Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2013 19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zijn er nog plannen ergens voor een WIDM op MU?

Ik zat er laatst aan te denken om er eentje te starten, maar meestal doet MisterX dat hier.

• Antwoorden 520
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Ik zat er laatst aan te denken om er eentje te starten, maar meestal doet MisterX dat hier.

Meestal? Eentje in totaal om precies te zijn...

Geplaatst

Donderdag gaat het beginnen. Hier kun je alvast een minuut van de uitzending bekijken.

Geplaatst

Het vrouwelijk schoon is ver te zoeken dit jaar, maar ik heb er zin in. Was dit trouwens helemaal vergeten, de advertenties op YT blijken toch nog ergens goed voor te zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Is er nu ook zo'n tweede scherm, net als vorig jaar. Dat je via je laptop ofzo een tweede scherm kan zien tijdens de uitzending? Zo ja, was dat vorig jaar wat?

Geplaatst

Daniël vertrouw ik niet. Maar dat is zo'n standaard louche, grimmig figuur dat het er te dik bovenop ligt als hij het is. Is het dus niet.

Geplaatst

Meteen een potentiële smaakmaker eruit. Jammer zeg. Weinig mensen met wat pit die erin zitten. Is overigens wel vaker dat de hele actieve in de eerste ronde er meteen uitligt.

Geplaatst
Sinds wanneer spelen ze weer met onbekende Nederlanders? Ken er maar twee joh :r

Ik had 9 personen al eerder gezien, alleen de operazangeres nog nooit eerder gezien.

Sorry voor dubbelpost

Geplaatst

Rouw er niet om, hoopte iig dat Joep erin zou blijven.

Geplaatst
Wel mooi dat er in die moltalk werd getoond dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Janine de mol is :clap:

Het kan natuurlijk altijd dat het ongeluk en de blessure verzonnen zijn om haar minder verdacht te maken. En om dat aan te dikken hebben ze het ook aan de overige media verteld.

Geplaatst
  • Auteur
Het kan natuurlijk altijd dat het ongeluk en de blessure verzonnen zijn om haar minder verdacht te maken. En om dat aan te dikken hebben ze het ook aan de overige media verteld.

Volgens mij is toch echt gezegd dat ze vroegtijdig het spel moest verlaten en echt een blessure er aan over gehouden heeft... Ik heb niet echt het idee dat het verzonnen is...

Maar ja, 13, ongeluksnummer. De mol heeft een ongeluk gehad. De perfecte hint naar de mol natuurlijk!

Geplaatst

Zag net een aanwijzing. Het jaartal '82, na kijken wie er toen geboren werd kwam ik uit op Kees en Zarayda. Momenteel dus mijn hoofdverdachten.

34zc57r.png

Geplaatst

Wel heel obvious die 82. Heb het idee dat ze de laatste jaren steeds vaker van dit soort duidelijke aanwijzingen in de eerste afleveringen laten zien om de kijker op het verkeerde been te zetten. Betwijfel of het dus een hint naar de mol is...

Geplaatst

Weinig aansprekende kandidaten in dit seizoen voor mij. Vond er vandaag ook niet zoveel aan. Weet niet meer wie het was, maar er was een persoon die na de 'gratis' envelop meteen de volgende open maakte. Ja hallo, doe überhaupt eens moeite. Wel mooi dat Ewout eruit is. The fuck was hij allemaal aan het doen?

Geplaatst

Vind dat eene vrouwtje wel een interessant type, had haar nooit eerder gezien. Komt uit het cabaret en heeft een flinke bos krullen.

Die meid van BNN er zsm uit svp