Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dit wordt mijn eerste novelle, als je op en/of aanmerkingen hebt laat dit gerust weten!

2812_logo_psv_tcm7-125740.jpg

'PSV maakt nieuwe manager bekend'

Op de officiele clubsite van PSV, is vanmiddag bekendgemaakt dat de 31-jarige 'Pascal Klijnstra' de nieuwe manager van PSV gaat worden.

Klijnstra tekent een 1-jarig contract in Eindhoven, en zal worden bijgestaan door:

- Jan Wouters

- Tonnie Bruins Slot

Klijnstra heeft veelal ervaring met het amateurvoetbal, en heeft immer noch mogen ruiken aan het professionele voetbal.

Wel heeft Klijnstra een stage gelopen bij NAC Breda onder leiding van Dhr. Ten Cate.

Hieronder een persconferentie van de aanstelling:

personferentiewm3.jpg

Journalist: Goedemiddag, kunt u ons wat vertellen over het tekenen van een 1-jarig contract? Wat opmerkelijk te noemen is.

Klijnstra: Goedemiddag, Ik vind het geheel niet ongebruikelijk om een 1-jarig contract te tekenen, ik denk zelfs dat dit makkelijker is voor de club c.q. de selectie. Ik heb samen met Dhr. Westerhof een uitgebreid gesprek gehad over het contract en we zijn samen tot een goede overeenkomst gekomen van dus een 1-jarig contract.

Journalist: U komt uit het amateurvoetbal, en zet dus nu naar PSV een grote stap, denkt u genoeg ervaring te hebben?

Klijnstra: Ik heb een goede stage gehad bij Henk, en heb daar veel ondervonden. Ik denk dat dit een grote uitdaging is, en sta er met de volle 100% achter. Ik ben ervan overtuigd dit seizoen een kunstje te flikken in Eindhoven.

Journalist: U bedoelt Dhr. Ten Cate? De manager van Ajax.

Klijnstra: Dat is correct.

Journalist: U heeft toen stage gelopen bij NAC in Breda, wat waren precies u taken daar?

Klijnstra: Ik liep vooral mee met Henk, alhoewel ik zelf ook een aantal trainingen van de Breda'se selectie onder me hoede mocht nemen. Het is een zeer ervaring rijke stage geweest, en ben Henk nog steeds dankbaar.

Journalist: U selectie is dit seizoen veelal intact gebleven, terwijl de concurrenten er een aantal 'top' spelers bij haalden, denkt u de concurrentie aan te kunnen?

Klijnstra: Onze selectie is inderdaad zo goed als intact gebleven, en daar ben ik erg content mee. Je gebruikt het woord 'top' spelers, mag ik vragen waar je dat op baseert? De enige 'top' speler die op de Nederlandse velden rond loopt zit toch echt bij onze club.

Journalist: Wat bedoelt u daarmee ?

Klijnstra: 'Philip Cocu' ik denk dat hij de meeste ervaring heeft van alle voetballers op de Nederlandse velden.

Journalist: Wat kunnen we van u verwachten qua transfers / tactiek /

Klijnstra: Dat is een lastige vraag, ik heb net de eerste training met de spelers gehad, en zal dus nog even moeten kijken of er versterkingen bij moeten komen. Op het eerste oog zal er niets bijkomen, enkel vertrekken.

Qua tactiek, sta ik bekend als een aanvallende trainer met veel creatieve vrijheid.

Journalist: Wat verwacht u van de eindstand in de competitie?

Klijnstra: 1. PSV 2. AFC Ajax 3. Utrecht 4. Feyenoord 5. AZ Alkmaar

Journalist: Een torenhoge verwachting voor FC Utrecht vanaf u kant?

Klijnstra: Dat klopt, ik denk dat FC Utrecht het ons allemaal moeilijk kan gaan maken dit seizoen.

Journalist: Mag ik u veel sportief succes wensen!

Klijnstra: Bedankt.

Journalist: Goedemiddag

Klijnstra: Goedemiddag

Informatie PSV Eindhoven:

'Philips Stadion'

Uefa_Cup_2006_Philips_Stadion.jpg

Het Philips Stadion biedt plaats voor zo'n 33.000 toeschouwers.

Trainingsfaciliteit 'De Herdgang'

44121_296_1063094910585-DeHerdgang385.jpg

Dit mooie in het bos gelegen trainingspark van PSV Eindhoven biedt ook de ruimte aan voor alle jeugdteams, ook worden hier de wedstrijden van het 2e elftal van PSV gespeeld.

'Veel spelers niet langer gewenst in Eindhoven'

Psv-manager Klijnstra heeft laten weten aan vi.nl dat er voor een aantal spelers geen toekomst meer is in Eindhoven, en mogen vertrekken.

Het gaat hier om de volgende spelers:

- John de Jong

1999870938_1999999514_JongJohn01_pics192-221.jpg

Deze speler had volgens de manager niets bij te brengen in het team.

- Eric Addo

00003840.jpg

Deze speler was overbodig geworden na de komst van Da Costa & Salcido.

- Lindsay Wilson

041_lindsay_wilson.jpg

Deze speler heeft nooit het niveau van PSV kunnen bij benen.

- Michael Reiziger

6191.jpg

Speelde vorig seizoen super slecht, en drukt ook nog eens erg op de begroting.

Volgende Novelle :

- Uitslagen oefenwedstrijden.

- Transfers in/uit.

- Uitslag JC Schaal.

Dit was dan het eerste gedeelte van mijn novelle, reacties graag!!

Geplaatst
  • Auteur

Dit wordt mijn eerste novelle, als je op en/of aanmerkingen hebt laat dit gerust weten!

2812_logo_psv_tcm7-125740.jpg

'PSV maakt nieuwe manager bekend'

Op de officiele clubsite van PSV, is vanmiddag bekendgemaakt dat de 31-jarige 'Pascal Klijnstra' de nieuwe manager van PSV gaat worden.

Klijnstra tekent een 1-jarig contract in Eindhoven, en zal worden bijgestaan door:

- Jan Wouters

- Tonnie Bruins Slot

Klijnstra heeft veelal ervaring met het amateurvoetbal, en heeft immer noch mogen ruiken aan het professionele voetbal.

Wel heeft Klijnstra een stage gelopen bij NAC Breda onder leiding van Dhr. Ten Cate.

Hieronder een persconferentie van de aanstelling:

personferentiewm3.jpg

Journalist: Goedemiddag, kunt u ons wat vertellen over het tekenen van een 1-jarig contract? Wat opmerkelijk te noemen is.

Klijnstra: Goedemiddag, Ik vind het geheel niet ongebruikelijk om een 1-jarig contract te tekenen, ik denk zelfs dat dit makkelijker is voor de club c.q. de selectie. Ik heb samen met Dhr. Westerhof een uitgebreid gesprek gehad over het contract en we zijn samen tot een goede overeenkomst gekomen van dus een 1-jarig contract.

Journalist: U komt uit het amateurvoetbal, en zet dus nu naar PSV een grote stap, denkt u genoeg ervaring te hebben?

Klijnstra: Ik heb een goede stage gehad bij Henk, en heb daar veel ondervonden. Ik denk dat dit een grote uitdaging is, en sta er met de volle 100% achter. Ik ben ervan overtuigd dit seizoen een kunstje te flikken in Eindhoven.

Journalist: U bedoelt Dhr. Ten Cate? De manager van Ajax.

Klijnstra: Dat is correct.

Journalist: U heeft toen stage gelopen bij NAC in Breda, wat waren precies u taken daar?

Klijnstra: Ik liep vooral mee met Henk, alhoewel ik zelf ook een aantal trainingen van de Breda'se selectie onder me hoede mocht nemen. Het is een zeer ervaring rijke stage geweest, en ben Henk nog steeds dankbaar.

Journalist: U selectie is dit seizoen veelal intact gebleven, terwijl de concurrenten er een aantal 'top' spelers bij haalden, denkt u de concurrentie aan te kunnen?

Klijnstra: Onze selectie is inderdaad zo goed als intact gebleven, en daar ben ik erg content mee. Je gebruikt het woord 'top' spelers, mag ik vragen waar je dat op baseert? De enige 'top' speler die op de Nederlandse velden rond loopt zit toch echt bij onze club.

Journalist: Wat bedoelt u daarmee ?

Klijnstra: 'Philip Cocu' ik denk dat hij de meeste ervaring heeft van alle voetballers op de Nederlandse velden.

Journalist: Wat kunnen we van u verwachten qua transfers / tactiek /

Klijnstra: Dat is een lastige vraag, ik heb net de eerste training met de spelers gehad, en zal dus nog even moeten kijken of er versterkingen bij moeten komen. Op het eerste oog zal er niets bijkomen, enkel vertrekken.

Qua tactiek, sta ik bekend als een aanvallende trainer met veel creatieve vrijheid.

Journalist: Wat verwacht u van de eindstand in de competitie?

Klijnstra: 1. PSV 2. AFC Ajax 3. Utrecht 4. Feyenoord 5. AZ Alkmaar

Journalist: Een torenhoge verwachting voor FC Utrecht vanaf u kant?

Klijnstra: Dat klopt, ik denk dat FC Utrecht het ons allemaal moeilijk kan gaan maken dit seizoen.

Journalist: Mag ik u veel sportief succes wensen!

Klijnstra: Bedankt.

Journalist: Goedemiddag

Klijnstra: Goedemiddag

Informatie PSV Eindhoven:

'Philips Stadion'

Uefa_Cup_2006_Philips_Stadion.jpg

Het Philips Stadion biedt plaats voor zo'n 33.000 toeschouwers.

Trainingsfaciliteit 'De Herdgang'

44121_296_1063094910585-DeHerdgang385.jpg

Dit mooie in het bos gelegen trainingspark van PSV Eindhoven biedt ook de ruimte aan voor alle jeugdteams, ook worden hier de wedstrijden van het 2e elftal van PSV gespeeld.

'Veel spelers niet langer gewenst in Eindhoven'

Psv-manager Klijnstra heeft laten weten aan vi.nl dat er voor een aantal spelers geen toekomst meer is in Eindhoven, en mogen vertrekken.

Het gaat hier om de volgende spelers:

- John de Jong

1999870938_1999999514_JongJohn01_pics192-221.jpg

Deze speler had volgens de manager niets bij te brengen in het team.

- Eric Addo

00003840.jpg

Deze speler was overbodig geworden na de komst van Da Costa & Salcido.

- Lindsay Wilson

041_lindsay_wilson.jpg

Deze speler heeft nooit het niveau van PSV kunnen bij benen.

- Michael Reiziger

6191.jpg

Speelde vorig seizoen super slecht, en drukt ook nog eens erg op de begroting.

Volgende Novelle :

- Uitslagen oefenwedstrijden.

- Transfers in/uit.

- Uitslag JC Schaal.

Dit was dan het eerste gedeelte van mijn novelle, reacties graag!!

Geplaatst

Re: .. PSV Eindhoven ..

Mooi begin, net als mij met PSV ;) veel succes.!

Geplaatst
  • Auteur

'De Jong verruilt PSV voor Wigan'

dejongrv1.jpg

Wigan Athletic heeft de transfer van John de Jong afgerond. De oud-psv'er zette zijn handtekening onder een éénjarig contract.

Wigan had de Nederlandse middenvelder al langer op de korrel. 'We hebben hem een jaar geleden al geprobeerd te contracteren en zijn hem sindsdien blijven volgen', aldus voorzitter Whelan.

Bij de transfer is een bedrag van ca. 4 miljoen € gemoeid.

'Fehér en Reiziger vinden onderdak bij Fiorentina'

reizigerfeherrq8.jpg

Versterking voor de defensie van Fiorentina. Michael Reiziger & Csaba Feher verruilen per direct PSV voor Fiorentina.

De twee verdedigers zijn afkomstig van PSV, waar ze respectievelijk één seizoen en twee seizoen voor actief waren.. De 71voudige Nederlands international kan als linksback en als rechtsback uit de voeten, ook kan hij centraal opgesteld worden. Hij maakte geen deel uit van de WK-selectie van de oranje leeuwen.

Michael Reiziger heeft voor 1jaar getekend, waar Csaba Feher 2jaar tekende.

Het totaal bedrag kwam neer op een dikke 2 miljoen €.

'Voorbereiding PSV geheel vlekkenloos verlopen'

De voorbereiding voor het nieuwe seizoen is PSV goed afgegaan kijkend naar de resultaten:

Nieuwkerken - PSV 0-3

Vennegoor of Hesselink , 2x Arouna Koné

Dessel Sport - PSV 0-3

Davy Geraerts (own) , Arouna Koné , Ibrahim Affelay

Antwerp - PSV 0-3

2x Vennegoor of Hesselink , Arouna Koné

Iedereen bij PSV is zeer te spreken over het aantal doelpunten, plus het feit dat er geen één tegendoelpunt is geincasseerd. De eerstvolgende wedstrijd van PSV is de Bekerfinale tegen AFC Ajax.

Kone.jpg

Koné was een van de opvallers in de voorbereiding.

Bekerfinale Johan Cruijf Schaal

cruijff-schaal-plate-2002.jpg

Opstelling PSV JC Schaal Finale :

tactiekdh9.jpg

jcsnn5.png

Persconferentie JC Schaal :

personferentiewm3.jpg

Journalist: Welkom, en gefeliciteerd met u overwinning

Klijnstra: Welkom, Bedankt.

Journalist: Vondt u de overwinning terecht?

Klijnstra: Ja, voor rust waren we beter wat resulteerde in betere kansen dan de tegenpartij en ook na rust konden wij die goede lijn voorzetten. Ook hadden wij het meeste balbezit, en kwamen de meeste gevaarlijke kansen van onze kant af. Daardoor vindt ik deze overwinning meer dan verdiend.

Journalist: Koné maakte in de voorbereiding al een fitte indruk, was je tevreden over hem vanavond?

Klijnstra: Ik ben zeer blij met de manier hoe Arouna met de media aandacht omgaat, en vanavond er weer 2 in schopt.

Ik kan en mag niet meer van hem verwachten.

Journalist: Er zijn enkel spelers weggegaan bij PSV, komen er nog nieuwe transfers?

Klijnstra: Voor jou een vraag, voor mij een weet.

Journalist: Ja of nee?

Klijnstra: Misschien.

Journalist: Ik wens u wederom veel sportief succes dit seizoen, en ik hoop nog wat van de club te horen.

Klijnstra: Bedankt, Goedenavond.

Volgende novelle zal in de Winterstop komen met o.a.

- Zijn er nog transfers geweest?

- Overwinterd PSV in Europa?

- Utrecht inderdaad de verassing zoals geschat?

- Uitslagen van alle gespeelde competitiewedstrijden.

Geplaatst

Ziet er goed uit allemaal!

Geplaatst

Wat een leuke manier om te lezen ik heb al meerdere novelles gelezen met PSV maar deze springt er uit KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

'PSV Contracteert 2 nieuwe spelers'

MarcusBent_Ever.jpg

Marcus Bent verkast van Charlton naar PSV. De bewegelijke spits bevestigde zijn transfer aan vi.nl. Charlton volgde niet veel later met een bevestiging op de eigen website, maar maakte geen transfersom bekend.

Bent tekent voor drie seizoenen bij de ploeg die vorig seizoen als kampioen van de Eredivisie werd bekroont. De 27-jarige spits kwam vorig seizoen nog 37 keer in actie voor Everton, waarin hij 6x trefzeker was.

Ook heeft PSV bekendgemaakt, de transfer van Edílson afgerond te hebben.

De 19jarige rechtsback, komt voor 3miljoen€ over van Vitória.

Uitslagen Competitie wedstrijden:

f657672e.jpg

PSV - FC Twente 2-0

Koné , Simons

PSV - SC Heerenveen 3-1

Farfán , Koné , Ooijer(p)

Vitesse - PSV 2-1

Bent

Sparta - PSV 2-2

Koné , Bent

Heracles - PSV 0-1

Vennegoor of Hesselink

PSV - RKC 1-0

Culina

PSV - FC Groningen 1-0

Bent

NAC - PSV 2-0

Willem II - PSV 2-1

Bent

NEC - PSV 2-1

Culina

Ajax - PSV 0-1

Vennegoor of Hesselink

PSV - Feyenoord 1-1

Bent

PSV - Roda JC 0-2

PSV - FC Utrecht 1-0

Bent

ADO - PSV 1-4

Koné , Bent, Vennegoor of Hesselink 2x

AZ - PSV 2-3

Bent 2x, Vennegoor of Hesselink

Tussenstand Competitie:

tussenstandde3.png

'PSV loopt na 17wedstrijden al achter de feiten aan'

Persconferentie AZ - PSV :

personferentiewm3.jpg

Journalist: Welkom, en gefeliciteerd met u overwinning

Klijnstra: Welkom, Bedankt.

Journalist: De laatste 3 wedstrijden werden dan wel gewonnen, maar de reeks van slechte wedstrijden zorgden voor heel wat commotie in Eindhoven, hoe heeft u dit mogen ervaren?

Klijnstra: We hebben inderdaad een goede reeks nu neergezet met overwinningen op Utrecht,ADO en nu AZ. Daarvoor zaten we in een mindere periode waarin het gewoon simpelweg niet echt wou lopen, als je kijkt dat sommige wedstrijden ongelukkig met 2-1 werden verloren, terwijl we de hele wedstrijd de betere waren. Dan heeft het niets met kwaliteit te maken maar puur met geluk, niets te verwijten trouwens naar de andere clubs, hun strijden net zoals ons voor de volle 3 punten elke wedstrijd.

Journalist: Dan even over Marcus Bent, u heeft hem gehaald in de zomerstop van Charlton Athletic, hij loopt inmiddels 9 uit 16 bent u tevreden over zijn optreden?

Klijnstra: Marcus groeit met de weken op de trainingsvelden, 9 uit 16 vind ik niet slecht, maar ik weet zeker dat Marcus beter kan en dat hij dit ook nog laat zien.

Journalist: De relatie tussen u en Bent zit nog steeds goed dus?

Klijnstra: Waarom vraag je dit?

Journalist: Omdat Bent vandaag 2x scoort, en al in de 72ste minuut schuddend van het veld wordt gehaald, en dit niet de eerste keer is dat dit gebeurd.

Klijnstra: Dit is pure onzin, Bent speelde vandaag inderdaad een goede wedstrijd. Alleen we hebben te maken met meer spelers in de selectie, en iedereen doet goed hun best op de training, het zou dan niet fair zijn als niemand een kans kreeg. toch?

Journalist: Oke, dan is die situatie opgehelderd.

Klijnstra: Er is nooit een conflict geweest.

Journalist: U staat na 17wedstrijden met u club, op de 3e plaats met 10punten achterstand op koploper Feyenoord, bent u hier tevreden mee?

Klijnstra: Nee, ik denk dat PSV makkelijk aan kop had kunnen staan, alleen het ontbrak ons soms aan dat kleine beetje geluk.

Journalist: Geluk dwing je ook af toch?

Klijnstra: Dat bedoel ik. Het lukte ons gewoon niet om dat geluk af te dwingen.

Journalist: U voorspelde FC Utrecht aan het begin van het seizoen een rooskleurig seizoen toe, wat tot nu toe ook blijkt.

Klijnstra: Vanaf het begin van het seizoen heb ik al vertrouwen gehad in FC Utrecht, maar daar wil ik me nu niet teveel aan ondervinden, ik ben bezig met mijn club 'PSV' en FC Utrecht is op dit moment voor mij een concurrent.

Journalist: Een aantal weken geleden bent u uitgeschakeld door BVO Emmen in de Gatorade cup, hoe kwam dit?

Klijnstra: Hier hebben we het eerder over gehad, en het is geweest. Ik richt me nu volledig op de toekomst. Volgend jaar bestaat de gatorade cup nog steeds.

Journalist: U selectie heeft nu een maand vrijaf, bent u nog van plan om transfers en/of trainingskampen te ondergaan?

Klijnstra: Transfers zullen er zeker niet komen. Wel zullen er een aantal jeugdspelers doorstromen. Trainingskampen zijn we op dit moment druk mee bezig.

Journalist: Dat was het weer voor vandaag, viel best mee hé?

Klijnstra: Heb ze wel eens erger gehad ja 'haha'.

Journalist: Tot ziens.

Klijnstra: Tot ziens.

Uitslagen Europese wedstrijden:

200px-UEFA_Champions_League.png

'PSV in groep H van de Champions League'

PSV is dit jaar ingedeeld in groep H van de Champions League. Vorig seizoen wist PSV nog een knappe halve finale eruit te halen.

De club is ingedeeld bij de volgende clubs:

- Manchester United (ENG)

- Sporting Lissabon (POR)

- Lokomotiv Moskou (RUS)

1ste speeldag:

Lokomotiv Moskou - Manchester United 0-5

PSV Eindhoven - Sporting 1-1

Farfán

2de speeldag:

Manchester United - PSV Eindhoven 3-2

Simons , Culina

Sporting - Lokomotiv Moskou 1-2

3de speeldag:

Lokomotiv Moskou - PSV Eindhoven 2-3

Koné 2x , Vennegoor of Hesselink

Manchester united - Sporting 1-0

4de speeldag:

PSV Eindhoven - Lokomotiv Moskou 0-0

Sporting - Manchester United 1-0

5de speeldag:

Manchester United - Lokomotiv Moskou 4-0

Sporting - PSV Eindhoven 1-0

laatste speeldag:

Lokomotiv Moskou - Sporting 0-1

PSV Eindhoven - Manchester United 1-1

Aissati

Eindstand:

clde5.png

'PSV overwinterd in Europa, maar kon niet overtuigen'

Psv heeft zich gisteravond na een gelijkspel tegen Manchester United weten te plaatsen voor de Uefa Cup, de ploeg uit Eindhoven rangschikte 3e in de groepsfase van de Champions League en dit geeft recht op instroming in de éérste ronde van de Uefa cup.

Hoewel Psv gisteravond gelijkspeelde tegen een grootse club, kon het alle gespeelde wedstrijden niet overtuigen, uit bij Lokomotiv Moskou werd er mager gewonnen, ware niet dat er thuis zelfs gelijk gespeeld werdt. Klijnstra reageerde vanmiddag in de telegraaf:

- Ik ben zeer trots dat mijn team zich heeft weten te plaatsen voor de Uefa Cup, we weten dat ons spel alleen maar beter kan worden, wat uiteraard ook ons streefpunt is.

Klijnstra was niet tevreden met de instellingen van sommige spelers op europees niveau:

'Ik vind dat mijn spelers voor zichzelf ten onder zijn gegaan, door in b.v. de thuiswedstrijd tegen Lokomotiv Moskou zichzelf als een vedette te gedragen, ze zetten niet alleen zichzelf voor lul, maar ook het publiek en zelfs mij' Aldus de trainer.

Volgende novelle zal in de Zomerstop komen met o.a.

- Wie blijft er in Eindhoven en wie vertrekt er?

- Hoe heeft PSV het in Europa gedaan?

- Utrecht inderdaad de verassing zoals geschat?

- Uitslagen van alle gespeelde competitiewedstrijden/europese wedstrijden.

Geplaatst
  • Auteur

'Opmerkelijk nieuws uit Amsterdam & Heerenveen'

ajaxbi7.png

Na 17 competitie wedstrijden heeft het bestuur van AFC Ajax laten weten geen vertrouwen meer te hebben in de leidende Henk ten Cate. Ten Cate's contract is met onmiddelijke ingang verbroken, en mag uitkijken naar een andere club.

Ten cate was pas sinds het begin van dit seizoen trainer van AFC Ajax, maar heeft het bestuur plus de fans niet kunnen overtuigen.

ajaxmg6.png

Ook SC Heerenveen heeft trainer Gert-Jan Verbeek buiten de deur gezet.

Verbeek lag aan het begin van dit seizoen al in de clinche met Ugur Yildirim de 'sensatie' van de Friese club.

Geplaatst

mooie novelle om te lezen.

Resultaten nog niet ech super ofzo, maar de novelle is echt top

Kutgw!!

Mee eens

Geplaatst
  • Auteur

het gaat inderdaad niet echt lekker .. Lijkt erop dat er dit seizoen geen enkele prijs word gepakt met PSV .. en zoiets is me nog nooit overkomen, moet natuurlijk weer net als ik mijn eerste novelle opzet :(

Geplaatst

Je hebt de JCS toch gewonnen, dat was een prijs ;)

Geplaatst

Ik vind dit een prima novelle, ga zo door jongen !

Geplaatst

Mooie Novelle, Resultaten nog niet erg goed. maar dat komt met de tijd!

Geplaatst

Zeer mooie novelle! Prijzen komen nog, daar ben ik blindelings van overtuigd! Veel succes verder met die Boertjes!

Geplaatst

het gaat inderdaad niet echt lekker .. Lijkt erop dat er dit seizoen geen enkele prijs word gepakt met PSV .. en zoiets is me nog nooit overkomen, moet natuurlijk weer net als ik mijn eerste novelle opzet :(

Tsjah...schijnbaar lopen er toch her en der nog meer "top-spelers" rond dan alleen bij PSV

:cab:

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga een nieuwe beginnen met een andere club, inmiddels is de nieuwste update geinstalleerd op de PC (1sept.)!

Heeft iemand een leuke club voor mij in gedachten?

Geplaatst

mooie novelle! jammer vande resultaten in de competitie. mijn speelstyle is 4 verdedigers, 2 vm's, 1 cm, 2 buitenspelers (AL en AR) en 1 spits. werkt best goed. halve finale verloren van Ac Milan... trauma :cab:

hoe kom je aan die update ??? ik wil die ook hebben :D

Geplaatst

Leuk gepresenteerd allemaal! Alleen jammer van de prestaties, misschien de verdediging versterken?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga een nieuwe beginnen met een andere club, inmiddels is de nieuwste update geinstalleerd op de PC (1sept.)!

Heeft iemand een leuke club voor mij in gedachten?

Geplaatst

West Ham.. Portmouth.. HSV.. PSV .. Lyon ... een lage spaanse club..

Geplaatst

PSV

erg bijehand
Geplaatst

PSV

erg bijehand

Hoezo .. Ik snap hem niet :oops:

Edit; Wuahaha vette kneus :P .. nu scroll ik omhoog :-D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]