Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Gelukkig heb ik hem 2x ge pre ordered bij Bart Smit. Kan ik de andere verkopen op release ^^

Echt gaar dat je meteen 400 moet aftikken bij andere ketens voor een pre order.

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst
Gelukkig heb ik hem 2x ge pre ordered bij Bart Smit. Kan ik de andere verkopen op release ^^

Echt gaar dat je meteen 400 moet aftikken bij andere ketens voor een pre order.

Ik heb wel interesse om hem te kopen.. Al zal je vast wel 100 euro extra willen. Maar goed

Geplaatst
Op playstation online spelen is toch volledig gratis?

Waar zijn die PSN cards voor die je op internet kan kopen?

Je moet nu toch betalen om online te gaan op de ps4?

Geplaatst

Hoi, ik had een vraag. Ik heb een PS4 gereserveerd bij Media Markt en die zeiden dat je PS3 account, dus gewoon je PSN account, automatisch meegaat naar de PS4. Met je vrienden etc erbij dus. Klopt dit eigenlijk? Zou het wel fijn vinden.

Geplaatst

Ik heb al een lange tijd een vraagje en miscchien kunnen jullie hem hier beantwoorden ??

In September komt Fifa 14 namelijk uit, maar ik wil graag wachten tot de playstation 4 uitkomt om hem daar op te kopen want het spel zal verschillen neem ik aan ??

Nu had ik iets gelezen over een korting weet iemand hier meer van af??

Geplaatst
Ik heb al een lange tijd een vraagje en miscchien kunnen jullie hem hier beantwoorden ??

In September komt Fifa 14 namelijk uit, maar ik wil graag wachten tot de playstation 4 uitkomt om hem daar op te kopen want het spel zal verschillen neem ik aan ??

Nu had ik iets gelezen over een korting weet iemand hier meer van af??

Las inderdaad dat je bij ePlaza dan tegen inruiling het voor de next gen voor 20 euro kon krijgen.

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Iemand enig idee dat als je een playstation 4 in het buitenland besteld (amazon.com) het wel op de releasedag er is?

Geplaatst
  • Auteur
Iemand enig idee dat als je een playstation 4 in het buitenland besteld (amazon.com) het wel op de releasedag er is?

Allemaal uitverkocht daar ook. Gisteren las ik op Reddit dat er nog een paar mogelijkheden zijn in Canada. http://www.futureshop.ca/en-ca/product/playstation-4-playstation-4-console-10036/10254140.aspx?path=b54d479edfebd60b97aeb3e316d35bd3en02 hiero. Maar daar vraag je gewoon om gezeik. Kans dat je shipping super lang duurt + extra geld moet betalen.

edit; oh ook al weg.

bewerkt door Stefan.

Geplaatst

ik wacht nog even met de PS4. Te weinig Rpg's. Soul Saga komt op Steam uit, dus das geen probleem.

Geplaatst
Aha! Er zijn dus mensen die hetzelfde probleem hebben als ik. :mrg:

Hoe voel je je nu?

Geplaatst
Ik voel me goed, maar mijn portemonnee wat minder.Samsung Galaxy S4 gehaald, =$$

Ik voel me beter want iPhone 5 > S4.

Geplaatst
Ik voel me beter want iPhone 5 > S4.

Je houdt er dus van om teveel geld te betalen? Waarom ga ik hier btw op in. :wall:

Geplaatst
Je houdt er dus van om teveel geld te betalen? Waarom ga ik hier btw op in. :wall:

Me ouders betalen me abbo, niet ik.