Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,3k
  • Weergaven 54,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Joy Division - Love Will Tear Us Apart (1980) Bob Dylan - Subterranean Homesick Blues (1965) David Bowie - Heroes (1976) Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent (2007) David Bowie - Rebel Rebe

• Toto - Africa (Albumversie) Kings Of Leon - Pyro Don Henley - New York Minute Marillion - Kayleigh Otis Redding - Try A Little Tenderness White Lies - Time To Give Cat Stevens - Father And

• Ben ik zelfs nog eerder dan @delichris       Taylor Swift Anti-Hero   Sam Cooke You Send Me

Geplaatst
  • Auteur
Adele :-D Hello op 23

Staat bij mij op 1

Als meest irritante nummer van 2015

Geplaatst

Belachelijk inderdaad. Ik zie dat de plekken van vorig er nog niet bijstaan. Hopelijk komt dat nog wel. Piano Man herft afgelopen jaren ook flink terrein gewonnen of niet?

En gvd Harvest Moon van Neil Young staat er niet in, terwijl staatieindetop2000 zei van wel. Had al zo'n vermoeden dat ie in de war was met Harvest.

Eminem oa op plek 218, voor het eerst toch? Sowieso meer hiphopachtige dingen met No Digity, Jump Around, Typhoon, Outkast, Bomfunk MCs, Jay-Z, 2pac.

Iron Sky van Paolo Nutini op een keurige 47e plek.

En die Gangnam Style staat er ooook nog steeds in ja, wie stemt daarop???

bewerkt door Chiemel

Geplaatst
Belachelijk inderdaad. Ik zie dat de plekken van vorig er nog niet bijstaan. Hopelijk komt dat nog wel. Piano Man herft afgelopen jaren ook flink terrein gewonnen of niet?

En gvd Harvest Moon van Neil Young staat er niet in, terwijl staatieindetop2000 zei van wel. Had al zo'n vermoeden dat ie in de war was met Harvest.

Eminem oa op plek 218, voor het eerst toch? Sowieso meer hiphopachtige dingen met No Digity, Jump Around, Typhoon, Outkast, Bomfunk MCs, Jay-Z, 2pac.

Iron Sky van Paolo Nutini op een keurige 47e plek.

En die Gangnam Style staat er ooook nog steeds in ja, wie stemt daarop???

Dat viel me inderdaad ook op. Volgens mij heeft die de eerste 10 edities telkens rond 40-60 gestaan en nu al voor 2e jaar top 10 (en nog hoger dan vorig jaar zelfs).

Geplaatst

42 Toto - Africa

78 Eagles - The Last Resort

- Gavin DeGraw - Chariot

1808 Swedish House Mafia ft. John Martin - Don't you worry child

942 The Script & Will.I.Am - Hall of Fame

251 The Script - The man who can't be moved

32 Dotan - Home

164 3 Doors Down - Kryptonite

402 Billy Joel - She's always a woman to me

97 Queen - Don't stop me now

1459 Bløf - Hier

334 Counting Crows & Bløf - Holiday in Spain

68 Ed Sheeran - Thinking out loud

850 Genesis - Jesus he knows me

902 Macklemore & Ryan Lewis - Can't hold us

1666 Jason Paige - Gotta catch em all

1412 Dotan - Hungry

21 Racoon - Oceaan

73 Kensington - War

862 Jason Mraz - I'm yours

359 Michael Jackson - Beat it

- Milow - You don't know

4 Claudia de Breij - Mag ik dan bij jou

80 Robbie Williams - Angels

64 The Scene - Iedereen is van de wereld

Op 2 na alles erin :)

Geplaatst
Dat viel me inderdaad ook op. Volgens mij heeft die de eerste 10 edities telkens rond 40-60 gestaan en nu al voor 2e jaar top 10 (en nog hoger dan vorig jaar zelfs).

Hij zat dit jaar natuurlijk ook in de ns reclame, dat soort dingen schelen altijd wel.

Geplaatst
Hij zat dit jaar natuurlijk ook in de ns reclame, dat soort dingen schelen altijd wel.

Inderdaad, veel mensen (en ik zelf ook wel ten dele) nemen niet een uur de tijd om eens goed te overwegen wat ze gaan stemmen, die stemmen gewoon op de nummers die het eerste in hun op komen. En als een nummer dan (op wat voor manier dan ook) in het nieuws/de aandacht is geweest, dan levert dat automatisch meer stemmen op.

Geplaatst
Adele :-D Hello op 23

Dat soort shit krijg je als je het volk de macht geeft :cab:

Geplaatst

Elitaire sukkels allemaal hier, natuurlijk hebben jullie de ideale lijst ;e Dit is gewoon een dwarsdoorsnede van de nederlandse bevolking. Ik vind het ook kut, maar opmerkingen van het plebs, het volk, gepeupel enzo. Pff, dan heb ik zoiets van, waarom stem je überhaupt nog?

Geplaatst
De ironie om dat te zeggen, terwijl je zelf stemt op de hype van Pokemon.

Hype? Serie is al jaren afgelopen, zeker dat deel met dat nummer als intro. Vond het wel goede argumenten opzich, hele generatie ermee opgegroeid.

Geplaatst
Hype? Serie is al jaren afgelopen, zeker dat deel met dat nummer als intro. Vond het wel goede argumenten opzich, hele generatie ermee opgegroeid.

Het oproepen om op een specifiek nummer te stemmen noem ik in dit geval een hype.

Geplaatst

Vandaag bijna uurtje zitten luisteren of iets minder. Vindt voor als nog bepaald niet echt boeiende nummers :cab:

Geplaatst
Vandaag bijna uurtje zitten luisteren of iets minder. Vindt voor als nog bepaald niet echt boeiende nummers :cab:

tumblr_nt6zhtmPv61rv7596o1_500.gif

Ik vind t heerlijk hoor. Veel van die nummers die het hele jaar aan je aandacht ontsnappen maar toch enorm lekker zijn om te horen.

Geplaatst

Vandaag bij mijn ouders op visite, stond aan vanmiddag. Mijn ouders werden gek toen ik hem opendraaide bij Jump Around :mrgy:

bewerkt door MrMHB

Geplaatst

Hier nu bijna alles gehoord vanaf 9 uur vanmorgen. Alleen even tv gekeken en wat op de bank geslapen. Maar de rest heb ik allemaal gehoord. Heerlijk vind ik het, al zitten er natuurlijk wel een paar slechte nummers tussen (zoals nu, Guus Meeuwis, Per Spoor). Maar over het algemeen is het wel genieten.

Geplaatst
tumblr_nt6zhtmPv61rv7596o1_500.gif

Ik vind t heerlijk hoor. Veel van die nummers die het hele jaar aan je aandacht ontsnappen maar toch enorm lekker zijn om te horen.

Eens, al genoeg leuke nummers gehoord. Ook genoeg crap, maar die vind je ook in de top 100.

Geplaatst

Oke ik ben toch wel steeds meer onder de indruk. Begint steeds beter te bevallen :D

Teardrops :)

Geplaatst

AC/DC - Thunderstruck - 27

Adele - Chasing Pavements - 423

America - A Horse Wit no Name - 385

2PAC - Changes - 585

Bob Marley & The Wailors - Could You Be Loved - 932

Bob Marley & The Wailors - Three Little Birds - 346

Editors - Papillon - 238

Lykke Li - I Follow Rivers - NIET

Kings of Leon - Use Somebody - 455

Kings of Leon - Sex on Fire - 150

Snow Patrol - Chasing Cars - 93

Stromae - Tous Les Memes - 843

Within Temptation - Ice Queen - 229

Nirvana - Smells Like Teen Spirit - 34

UB40 - Red Red Wine - 743

Vrije keuze:

B-Complex - Beautiful Lies

Deadmau5 - I Remember

Keys N Krated - Are We Faded

Thomas Newman - Dead Already

Oscar and the Wolf - Strange Entity

Blue Foundation - Eyes on Fire

Django Django - Default

Bobbie McFerrin - Don't Worry, Be Happy

The XX - Angels

Tame Impala - The Less I Know Better

Allemaal niet.

Slechte evolutie trouwens. Bijna alles naar beneden. Lykke Li uit de lijst omdat iedereen op de coverversie van triggerfinger stemt ;e Had gehoopt op toch 1-2 nummers van mijn vrije keuze (don't worry be happy, the xx?). Gelukkig haalt Tame Impala de lijst nog met Let It Happen.