Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Wat is je nickname he vogel.

Laat maar heb hem al.

bewerkt door Pinolero

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 54,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Als je fan bent van Age of Empires 2 dan is Age of Empires 4 zeker interessant. Ik vond de gameplay (ondanks dat sommige dingen nog niet helemaal lekker werkten) erg lijken op Age 2 met toffe toevoegi

• Zijn hier ook liefhebbers van age of mythology? Volgens mij is daar een DE versie van uitgekomen vandaag. Of anders al ergens in de afgelopen dagen. 

• Dansmeister
    Dansmeister

Ga vanavond de DE versie van AoE II wel halen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik vind jullie allemaal nare mensen. Mij eerst beloven dat ik mee mag doen vanavond en dan achter mijn rug om gaan spelen wanneer ik niet kan. Zoekt het uit:5

Geplaatst
Net even een 2v4 gespeeld met Sacioli, tegen Dans, Steve, Randy en Karel. Nog twee uur volgehouden. ;)

Hehe. Je lag er precies tussenin.

Geplaatst

Een aantal filmpjes van youtube die een beginnende speler op weg kunnen helpen om de basis beter onder de knie te krijgen. Het eerste filmpje is wat mij betreft verplichte kost. De rest is optioneel. Mocht je niet weten hoe je de boar moet luren, raad ik je aan het 5e filmpje ook te kijken, want daarin wordt dat uitgelegd. Mocht je wel je boar naar je Town Centre kunnen luren, dan is het laatste filmpje overbodig voor jou.

4BJvtDLSkoQ

Dit is een filmpje over de Dark Age, hoe je deze het beste in kunt richten, waarbij grofweg drie strategieën besproken worden:

- Fast Castle (FC): Je wil snel naar de castle age om een of andere reden. Je wilt bijvoorbeeld voor een knight rush gaan in de castle age of misschien wil je wel boomen (grote economie opbouwen). Op het moment dat er een NR50 game (eerste 50 minuten geen rushes als afspraak) gespeeld wordt, is een Fast Castle en daarna boomen eigenlijk de enige juiste strategie. Ik denk dat je in de meeste potjes op MU sowieso wel weg kunt komen met een FC, omdat er niet heel veel spelers zijn die een poging doen om al eerder te gaan rushen.

- Feudal rush: In dit geval richt je je economie dusdanig in dat je zo snel mogelijk naar de Feudal age kan om in de feudal age al een leger te maken en daarmee de tegenstander onder druk te zetten. Er zijn er maar een paar op MU die deze strategie uitvoeren. Ik denk dat PJHoutman, Steijns en ik de enige zijn die deze strategie wel eens uitgevoerd hebben in een potje tegen MU-ers.

- Dark Age Rush (Drush): In dit geval wil je met een aantal militia en je scout de tegenstander al aanvallen. Het gaat er bij een Dark Age Rush vooral om dat je de vills van de tegenstander bezig houdt. Vermoorden gaat niet heel makkelijk met militia's. Militia's zijn namelijk niet heel veel sterker van vills met loom. Je wilt dus vooral hit en run tactieken toepassen bij het aanvallen. Hoe langer je de vills van de tegenstander bezig weet te houden, hoe beter de drush is. Ik kan me maar een keer herinneren dat iemand met militia aan kwam zetten en dat was Steijns. Maar echt succesvol was hij daar toen niet meer tegen mij...

Ok48ctwIsU8

Voortzetting van de vorige video naar de feudal age. In eerste instantie heel kort iets over een FC, daarna worden een aantal mogelijkheden genoeg voor een feudal rush. Dit filmpje moet je wat mij betreft alleen kijken als je geïnteresseerd bent in feudal rushes.

rJoWgLsYl4Y

Een filmpje over hoe je meer uit je vills kunt halen, hoe ze efficiënter werken. Komt grofweg op 2 punten neer: Upgrades & building placements.

6ZxgN6uMG2w

Een stuk over black smith upgrades. Wanneer is het handig om welke door te voeren? Al geldt voor een NR50 game: Zorg gewoon dat je ze hebt op het einde van de NR-periode. In dat geval maakt de volgorde niet echt uit. In een game waarin de actie al eerder plaats vindt, kan de juiste upgrades op het juiste tijdstip wel een hoop uitmaken.

Tl7qDZ9mULQ

Het luren van een boar kan aan het begin wat tricky zijn. Daarom zet ik ook maar deze video erbij. Als je het luren eenmaal onder de knie hebt, zal blijken dat het toch niet heel lastig was.

Geplaatst

Ken echt geen enkel filmpje. Ooit weleens een 3 vs 3 filmpje gezien van pro's en een 3 tegen 1 tegen Viper, meer niet. Tip van mij is vooral; kijk je eigen matchen terug. Dan zie je wat je fout hebt gedaan en wat de volgende keer beter kan. Vooral tegen randommers daarin spelen, of tegen bijv. een Bart of X. Leer je sneller opbouwen daardoor.

Geplaatst
  • Auteur

Vriendjes die vanavond een potje willen spelen? Ik ben beschikbaar vanaf ....

Nu

Geplaatst
Ken echt geen enkel filmpje. Ooit weleens een 3 vs 3 filmpje gezien van pro's en een 3 tegen 1 tegen Viper, meer niet. Tip van mij is vooral; kijk je eigen matchen terug. Dan zie je wat je fout hebt gedaan en wat de volgende keer beter kan. Vooral tegen randommers daarin spelen, of tegen bijv. een Bart of X. Leer je sneller opbouwen daardoor.

Ik moet zeggen dat ik als beginner niet echt zag waar mijn fouten zaten bij het terug kijken van de matches. Natuurlijk zag je wel wat dingen, maar het echte kwartje viel nog niet. Pas na het kijken van wat filmpjes is het kwartje echt gevallen. Wat dat betreft hebben de filmpjes mij wel een hoop geholpen om de basis onder de knie te krijgen. Daarna wordt het vooral een kwestie van oefenen, oefenen en oefenen, zoals je zelf ook aangeeft. Omdat je eenmaal de logica achter het spel door ga krijgen, ga je dan ook sneller je fouten inzien en zie je dus eerder wat de volgende keer beter moet. Zonder de filmpjes was het kwartje hopelijk ook een keer gevallen, maar waarschijnlijk pas veel later.

Al is terug kijken van eigen matches zeker aan te raden, let daarbij dan ook op de tegenstander / goede ally, hoe zij het aanpakken en neem de verbeterpunten mee naar een volgend potje.

Geplaatst
Vriendjes die vanavond een potje willen spelen? Ik ben beschikbaar vanaf ....

Nu

Mention dan ook fri, nu heb ik de hele avond FIFA lopen doen. Al ging dat wel geweldig :huhu:

Geplaatst

Wanneer doen we weer een bazenpot? Vanavond?

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION]; [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=7942]kjhkevin[/MENTION]; [MENTION=12820]Roprop[/MENTION]; [MENTION=10566]Curly[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=14139]steijns[/MENTION]; [MENTION=22575]Meth0dz[/MENTION]; [MENTION=5870]stevehh[/MENTION]; [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; [MENTION=15959]Sacioli[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=9138]MisterX[/MENTION];

Geplaatst

Ik kan ook wel. Als jullie niet eerder beginnen dan afgesproken. :whistle:

Geplaatst
  • Auteur
Ik kan ook wel. Als jullie niet eerder beginnen dan afgesproken. :whistle:

Dit.

Ik kan pas na half 10

Geplaatst
Ik kan t/m zondag niet. Kermis verstoort mijn wifi. :/

Wtf :cab:

Wellicht kom ik ook wel, al ga ik dan wel eerst die tuts kijken :huhu:

Geplaatst

[MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

2200 he boys.

Geplaatst

Ey homo's. Schiet eens op. [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; [MENTION=3380]Marc.[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=4607]Berieee.[/MENTION];

Geplaatst

Pff, internet lag er weer eens uit... Ik hoop echt dat mijn ouders eens tempo gaan maken met overstappen naar andere provider, want zoals het nu gaat, is het niet leuk meer...

Geplaatst

Net klaar. Dans en Bart waren tikkie de groot, zeg maar.

Met Steve en Berjan

bewerkt door Sacioli