Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik kan vanavond wel. Heb vakantie dus hoeft ook niet zo vroeg afgelopen te zijn. Iemand meer die vanavond joint?

Geplaatst
  • Auteur
Zou weleens leuk zijn om weer een echte mannengame te doen. Als allerlei mannen als Marcje, Steijnsje, Kevin en alles ook meedoen.

Mannengame:cab:?

Geplaatst
  • Auteur

Oh zo. Ja dan ben ik ook voor. Is (bijna) iedereen vanavond beschikbaar dan?

Geplaatst
  • Auteur

10 uur aanhouden? Dat vind ik wel een mooie tijd. [MENTION=9138]MisterX[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];

Geplaatst

Easiest CPU blijft lachen. Net tegen 2 gespeeld en de ene kreeg geen eens zijn barracks up en kwam met moeite in de feudal age, toen ie resignde. De ander was wel wat beter. Heb iets van 5 TC's en 7 castles plat moeten gooien ofzo. Maar zag er nooit naar uit dat zege in het geding kwam. Mijn thuisbasis lag open en bloot, geen muur om ofzo, en er is geen enkele aanval gepleegd... Ik had er geen eens een leger... Volgende keer eens tegen 3 losse of 2 in teamverband (al maakt dat teamverband weinig uit als de ene geen eens in Feudal Age kan komen...) proberen. Of maar meteen een niveautje hoger proberen. Kijken of je het dan wat moeilijker krijgt...

Geplaatst
  • Auteur

Heerlijke pot met Rob, PJ en Steijns.

Kreeg in het begin gelukkig hulp van PJ met zijn vloot anders waren mijn docks er in het begin niet meer geweest. PJ een tc bij Rob op eiland gebouwd en vandaar uit Rob's land binnen gevallen. Ik over zee Steijns waarna een lekkere battle begon:)

Geplaatst

Wilde de zee controleren, maar daar kwam PJ met zijn tegenaanval. Zelf tot 2 keer aan toe , leek het te lukken.. Ik focusde me te zeer op zee en vergat daardoor het grondleger. Probeerde nog op het laatste te counteren met sommige galleons, maar dat was te laat.

Geplaatst
Wilde de zee controleren, maar daar kwam PJ met zijn tegenaanval. Zelf tot 2 keer aan toe , leek het te lukken.. Ik focusde me te zeer op zee en vergat daardoor het grondleger. Probeerde nog op het laatste te counteren met sommige galleons, maar dat was te laat.

Zo heeft ie mij op zee ook te pakken genomen. Castle midden op het eiland van mij, heel wat barracken etc. En dan zit je daar met zo'n vloot en geen landleger...

Geplaatst
  • Auteur

Iemand interesse om zo een potje te spelen? ik kan tot ongeveer kwart over 2

Geplaatst
Tonight 10 uur?

Ik verwacht niet dat ik een potje ga redden, terwijl mijn accu momenteel op 30% zit...

Gisteren is oplader stuk gegaan en nog geen tijd gehad om er wat aan te doen, gaat morgenochtend gebeuren. Sowieso een wonder dat mijn laptop niet uit is gevallen: Hij staat eigenlijk al vanaf vanochtend 10 uur aan en was gisterenavond tijdens het uitvallen van mijn oplader geen eens vol...