Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie is de Mol? 2013 19 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2013

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 520
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Is het jullie ook opgevallen dat in de tweede opdracht, Daniël in het veld zei dat hij 750 euro had, maar eenmaal in de tent aangekomen, hij zei 650 te hebben gehaald?

Geplaatst

Nog niet een echte opvallende mol voor mij, maar Tim en Kees zijn toch mijn twee grootste verdachten.

Geplaatst
Is het jullie ook opgevallen dat in de tweede opdracht, Daniël in het veld zei dat hij 750 euro had, maar eenmaal in de tent aangekomen, hij zei 650 te hebben gehaald?

Jep, wilde het typen. Maar dat was zó overduidelijk, die zal de mol niet zijn denk ik.

Geplaatst
  • Auteur
Ik heb die eerste opdracht gemist, ik zat met mijn stomme kop FC Twente - Lausanne te kijken, toen mijn moeder om 9 uur thuis kwam en vroeg waarom ik geen WIDM keek.

Door omstandigheden kon ik begin ook niet kijken. Daarom maar meteen voor de herhaling gegaan. Vorige jaren linkte avro.nl/wieisdemol nog door naar uitzendinggemist.nl zodat je meteen de aflevering kon kijken, en niet zag zie er af val. Nu linkte ze vaag door naar het tweede scherm, of doorgaan. Dacht dat doorgaan dan de goede optie was, was dat de echte WIDM-site. Gevolg: Afvaller was al bekend.

Volgende aflevering valt Janine idd af ja. Dat idee had ik al toen ik iemand zo vaag zag springen van een rots...

Of Paulien er trouwens ook snel uit mag, hoe kunnen ze zo'n iemand vragen joh.

Geplaatst

Tim opvallend vandaag. De manier waarop hij afging bij de lasers was makkelijk te voorkomen, en de actie met de portofoon uiteraard. Al had Daniël de porto daarvoor vast, die kon hem bij het afgeven ook snel van kanaal veranderen. Hij heeft dus ook 100 euro weggegooid bij het rennen.

Geplaatst

Tim liet Joep bij die lastertjes ook afgaan. Wachtte vrij lang voor hij zelf verder ging waardoor ze weer gingen bewegen toen Joep er nog stond.

Geplaatst

Viel mij ook op ja. Jammer dat Joep eruit is, fijne kandidaat. Hoop toch dat Paulien er snel uit gaat, vind haar maar helemaal niks.

Geplaatst

Mooie aflevering weer. Zat weer erg op hints te letten tijdens de executie. Maar helaas niks gevonden.

Geplaatst

Wat zou de titel van de aflevering volgens jullie bedoelen? Ik heb heel de aflevering op kleine dingetjes op de achtergrond gelet, namen omgedraaid, etc. maar ik heb niks kunnen vinden.

Geplaatst

Same here, Wat mij trouwens wel opviel.

Tijdens dat gedicht zag je op een gegeven moment een shot van achter Art. Alle deelnemers waren te zien op 1 na.

Paulien!

Geplaatst
  • Auteur

Je wilt zeggen dat ze weer het meest kansloze figuur tot mol gekroond hebben, net als vorig jaar... Nou ja, doen ze trouwens wel vaker. Volgens mij kan ik beter afgaan op wie ik het meest kansloos over vind komen dan wie er verdacht is, want dan zou ik vaker de mol raden...

Geplaatst

Paulien heb ik ook nog geen cent in de pot zien brengen. Zou goed kunnen.

Geplaatst

Nee precies, en zo makkelijk als ze ook met die laser opdracht er uit ging.

Ze gebruikte die speigeltjes niet eens. Ze rende gewoon recht door

Geplaatst

Sinds aflevering 1 zijn er nog maar 2 mogelijk mollen over

Carolien Borgers of Paulien Cornelisse is de mol.

Als je namelijk de 1e letters van die verhaaltjes in die kerk over Zuid-Afrika pakt krijg je dit: C is the mole:whistle:

Geplaatst

Wel opvallend dat ze dan bij die laseropdracht ervoor zorgde dat er toch geld in de pot kwam.

Geplaatst

Ach, als ze echt nooit wat in de pot brengt, gaat iedereen haar verdenken. Wel deed ze het als een soort James Bond / Lara Croft wat erop kan wijze dat ze er training in heeft gehad. iets wat niet nieuws is bij WIDM...

Geplaatst

Plus dat er vast wel weer een opdracht komt waarbij al het geld weer uit de pot kan gaan.

Geplaatst
  • Auteur

De mol weet ook wel om welk bedrag het waarschijnlijk gaat en dat het dus niet om 3000 maar 1000 gaat.

Geplaatst
Sinds aflevering 1 zijn er nog maar 2 mogelijk mollen over

Carolien Borgers of Paulien Cornelisse is de mol.

Als je namelijk de 1e letters van die verhaaltjes in die kerk over Zuid-Afrika pakt krijg je dit: C is the mole:whistle:

vind ik te kortzichtig. Net als vrijwel elke andere theorie die er nog ligt.

Voor als nog ga ik puur af op wat ik zie tijdens de afleveringen.

En daarin vind ik Paulien het verdachtste.

Evenals Kees.