Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst

Ging niet lekker op een eiland. Had niet door dat PJ transportship gedump had en heel wat dingen gebouwd...

Ipv resign klik ik het helemaal weg zelfs. Kan het geen eens meer volgen...

Volgens mij is vandaag niet mijn dag. Nog geen eens potje gewonnen volgens mij...

Geplaatst
  • Auteur
Ging niet lekker op een eiland. Had niet door dat PJ transportship gedump had en heel wat dingen gebouwd...

Ipv resign klik ik het helemaal weg zelfs. Kan het geen eens meer volgen...

Volgens mij is vandaag niet mijn dag. Nog geen eens potje gewonnen volgens mij...

Marc's vloot was ook snel naar de klote waarna hij kansloos was. Resignde toen ook.

Geplaatst
marcfr: laat die villagers van jullie maar alvast vaseline researchen

marcfr: want die gaan me een partij geass-raped worden

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Geplaatst
Wij spelen eventjes rustig tegen de CPU een snel potje hoor, voor het slapen gaan. Dat niemand zich opeens onheus bejegend voelt of achtergesteld voelt. Even geen zin in opgefokt en competitief te moeten spelen. Morgen weer een dag. ;)

Kreeg alweer een privé message ervan.

Geplaatst

Moet je als een compliment zien, blijkbaar wordt je aanwezigheid op prijs gesteld.

Geplaatst

Heerlijke pot! Aardig meegedaan, kon beter. Wel tof om te zien hoe het ging nadat ik gesloopt was. Hele goede informatie :). De pot heef 4 uur en 6 minuten geduurd.

Geplaatst

Tjonge,jonge,jonge. Maakt de frustratie van vanmiddag wel weer helemaal goed hoor. 2 tegen 3 gevecht omdat Marcje helaas een DC kreeg. Daarna echt een urenlange battle gehad waar geen einde aan leek te komen. Tot we bij Halit zijn kamp een kleine opening zagen met een enkel muurtje. Toen heb ikzelf 80% van mijn villagers gekilled en met de overgebleven alleen maar kastelen wezen bouwen iets voor het kamp van Halit. Toen met olifanten en de hulp van Bart(of ik gaf hulp met olifanten aan hem, wat je wilt lezen) het kamp binnengestormd. Na fucking 4,5 uur dan als winnaar uit de bus gekomen.

Echt onwijs goed gespeeld door zowel Halit als PJ als Kevin(laatste pech dat we als eerste naar 'm toe gingen.)

Geplaatst

Verloren, maar toch heerlijk gevoel aan overgehouden. Was echt een zware pot, maar bleven maar gaan. Verdediging van mijn kant prima op orde (met wat steun van de bombard cannons van [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; ) maar helaas via zijn kant toch doorgebroken. Daarna was er geen redden meer aan. Te lang verdedigd, en geen aanval durven plaatsen. Leermomentje, maar wat stond het goed op een bepaald moment. Dit is genieten. Nu bier.

Geplaatst

Ik ben al online op gameranger, maar tot nu toe de enige. Heb nog geen room aangemaakt ofzo. Maar kan wel gedaan worden als er online komen.

Geplaatst

Er is momenteel een room open en Berieee gaat zo in ieder geval joinen. Andere die online zijn, zijn ook welkom. Iemand als Steijns? [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; misschien? De rest is niet online (of ik heb over je naam heen gekeken).

Geplaatst

Misschien dat ik join als ik gauw klaar ben met mijn thesis proposal. Wacht er iig maar niet op.

Geplaatst
  • Auteur
Misschien dat ik join als ik gauw klaar ben met mijn thesis proposal. Wacht er iig maar niet op.

Thesis kan ook na de tijd:huhu:

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Laat geworden vannacht haha?