Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Hoe zit het eigenlijk precies met het spelen van PS3 games op de PS4? Weet wel dat er iets mee mogelijk was, maar moet je dan bijvoorbeeld nadat je FIFA14 op de PS3 hebt gekocht daarna ook nog de volle pond betalen voor de PS4-versie?

Geplaatst
Hoe zit het eigenlijk precies met het spelen van PS3 games op de PS4? Weet wel dat er iets mee mogelijk was, maar moet je dan bijvoorbeeld nadat je FIFA14 op de PS3 hebt gekocht daarna ook nog de volle pond betalen voor de PS4-versie?

Volgens mij kan je dat via soort van streamdienst doen tegen een betaling. Ik zal het link even opzoeken.

Geplaatst

Waar kan je 'm pre-orderen zonder betaling? Ik ga niet betalen voor een product waarvoor ik een aantal maanden moet wachten met nog geeneens de zekerheid wanneer ik 'm in bezit heb. Met zelfs het risico dat bij levering de PS4 elders goedkoper is te vinden.

Geplaatst

;e

Al besteld bij Media-Markt. Je kan daar niet annuleren toch?

Edit:

3401ec5d099c701806a0d2c357aab511.png

Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst
;e

Edit:

Dit zie ik nu staan op die site, maar op de site van Media-Markt staat er nog hetzelfde als eerst. Wat moet ik nu geloven? ;c

De wet van 'Verkoop op afstand' geeft aan dat je producten tot 7 dagen na ontvangst mag terugsturen en annuleren en het geld hiervoor terug krijgt.

Geplaatst
De wet van 'Verkoop op afstand' geeft aan dat je producten tot 7 dagen na ontvangst mag terugsturen en annuleren en het geld hiervoor terug krijgt.

Is al langer dan 7 dagen geleden helaas :(

Geplaatst
;e

Edit:

Dit zou me een portie geil zijn :<

Geplaatst
[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Na ontvangst is het geloof ik.

Naja, dan moet ik nog een half jaar wachten op mijn €400,- en wordt er nu weer ong. €360,- afgeschreven ;c

Geplaatst
  • Auteur

Nee die site is vergeten de zijkant te updaten.

@Jantje je hebt wel grote kans dat je 'm eerder krijgt, maarja wel jammer van €40.

Geplaatst
  • Auteur
Waar kan je 'm pre-orderen zonder betaling? Ik ga niet betalen voor een product waarvoor ik een aantal maanden moet wachten met nog geeneens de zekerheid wanneer ik 'm in bezit heb. Met zelfs het risico dat bij levering de PS4 elders goedkoper is te vinden.

Bijna nergens. Misschien in winkel bij Bart Smit of zo. Zelfs bij GM moest je €50 betalen om te garanderen.

Geplaatst

Op playstation online spelen is toch volledig gratis?

Waar zijn die PSN cards voor die je op internet kan kopen?

Geplaatst
Nee die site is vergeten de zijkant te updaten.

@Jantje je hebt wel grote kans dat je 'm eerder krijgt, maarja wel jammer van €40.

Naja. Vind het zeker jammer, scheelt toch weer bijna een game ;c Als ik hem dan een paar maanden eerder heb zal het me niet heel veel boeien, maar anders had ik die €40,- toch liever bespaard. Achja, is niet anders.

Geplaatst
Op playstation online spelen is toch volledig gratis?

Waar zijn die PSN cards voor die je op internet kan kopen?

Voor PS store. Online spellen kopen enzo.

Op PS site kan je 'm ook bestellen. Eronder staat verwachte leverdatum: 2 dec/3 dec.

Geplaatst
Nice, ik zou meteen ff mailen/bellen of die datum klopt.

Ja, maar dan moet je wel 400+ neertellen. Is momenteel niet mogelijk, dus kijk later wel. Sowieso nog GTA V en FIFA 14 aanschaffen. Daarna alles van me PS3 verkopen als ik 't heb uitgespeeld.