Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Pa en ma blijken het een geweldig programma te vinden, dus ik ga vanavond lekker met een biertje en een tompouce meekijken. Kijken of het bevalt. :D

• Antwoorden 173
  • Weergaven 8,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Super spannend weer.[spoiler=.] En zielig voor Lucien :(

bewerkt door KN

Geplaatst
  • Auteur

Ja gaaf hoor _O_ als Luther terug komt komt alles weer goed

Wat denk je trouwens van die preview [MENTION=6359]KN[/MENTION];? John die met dat lijk in plastic loopt te sleuren :S Volgens mij is die Reina ook op plastic geknald?

bewerkt door Arsène

Geplaatst

Ik denk inderdaad dat het Reina is. Word weer spannend in ieder geval. Echt een goede NL'se serie.

Geplaatst

Ben benieuwd op basis van wat ze die [tekst]John[/tekst] nou oppakken..

Geplaatst

Nou is het opzich niet slim om een auto in de fik te zetten met daarnaast een net dichtgegooid gat waar je op kan zien dat de aarde er net opgeschept is....

Geplaatst

Auto is ergens anders verbrand dan waar het lijk gegooid is volgens mij.

Geplaatst

Ik denk om het feit dat die auto is gezien toen de jongens die jongen aanreden. Anders zou dat totaal overbodige televisie zijn geweest, aangezien het anders totaal niet meer te achterhalen zou zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Maar waarom zou dezelfde officier van justitie oid hem dan gaan verhoren.

Geplaatst
  • Auteur

Daar gaat Bortje zn kans :/

Verder wel weer spannend :< gaat nog wat worden tussen Berry en Luther verwacht ik.

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk kunnen kijken

[spoiler=.]Luther _O_ _O_ _O_ _O_ Maar jezus wat slecht dat ze zo weg lopen samen ;e en die schietpartij ook echt belachelijk slecht ;e

Geplaatst

Ik ben in Amsterdam een acteur van Penoza tegengekomen, wel een chille gozer. Lucienne heeft ie in Penoza.

Geplaatst
  • Auteur

Maar wat een n00b dat hij hem niet dood schiet. En lullig dat Carmen overal de schuld van krijgt :S

Geplaatst

Tsja, zij heeft het er zelf wel naar gemaakt he, lullig idd, maar ze had al uit de problemen kunnen zijn ;c Mja dat zou voor de kijkers weer zonde zijn :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

Keispannend he. En wie zou bortje nou weer ontvoerd hebben? Volgens mij nog maar 2 afleveringen.

Geplaatst

Spoiler Wouter. ik moet nog kijken. Stom dat ik in dit topic kijk, ik weet het :(

Geplaatst
Keispannend he. En wie zou bortje nou weer ontvoerd hebben? Volgens mij nog maar 2 afleveringen.

Die was dus niet ontvoerd :P Die heeft zich dus gewoon in elkaar laten timmeren door die ex van Laura :r

Nog 1 aflevering volgende week toch?

Geplaatst
  • Auteur

Ja leek net zo :cab:

Ik dacht nog 1 aflevering ja, ben benieuwd hoe ze dit zo snel gaan afronden :cab: