Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst
Man man man, wat een heerlijke pot_O_

Dans vs. Marc & ik vs. Kerft en Saints. Dans plaatste paar kleine aanvalletjes maar die sloeg iedereen redelijk gemakkelijk af. Daarna paar heerlijke veldslagen tussen Kerft & Sjef vs mij en Mark. Tot marc weg moest helaas, toen was het ook redelijk snel gedaan met mij.

Huhu je reactie op mn onagers die ik voor Dans had klaargezet. :mrgy:

Wel jammer dat Dans daarna de vruchten plukte van het feit dat mn hele leger dood was huhu, ach, hij had hem toch wel gepakt, zieke ollieteam. Kwam zwaar veel geld en steen te kort op een gegeven moment.

Geplaatst

Hoei. Team 1 heeft gewonnen. _O_ Kan helaas geen screens neerkwakken, want dan verkleuren ze helemaal. Maar heerlijke pot.

Geplaatst
Fucking Dans met zijn olifanten rush :-D

Team Noob mag trots zijn, best behoorlijk voor ons 5e (?) potje. :D

Geplaatst

Heb gisteravond trouwens m'n eerste potje gespeeld. Op het allerlaagste niveau (offline) de computer na anderhalf uur verslagen :-D. Had wel eerder gekund bleek achteraf, alleen overschatte ze nogal.

Hoe kan je trouwens iemand de hele map laten scouten ? Ik stuur nu 1 paard ofzo iedere keer de hoeken in, maar staat me bij dat dit makkelijker kon...

Geplaatst
Iemand zin in potje? [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION];?

Ben pas tussen 2 en 3 thuis. :p

Zit te wachten op iemand om te trainen.

Geplaatst
  • Auteur
Ik wil nu wel een potje? @Bartheh; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; ?

Kwartiertje wil ik wel, even eten en roken en dan doe ik mee

Komt me neef nu aanzetten. Wordt iets later op de middag dus

bewerkt door Pinolero

Geplaatst

Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus.

Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ?

Geplaatst
Moet wel echt leren om eerder aan te gaan vallen, na 1,5 uur gewonnen op Standard niveau, gezien de stats had ik dat na een kwartier zowat al kunnen doen :-D. Straks weer een niveautje hoger dus.

Even om het niveau in te schatten van de computer: hoe doen jullie het daartegen ? Jullie winnen gewoon op Hardest of dat niet ?

CPU's zijn zwaar lastig in die mod. Heb je Gameranger? Doen we potje, ik ben nog een beginner dus kan je meteen kracht meten. :P

Edit: laat maar

bewerkt door The Kerfts

Geplaatst

Veel plezier komende tijd boys. Ben niet meer beschikbaar tot 15 augustus. Daarna kan ik weer. Verwacht wel een paar mooie games :thumbs:

Geplaatst

Moderate 1v1 is goed te doen. 1v2 is al erg lastig. Standaard is er 1 cpu die constant met een miniem legertje komt aanzetten waardoor je gewoon teveel villagers verliest on door te bouwen.

Geplaatst

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=6779]The Saint[/MENTION]; [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION]; [MENTION=343]sirkeith[/MENTION]; [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; [MENTION=26959]mvdw1995[/MENTION];