Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst
Thesis kan ook na de tijd:huhu:

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; Laat geworden vannacht haha?

Kwart voor zeven. Viel mee dus.

Geplaatst

Net even aan [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; en [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; gedemonstreerd dat ik ook best in een vroegtijdig stadium een leger op de been kan brengen [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];.

Geplaatst

Gefeliciteerd jongen, je krijgt een mooie sticker van me :) [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Geplaatst

Bart kunnen slapen jung of allemaal tempeliers gezien?;c

Huhu. Vanavond een hugegame jongens? 6/8 man Rond 2330/0000? Al zal t moeilijk zijn om vannacht te overtreffen.

Geplaatst
Was die rushert weer bezig?

Weer?

[MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; geen behoefte om nachtje door te halen met gamen.

Geplaatst
Bart kunnen slapen jung of allemaal tempeliers gezien?;c

Huhu. Vanavond een hugegame jongens? 6/8 man Rond 2330/0000? Al zal t moeilijk zijn om vannacht te overtreffen.

Lijkt me bazig.

Geplaatst

Ik mag hopen dat het internet weer normaal doet. Normaal gesproken nooit problemen namelijk. Niet dat jullie me missen wanneer ik weg ben, maar toch ;c

Geplaatst

Lol, trouwens net een potje tegen random mensen gedaan. Dat was nog ergens dan tegen een CPU spelen joh :D

Geplaatst

Re: Age of Empires II

Normaal als we gewoon om 11 uur starten zijn we wel rond half 2 klaar hoor. Minimaal zes man lijkt me een strak plan.

2045 12years a slave in bios. Daarna gelijk ff frietje doen. Kan zijn dat ik dan pas 2330 aanschuif. Kan me niet voorstellen dat mn compaan PJ zonder mij de oorlog aangaat ;c

Geplaatst
2045 12years a slave in bios. Daarna gelijk ff frietje doen. Kan zijn dat ik dan pas 2330 aanschuif. Kan me niet voorstellen dat mn compaan PJ zonder mij de oorlog aangaat ;c

Ik kan niet zonder je xx

Geplaatst
We misten jou zeker hoor. Eerste aanval bij PJ doorgebroken tot in zn kamp, muren doorbroken, paar gebouwen stuk en meeste troepen dood. Maar we hadden net niet genoeg om het af te maken. Met jou erbij hadden we em direct gepakt.

Is dit een van je vele praatjes?

Geplaatst
PJ mag niet bij Halit.

We misten jou zeker hoor. Eerste aanval bij PJ doorgebroken tot in zn kamp, muren doorbroken, paar gebouwen stuk en meeste troepen dood. Maar we hadden net niet genoeg om het af te maken.

Mijn troepen dood? Had vier units verloren tegen 15 van jullie ofzo.

Geplaatst

Iemand nu interesse in een pot? Ik verwacht dat zo'n pot om 11 uur wel klaar is voor de nachtgame ;)

[MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; (de rest is volgens mij offline op dit moment, anders sorry als ik je over het hoofd gezien heb).

Geplaatst

Ik ben er nog niet aan toegekomen om mijn internet op orde te krijgen om überhaupt een potje te kunnen spelen, maar zo gauw als dat gelukt is wil ik wel een keer meedoen. Misschien zondag. :)