Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 1,6k
  • Weergaven 50,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Gezamenlijke rekening. Wat van mij is, is van haar en wat van haar is blijf ik met m'n tengels af 

• Justin
    Justin

Ik heb mezelf een Ps4 (4, ja) cadeau gedaan. Ben geen fanatieke gamer en online scheelt me niks meer dus ik dacht ik haal gewoon een PS4 om soms in de avonden lekker een uurtje te spelen. Heb EA FC 24

• Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen!

Geplaatst

Ik had ook de 2e levering bij MM, maar geen mail gekregen :(

Edit: Had hem nog eerder besteld dan Rens ook :D Leuk.

Edit II: Wel dus. Ziek!!

bewerkt door JanVertonghen'

Geplaatst
Ja, check maar PostNL track ding in je email.

Heb je hem gewoon online besteld bij MM? Ik heb gewoon daar in de winkel gereserveerd en kan hem daar morgen ophalen. Echt zin in. :)

Lees ook dingen dat idd de 2e levering morgen ook al er is..

Geplaatst

Waarom krijgen jullie een mail van MM? Ik werd bij de eerste levering gebeld? :cab:

Geplaatst
Waarom krijgen jullie een mail van MM? Ik werd bij de eerste levering gebeld? :cab:

Ik ook! Vorige week ergens. Denk dat gene die een mail krijgen, hem online hebben besteld oid. Ik bij de winkel zelf.

Ik kan alleen 1 ding nog niet duidelijk vinden: hoe zit het met FIFA 14 PS3 -> PS4?

Ik kan bij game mania de PS3 versie van FIFA omruilen voor de PS4 versie voor 15-20 euro oid.

Geplaatst

Veel beter met die Ignite Engine kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen. Of bedoel je dat?

Geplaatst
Ik ook! Vorige week ergens. Denk dat gene die een mail krijgen, hem online hebben besteld oid. Ik bij de winkel zelf.

Ik kan bij game mania de PS3 versie van FIFA omruilen voor de PS4 versie voor 15-20 euro oid.

Hm, nergens anders? Kan namelijk niet weg met mijn knie en ik heb geen idee waar de dichtstbijzijnde Game Mania zit, volgens mij Tilburg,

Geplaatst
Hm, nergens anders? Kan namelijk niet weg met mijn knie en ik heb geen idee waar de dichtstbijzijnde Game Mania zit, volgens mij Tilburg,

Niet dat ik weet. De GM heeft vaker zulke acties die geen andere winkel heeft.

Geplaatst
Niet dat ik weet. De GM heeft vaker zulke acties die geen andere winkel heeft.

Matig. Wil hem het liefst wel morgen spelen, dus dan maar hopen dat mijn broer ff naar Tilburg kan/wil rijden.

Geplaatst

Morgen maar even kijken of ik er nog een los in de winkel kan vinden, maar anders wacht het wel tot na mijn tentamens. Zou nu sowieso ook alleen maar Madden 25 bijhalen, rest vind ik nog niet zo interessant.

Geplaatst
Nog steeds niet :( Je gaat toch niet menen dat ik geen games heb morgen.

Haha, dat zou wel heeeeeeel zuur voor je zijn :P

Geplaatst
FIFA en NBA2K uiteraard.

Tof. Even een paar potjes 2K knallen dan maar

2K.. Ben zo benieuwd naar MyGM!

Geplaatst

Kut mode. Zelfde trade logic en zelfde bullshit met zeurende 6th men enzo. Players roles nogsteeds drama dus. En alles is overspoeld met wat met VC betaald moet worden. Geen aanrader dus :p [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION];

Geplaatst

Wil 'm eigenlijk ook wel halen, vraag me enkel af wat ik er bij zou kopen? Ghosts sowieso niet, wat een verneukt kutspel is me dat zeg... FIFA is ook zware twijfel want dat is op PS3 ook gewoon kut.

Geplaatst
  • Auteur
Wil 'm eigenlijk ook wel halen, vraag me enkel af wat ik er bij zou kopen? Ghosts sowieso niet, wat een verneukt kutspel is me dat zeg... FIFA is ook zware twijfel want dat is op PS3 ook gewoon kut.

BF4 en AC zijn wel erg goed.