Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst

Is die Bart nu dan zo goed geworden?

Kom er nu net achter dat training niet door gaat ivm vakantie. Had dus toch zo'n half uur geleden kunnen joinen in die game...

Geplaatst

Ik denk dat iedereen naast Dans kan schitteren, al kan dat aan mij liggen... Volgens mij is Dans gewoon veel beter dan de rest... Bart is mij nog niet echt opgevallen...

Als trouwens iemand een potje wil, hoor ik het wel.

Geplaatst

Huhu. Potje is al 2uur bezig. Ik heb grote verliezen geleden. Verder iedereen zo heel als wat. Ff CL pauze gegeven

Geplaatst

Potje tegen Roprop heeft denk ik ook 2 uur geduurd. Het was een boeiend steekspel. Stapje voor stapje wist ik zijn gebied te veroveren. Ging erg langzaam. Was eigenlijk de bedoeling van een kort potje van een uurtje. Werd iets langer.

Geplaatst
  • Auteur

Ik wil om 2 uur morgen middag wel. Zit nu in de kantine dus wordt straks niets meer

Geplaatst

Mijn internet ligt eruit jongens. Van mij mogen jullie verdergaan met de game..

Geplaatst

Hmm nee dat wordt dan niks. Morgenavond kan ik sws wel verder spelen.

Geplaatst

Ben eruit gekickt [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

Geplaatst

Goh. Bart en ik dus even tegen CPU's gespeeld hé. Gewoonweg niet te doen. Tjonge,jonge, jonge. Gewoon niet té doen.

Geplaatst
Je had dit keer door dat ik je gesloopt had dat je daar mans met -al- zeven docks en dertig schepen lag? Of was dat je ook ontgaan? :huhu: Waren ook honderd van mn mannen in jouw kamp, die blauwe mannetjes weet je wel. Of was dat nadat je had opgegeven?

Op het water, oke. Daar heb ik heel wat schepen van blauw gezien. Maar dat was achteraf sowieso een kansloze missie, maar in mijn ogen enige manier om het duel te kunnen gaan winnen. 3 man die al lang op het water zitten is gewoon een mission impossible om dan nog op het water te komen.

In mijn kamp, neeh. Een aanval zonder de Units van Dans had ik denk ik weerstaan. Al weet ik niet hoe jullie met z'n tweeën dan de water controle aangepakt hadden. Dus de situatie echt goed inschatten, kan ik niet. Volgens mij kwamen de meeste blauwe units pas toen ik toch al opgegeven had. Doodleuk al mijn gebouwen vernietigen, terwijl ik toch geen weerstand meer bied, omdat ik al geresinged had.

Geplaatst
Iemand rond 2 een potje doen? I'm in.

[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; en ik waren van plan straks een potje aan te vangen.

Geplaatst
  • Auteur
[MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; en ik waren van plan straks een potje aan te vangen.

Wanneer is straks?

Geplaatst

Originele versie via Steam kopen neem ik aan? Anders die mod niet mogelijk?

Geplaatst
In jowu geval: Ja. Jammer Magikarp.

Nee je kan de torrent binnenhalen. Geen cracks nodig want die mod crackt em nog eens automatisch ook.

Ah, dat scheelt. Zal zo ff kijken, als ik genoeg heb van FM.