmpje. Dat past niet bij het programma, dus er zal nog wel een addertje onder het gras zitten. Daarom ga ik nog steeds voor Carolien.

Geplaatst

Kwam net dit tegen: Volendam = van de mol. Iedere letter van 'Volendam' staat in 'van de mol'.

Geplaatst
Kwam net dit tegen: Volendam = van de mol. Iedere letter van 'Volendam' staat in 'van de mol'.
En waar heeft dat mee te maken? Dat kon je namelijk elk jaar zeggen dan.
Geplaatst
En waar heeft dat mee te maken? Dat kon je namelijk elk jaar zeggen dan.

Kees komt uit Volendam.

Geplaatst
Kees komt uit Volendam.
Ja, maar elk jaar kan die connectie gemaakt worden met mensen die uit Volendam komen. Is dus niet echt een hint.
Geplaatst
Kees komt uit Volendam.

Ja maar waar heb je dat "Volendam = van de Mol" vandaan? Want anders slaat het nergens op toch?

Geplaatst
Ik verstond ook 'in het kruger-park was vooral het begin en het einde voor mij spannend', dan moet ik denken aan WvW, wie werd er aan het begin verdacht, Paulien en aan het eind, Paulien? Wie spreekt Zulu? Paulien

Er was iets met het Kruger park ja. Alleen dat Zulu weet je niet, want Kees en Carolien heb je niet horen praten. Al vond ik dat Paulien sommige woorden wel erg 'mooi' uitsprak.

Het wordt wel heel makkelijk weggegeven als je afgaat op wat de mol zegt in dat filmpje. Dat past niet bij het programma, dus er zal nog wel een addertje onder het gras zitten. Daarom ga ik nog steeds voor Carolien.

Ja dat vind ik dus ook, het wordt wel erg makkelijk gemaakt. Ik zit alleen wel al heel lang op Paulien, dus ik blijf er maar bij.

Geplaatst

Als ik William Spaai bij Moltalk moet geloven, is Carolien de mol gebleken bij de touwtrek opdracht. Zij stond ondergronds (mol) en blijkbaar zei Art na de opdracht dat de mol aan het langste eind trok...

Beetje vergezocht, naar mijn mening. Ik ga nu trouwens voor Paulien, ook al ligt het er nu nogal dik bovenop...

Geplaatst
Ja maar waar heb je dat "Volendam = van de Mol" vandaan? Want anders slaat het nergens op toch?

Waarschijnlijk heeft die dat zelf gevonden, en dat is niet eens een gekke gedachte

Geplaatst
Ja, maar elk jaar kan die connectie gemaakt worden met mensen die uit Volendam komen. Is dus niet echt een hint.

Snap ik, maar vond het wel goed gevonden. Heb nog steeds geen flauw idee wie de mol moet zijn. Caroline stond bij de opdracht met de touwen onder de grond (->mol ook).

Geplaatst

Tip voor de liefhebbers, met teletekst pagina 888 is duidelijk te volgen wat de mol zegt tijdens de drive-in opdracht.

Zaterdagmiddag om half 3, nederland 3 is de herhaling ;c

Geplaatst
Tip voor de liefhebbers, met teletekst pagina 888 is duidelijk te volgen wat de mol zegt tijdens de drive-in opdracht.

Zaterdagmiddag om half 3, nederland 3 is de herhaling ;c

****** je hebt gelijk. Als je t weet zeg t hier dan ff :p
Geplaatst
****** je hebt gelijk. Als je t weet zeg t hier dan ff :p

Nee, ik weet niet wat er gezegd is..

Ik kwam het op Twitter tegen na de opdracht, maar volgens mij ben ik zaterdagmiddag wel thuis.

Geplaatst

Dat van Zulu spreken hoeft niet meteen op Paulien te wijzen,

misschien heeft de mol in de voorbereiding naar het programma wel een beetje Zulu geleerd, als voorbereiding op de opdracht.