Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst

Zou rond 16.05 / 16.10 kunnen. Weet alleen niet hoe laat ik precies ga eten en of we van te voren klaar zijn...

Geplaatst
  • Auteur
Zou rond 16.05 / 16.10 kunnen. Weet alleen niet hoe laat ik precies ga eten en of we van te voren klaar zijn...

verplaatsen het wel naar andere keer;)

Geplaatst

Ook goed. Misschien dat Pieter / .Nick / PJHoutman / Curly / ... dan misschien ook tijd hebben en mogelijk een keer naar het spel gekeken hebben ;)

Geplaatst

Ik heb trouwens nu best tijd voor een potje.

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; @.....

Geplaatst

Installatie stopte op 51 procent.. morgen nog eens proberen met andere torrent, huisgenoot heeft hem ook nog.. maar wil eerst even potje singleplayer zetten om weer te weten hoe alles moet..

Geplaatst
Installatie stopte op 51 procent.. morgen nog eens proberen met andere torrent, huisgenoot heeft hem ook nog.. maar wil eerst even potje singleplayer zetten om weer te weten hoe alles moet..

Is een bekend probleem. Je moet de lettertypen die AoE wil installeren even kopiëren naar je configuratiescherm. Dan is het probleem opgelost. Ligt niet aan je torrent.

Geplaatst

Van .Nick heb ik begrepen dat hij het spel ondertussen geïnstalleerd heeft, maar een error kreeg: ' Could not intialized graphics system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw.'. Dit heeft ermee te maken dat je computer eigenlijk te goed is voor het spel. Het zou me niets verbazen als ook jij ook deze melding ga krijgen als je het spel gaat starten. De mod die ik al aanhaalde heeft hier een fix voor inzitten als het goed is. Ik heb van [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; echter nog niet gehoord of de mod inderdaad het probleem verholpen heeft.

Geplaatst

Re: Age of Empires II

Van .Nick heb ik begrepen dat hij het spel ondertussen geïnstalleerd heeft, maar een error kreeg: ' Could not intialized graphics system. Make sure that your video card and driver are compatible with DirectDraw.'. Dit heeft ermee te maken dat je computer eigenlijk te goed is voor het spel. Het zou me niets verbazen als ook jij ook deze melding ga krijgen als je het spel gaat starten. De mod die ik al aanhaalde heeft hier een fix voor inzitten als het goed is. Ik heb van [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; echter nog niet gehoord of de mod inderdaad het probleem verholpen heeft.

Lukte nog steeds niet. De game startte nu juist niet op, terwijl mijn monitor heel erg ging blazen en het proces over een dllsetup zonder dat ik het wist geopend werd. Lukt nog steeda echt niet.

Geplaatst
Lukte nog steeds niet. De game startte nu juist niet op, terwijl mijn monitor heel erg ging blazen en het proces over een dllsetup zonder dat ik het wist geopend werd. Lukt nog steeda echt niet.

Hmmm, klinkt niet erg goed dan...

Welke versie moet ik btw hebben. Ik heb geloof ook normale en HD versie binnen gehaald

Age of Empires II: The Conquerors en daarna deze mod :)

Geen HD dus.

Geplaatst

Rond half 9 afspreken? Tot nu toe lijk ik te kunnen.

[MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; @.....

Geplaatst

niet gelukt, men laptop is aan het overlijden en naast internet loop alles constant vast. heb alles weer verwijderd, wellicht als ik nieuwe lappie heb dat ik het erop zet.

Geplaatst

Morgenmiddag ben ik op stap voor mijn studie, dus gaat hem niet worden voor mij. Wat mij betreft doen we vanavond gewoon een potje met degene die wel kunnen. En kan er komende week gewoon weer een andere pot gespeeld worden.

Geplaatst

Nog steeds Windows 95 ofzo? Daarop draait het zelfs nog, verwacht ik.... AoE II is al 15 jaar oud ofzo...

Of bedoel je iets anders?

Geplaatst
Nog steeds Windows 95 ofzo? Daarop draait het zelfs nog, verwacht ik.... AoE II is al 15 jaar oud ofzo...

Of bedoel je iets anders?

Nee hij wordt gewoon standaard warm bij lichte inspanning waardoor die soms uitvalt. Maar een langame op Age Of Mythology met huisgenoot werkt ook gewoon. Wel nog ff testen of ie uberhaupt wel werkt, maar neem aan van wel.