Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ben juist blij dat het spel geen multiplayer heeft, stelt meestal toch niet zoveel voor. Games zoals Far Cry 3, Tomb Raider en Dragon Age hadden ook multiplayer, vond er geen zak aan.

• Antwoorden 201
  • Weergaven 11,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik ben normaliter ook enkel van de multiplayer games, echter maak ik voor games als Skyrim en waarschijnlijk ook deze wel een uitzondering (d) Heb alleen nog geen knaken om m aan te schaffen helaas :(

Geplaatst

Mja, maar wat [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; zegt, geldt voor mij ook wel... Ik denk dat ik Skyrim maar een uurtje heb gespeeld ofzo :cab:

Geplaatst

Gisteren de Gametrailers review gezien, game lijkt er echt geweldig uit te zien.

Geplaatst
Volgens mij heb jij letterlijk elk spel of niet ? :P

Nee hoor. Maar de top titels wel ja. Maar shooters als Hardline, CoD etc. niet. Maar SP games met goede gameplay+verhaallijn verdwijnen hier met liefde in mijn PS4 ja.

Geplaatst
Nee hoor. Maar de top titels wel ja. Maar shooters als Hardline, CoD etc. niet. Maar SP games met goede gameplay+verhaallijn verdwijnen hier met liefde in mijn PS4 ja.

Terecht :thumb: We maken wel een party aan morgenavond als we kunnen spelen, lekker ouwehoeren. Je moet wat als er geen multiplayer is :thumb:

Geplaatst

Goh, wat een ratings ook zeg :r sowieso halen dus, al was dat eigenlijk sowieso al het plan. Wel eerst wachten tot belastingcenten of vakantiegeld op mn rekening wordt gepleurd, wat waarschijnlijk volgende week pas is :(

Geplaatst
Die van mij is verzonden _O_ ik verwacht dat jij hem van het weekend ook hebt [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

Hier ook verzonden. Morgenmiddag ff spelen als hij op tijd bezorgd wordt. Avond is voor pCars en natuurlijk het Songfestival :-D

Geplaatst
  • Auteur

Verdomme, game is zopas unlocked op Steam maar ik heb morgenvroeg een presentatie :-D Keuzes, keuzes...

Geplaatst
Die van mij is verzonden _O_ ik verwacht dat jij hem van het weekend ook hebt [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION];

Volgende week pas vakantiegeld, woensdags pas... :( Maar mn vriendin had het over een cadeautje en laatst had ze het nog over Witcher 3, dus als zij 'm voor mij heeft gehaald hoeft ze niet meer te gangbangen met [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en co. Goeie deal lijkt me zo

Geplaatst
Volgende week pas vakantiegeld, woensdags pas... :( Maar mn vriendin had het over een cadeautje en laatst had ze het nog over Witcher 3, dus als zij 'm voor mij heeft gehaald hoeft ze niet meer te gangbangen met [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; en co. Goeie deal lijkt me zo

:r :r

Geplaatst
Hier ook verzonden. Morgenmiddag ff spelen als hij op tijd bezorgd wordt. Avond is voor pCars en natuurlijk het Songfestival :-D

IK heb hem gewoon al binnen. Ligt hier nu op mijn werk de hele dag naast me naar me te staren.... :(

En terecht, anders mag ze altijd mij nog wel even bellen.

Verdomme, game is zopas unlocked op Steam maar ik heb morgenvroeg een presentatie :-D Keuzes, keuzes...

Welke keuze is het geworden? ;)

Geplaatst
  • Auteur

Toch maar om 3u gaan slapen ;c

Zit nu in de prologue area, zal straks wat screentjes posten.

Geplaatst

Mijn pa heeft hem binnen gehaald voor 37 euro legaal. Ik zal eens bij hem paar keer meekijken of het wat voor me is.

Dichtste bij RPG dat ik gekomen ben is ooit veredelde pogingen met Morrowind, Oblivion en Mass Effect 1

Geplaatst

Wat zijn jullie ervaringen met TW3 op de next gen consoles? Wilde hem in eerste instantie laten liggen, maar hij ziet er toch wel erg dik uit hoor:<. Volgende week na de tentamens dan maar, anders weet ik het wel weer.